Paha eliitti käyttää lapsia hyväkseen, murhaa sekä syö

Anonyymi-ap

Tekevät monenlaisia rituaaleja palvoakseen saatanaa ja saadakseen siltä valtaa, voimaa ja mammonaa.


Jeesus Kristus on tulossa takaisin,
Jumalan viimeinen tuomio tulee ja tämä on takuuvarma asia.

26

425

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asiasta ei ole minkäänlaista epäilystä! Siis siitä että pakkohoito on avaajan kohdalla vain ajan kysymys.

      • Anonyymi00001

        Ai väitätkö että ei ole lapsi-ihmiskauppaa ja että pahat ihmiset ei kaikkea pahaa lapsille tekisi?


      • Anonyymi00001 kirjoitti:

        Ai väitätkö että ei ole lapsi-ihmiskauppaa ja että pahat ihmiset ei kaikkea pahaa lapsille tekisi?

        Tietenkin valitettavasti on lapsi- ja ihmiskauppaa, mutta avaaja on ilmeisesti sairas. En ihmettelisi, jos hän väittäisi Suomen tunneleissa syötävän lapsia eliitin pidoissa. Eikä se Jeesuskaan tule koskaan mihinkään.


      • Anonyymi00002

        Miksi sinä Repe yrität näin vakavan asian lyödä leikiksi, kenen etua se palvelee?


      • Anonyymi00002 kirjoitti:

        Miksi sinä Repe yrität näin vakavan asian lyödä leikiksi, kenen etua se palvelee?

        Avaaja itse löi vakavan aiheen läskiksi mielettömine höpinöineen.


      • Anonyymi00003
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Avaaja itse löi vakavan aiheen läskiksi mielettömine höpinöineen.

        Täh? Mieluummin löisin Jumalan vesiliirrossa Helvettiin, sallimiensa pahuuden takia - kts. otsikko.

        Jos Jumala todella tulisil, juoksisin Hänet kiinni ja paistaisin rapeaksi HELVETIN liekeissä, Taivaanportti halsterina ja tarjoaisin nälkää näkeville Hänen Lihansa.
        ja ystäville, kuten sinulle.

        Jumala ruokkisi nälkäiset paremmin kun Fiksuruoka.fi


    • Anonyymi00004

      Miten tästäkin keskustelet kun aloittajan kanootista puuttuu muumit kokonaan.

    • Anonyymi00005

      Aika vaikea on tajuta sitä tosiseikkaa, että pelkästään amerikassa katoaa 800000 lasta joka vuosi. Muu maailma vielä erikseen.

      • Anonyymi00006

        USA:ssa syntyy n. 3,6 miljoonaa lasta joka vuosi. Jos 800000 häviäisi joka vuosi, melkein joka viides katoaisi. Kylläpä on välinpitämättömiä vanhempia kun eivät sen isompaa äläkkää siitä nosta.


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        USA:ssa syntyy n. 3,6 miljoonaa lasta joka vuosi. Jos 800000 häviäisi joka vuosi, melkein joka viides katoaisi. Kylläpä on välinpitämättömiä vanhempia kun eivät sen isompaa äläkkää siitä nosta.

        Yksi syy on se, että nämä pahikset omistaa lähes kaikki maailman mediat, myös suomen ja ei ole heidän intresseissään kertoa siitäkään asiasta kenellekkään, kuten ei paljon mistään muustakaan ja sekin on nähty miten lähes kaikki maailman asiat pimitetään myös suomessa. Onneksi valtamedia ei ole ainoa. Trumppiakin haukutaan Maduron takia, mutta nyt hän tekee selvää jälkeä vaalivilpistä, josta on vahvat todisteet ja sitten alkaa tapahtua.


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Yksi syy on se, että nämä pahikset omistaa lähes kaikki maailman mediat, myös suomen ja ei ole heidän intresseissään kertoa siitäkään asiasta kenellekkään, kuten ei paljon mistään muustakaan ja sekin on nähty miten lähes kaikki maailman asiat pimitetään myös suomessa. Onneksi valtamedia ei ole ainoa. Trumppiakin haukutaan Maduron takia, mutta nyt hän tekee selvää jälkeä vaalivilpistä, josta on vahvat todisteet ja sitten alkaa tapahtua.

        Juu, sosiaalisen median tai edes puskaradionkaan kautta ei välity tieto siitä että joka viides lapsi katoaa. En ihmettele että tuollaiseen soopaan uskova uskoo myös Trumpin höpinöihin.


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Juu, sosiaalisen median tai edes puskaradionkaan kautta ei välity tieto siitä että joka viides lapsi katoaa. En ihmettele että tuollaiseen soopaan uskova uskoo myös Trumpin höpinöihin.

        Eli valtamedia on se ainoa uskonto johon luotetaan vai? Ei ole ihme, että suomalaisia haukutaan tymiksi, ovat ihan oikeassa.


      • Anonyymi00009 kirjoitti:

        Eli valtamedia on se ainoa uskonto johon luotetaan vai? Ei ole ihme, että suomalaisia haukutaan tymiksi, ovat ihan oikeassa.

        Pallopäät uskoo valtamediaan. Meillä valaistuneilla flättäreillä on omat uutislähteemme, kuten esim. Mv lehti. Sekä Tietopiste.com


      • Anonyymi00006 kirjoitti:

        USA:ssa syntyy n. 3,6 miljoonaa lasta joka vuosi. Jos 800000 häviäisi joka vuosi, melkein joka viides katoaisi. Kylläpä on välinpitämättömiä vanhempia kun eivät sen isompaa äläkkää siitä nosta.

        Järkyttävää minkälaisiin rikoksiin syyllistyy pallopäät 😡


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Eli valtamedia on se ainoa uskonto johon luotetaan vai? Ei ole ihme, että suomalaisia haukutaan tymiksi, ovat ihan oikeassa.

        Puskaradio ja some eivät ole valtamedioita. Joka viidennen lapsen katoamisen peittely muulta maailmalta onnistuisi ehkä Pohjois-Koreassa mutta ei missään muualla. Johan Amerikasta kaikki lapsiperheet lähtisi pakolaisiksi.


    • Pallomaa eliitti tekee iljettäviä rikoksia. Me täysjärkiset, valaistuneet maatietoiset tiedämme että maa on litteä ja Jeesus on tulossa takaisin tuomitsemaan vääräuskoisia pallopäitä

      • Anonyymi00010

        Kyllähän Maa littana on vaan kuinka littana, onko yhtä ohkainen kuin savolainen muurinpohjalettu, häh?


      • Anonyymi00010 kirjoitti:

        Kyllähän Maa littana on vaan kuinka littana, onko yhtä ohkainen kuin savolainen muurinpohjalettu, häh?

        Litteänmaailmamme paksuudesta on esitetty vain valaistuneita arvauksia. Ilmeisesti kuolan niemimaan porausreikä porasi lättymaasta läpi koska porausreikä suljettiin ja sitä vartioidaan. Kirjoita Googleen "reikä helvettiin" niin saat lukea lisää asiasta.


      • Anonyymi00010 kirjoitti:

        Kyllähän Maa littana on vaan kuinka littana, onko yhtä ohkainen kuin savolainen muurinpohjalettu, häh?

        Lättymaan paksuus on ehkä poratut noin 14,4km
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Reikä_helvettiin


      • Anonyymi00011
        Delfine kirjoitti:

        Lättymaan paksuus on ehkä poratut noin 14,4km
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Reikä_helvettiin

        Petkuhuiputusta!
        Jonsei ole muurinpohjalettulittana niin ei ole littana-Maa lainkaan!


      • Anonyymi00012
        Delfine kirjoitti:

        Lättymaan paksuus on ehkä poratut noin 14,4km
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Reikä_helvettiin

        Valehtelet, ketku.
        Mount Everest on 8,8 km merenpinnasta ja Mariaanien hauta 11 km syvä=19,8 km.


      • Anonyymi00012 kirjoitti:

        Valehtelet, ketku.
        Mount Everest on 8,8 km merenpinnasta ja Mariaanien hauta 11 km syvä=19,8 km.

        Lättymaan on kuitenkin 14,4km syvä vähintään. mount everestin korkeutta emme tiedä. Sitä flättärit ei ole vielä mitanneet.


    • Kd on myös mukana syömässä lapsia Suomessa.☠️

      • Anonyymi00013

        Et uskoisi, jos kertoisin totuuden. Se on paljon hirveämpi, kuin saattaa kukaan kuvitellakaan. Älkää yrittäkö ottaa siitä selvää, vaan tehkää jotakin muuta kehittävää.


      • Anonyymi00018

        No saakeli senkös takia täällä väestö vanhenee. Taitavat vain olla rasistit niin nirsoja ettei maistu kuin valkoiset lapset, muunväriset jäävät lautaselle.


    • Anonyymi00015

      Jeesus siis tälläkin kertaa liittyisi lasten hyväksikäyttöön.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      958
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      78
      694
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      694
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe