Tekevät monenlaisia rituaaleja palvoakseen saatanaa ja saadakseen siltä valtaa, voimaa ja mammonaa.
Jeesus Kristus on tulossa takaisin,
Jumalan viimeinen tuomio tulee ja tämä on takuuvarma asia.
Paha eliitti käyttää lapsia hyväkseen, murhaa sekä syö
26
425
Vastaukset
Asiasta ei ole minkäänlaista epäilystä! Siis siitä että pakkohoito on avaajan kohdalla vain ajan kysymys.
- Anonyymi00001
Ai väitätkö että ei ole lapsi-ihmiskauppaa ja että pahat ihmiset ei kaikkea pahaa lapsille tekisi?
Anonyymi00001 kirjoitti:
Ai väitätkö että ei ole lapsi-ihmiskauppaa ja että pahat ihmiset ei kaikkea pahaa lapsille tekisi?
Tietenkin valitettavasti on lapsi- ja ihmiskauppaa, mutta avaaja on ilmeisesti sairas. En ihmettelisi, jos hän väittäisi Suomen tunneleissa syötävän lapsia eliitin pidoissa. Eikä se Jeesuskaan tule koskaan mihinkään.
- Anonyymi00002
Miksi sinä Repe yrität näin vakavan asian lyödä leikiksi, kenen etua se palvelee?
Anonyymi00002 kirjoitti:
Miksi sinä Repe yrität näin vakavan asian lyödä leikiksi, kenen etua se palvelee?
Avaaja itse löi vakavan aiheen läskiksi mielettömine höpinöineen.
- Anonyymi00003
Repe_RuutikaIlo kirjoitti:
Avaaja itse löi vakavan aiheen läskiksi mielettömine höpinöineen.
Täh? Mieluummin löisin Jumalan vesiliirrossa Helvettiin, sallimiensa pahuuden takia - kts. otsikko.
Jos Jumala todella tulisil, juoksisin Hänet kiinni ja paistaisin rapeaksi HELVETIN liekeissä, Taivaanportti halsterina ja tarjoaisin nälkää näkeville Hänen Lihansa.
ja ystäville, kuten sinulle.
Jumala ruokkisi nälkäiset paremmin kun Fiksuruoka.fi
- Anonyymi00004
Miten tästäkin keskustelet kun aloittajan kanootista puuttuu muumit kokonaan.
- Anonyymi00005
Aika vaikea on tajuta sitä tosiseikkaa, että pelkästään amerikassa katoaa 800000 lasta joka vuosi. Muu maailma vielä erikseen.
- Anonyymi00006
USA:ssa syntyy n. 3,6 miljoonaa lasta joka vuosi. Jos 800000 häviäisi joka vuosi, melkein joka viides katoaisi. Kylläpä on välinpitämättömiä vanhempia kun eivät sen isompaa äläkkää siitä nosta.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
USA:ssa syntyy n. 3,6 miljoonaa lasta joka vuosi. Jos 800000 häviäisi joka vuosi, melkein joka viides katoaisi. Kylläpä on välinpitämättömiä vanhempia kun eivät sen isompaa äläkkää siitä nosta.
Yksi syy on se, että nämä pahikset omistaa lähes kaikki maailman mediat, myös suomen ja ei ole heidän intresseissään kertoa siitäkään asiasta kenellekkään, kuten ei paljon mistään muustakaan ja sekin on nähty miten lähes kaikki maailman asiat pimitetään myös suomessa. Onneksi valtamedia ei ole ainoa. Trumppiakin haukutaan Maduron takia, mutta nyt hän tekee selvää jälkeä vaalivilpistä, josta on vahvat todisteet ja sitten alkaa tapahtua.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Yksi syy on se, että nämä pahikset omistaa lähes kaikki maailman mediat, myös suomen ja ei ole heidän intresseissään kertoa siitäkään asiasta kenellekkään, kuten ei paljon mistään muustakaan ja sekin on nähty miten lähes kaikki maailman asiat pimitetään myös suomessa. Onneksi valtamedia ei ole ainoa. Trumppiakin haukutaan Maduron takia, mutta nyt hän tekee selvää jälkeä vaalivilpistä, josta on vahvat todisteet ja sitten alkaa tapahtua.
Juu, sosiaalisen median tai edes puskaradionkaan kautta ei välity tieto siitä että joka viides lapsi katoaa. En ihmettele että tuollaiseen soopaan uskova uskoo myös Trumpin höpinöihin.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Juu, sosiaalisen median tai edes puskaradionkaan kautta ei välity tieto siitä että joka viides lapsi katoaa. En ihmettele että tuollaiseen soopaan uskova uskoo myös Trumpin höpinöihin.
Eli valtamedia on se ainoa uskonto johon luotetaan vai? Ei ole ihme, että suomalaisia haukutaan tymiksi, ovat ihan oikeassa.
Anonyymi00009 kirjoitti:
Eli valtamedia on se ainoa uskonto johon luotetaan vai? Ei ole ihme, että suomalaisia haukutaan tymiksi, ovat ihan oikeassa.
Pallopäät uskoo valtamediaan. Meillä valaistuneilla flättäreillä on omat uutislähteemme, kuten esim. Mv lehti. Sekä Tietopiste.com
Anonyymi00006 kirjoitti:
USA:ssa syntyy n. 3,6 miljoonaa lasta joka vuosi. Jos 800000 häviäisi joka vuosi, melkein joka viides katoaisi. Kylläpä on välinpitämättömiä vanhempia kun eivät sen isompaa äläkkää siitä nosta.
Järkyttävää minkälaisiin rikoksiin syyllistyy pallopäät 😡
- Anonyymi00014
Anonyymi00009 kirjoitti:
Eli valtamedia on se ainoa uskonto johon luotetaan vai? Ei ole ihme, että suomalaisia haukutaan tymiksi, ovat ihan oikeassa.
Puskaradio ja some eivät ole valtamedioita. Joka viidennen lapsen katoamisen peittely muulta maailmalta onnistuisi ehkä Pohjois-Koreassa mutta ei missään muualla. Johan Amerikasta kaikki lapsiperheet lähtisi pakolaisiksi.
Pallomaa eliitti tekee iljettäviä rikoksia. Me täysjärkiset, valaistuneet maatietoiset tiedämme että maa on litteä ja Jeesus on tulossa takaisin tuomitsemaan vääräuskoisia pallopäitä
- Anonyymi00010
Kyllähän Maa littana on vaan kuinka littana, onko yhtä ohkainen kuin savolainen muurinpohjalettu, häh?
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kyllähän Maa littana on vaan kuinka littana, onko yhtä ohkainen kuin savolainen muurinpohjalettu, häh?
Litteänmaailmamme paksuudesta on esitetty vain valaistuneita arvauksia. Ilmeisesti kuolan niemimaan porausreikä porasi lättymaasta läpi koska porausreikä suljettiin ja sitä vartioidaan. Kirjoita Googleen "reikä helvettiin" niin saat lukea lisää asiasta.
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kyllähän Maa littana on vaan kuinka littana, onko yhtä ohkainen kuin savolainen muurinpohjalettu, häh?
Lättymaan paksuus on ehkä poratut noin 14,4km
https://fi.wikipedia.org/wiki/Reikä_helvettiin- Anonyymi00011
Delfine kirjoitti:
Lättymaan paksuus on ehkä poratut noin 14,4km
https://fi.wikipedia.org/wiki/Reikä_helvettiinPetkuhuiputusta!
Jonsei ole muurinpohjalettulittana niin ei ole littana-Maa lainkaan! - Anonyymi00012
Delfine kirjoitti:
Lättymaan paksuus on ehkä poratut noin 14,4km
https://fi.wikipedia.org/wiki/Reikä_helvettiinValehtelet, ketku.
Mount Everest on 8,8 km merenpinnasta ja Mariaanien hauta 11 km syvä=19,8 km. Anonyymi00012 kirjoitti:
Valehtelet, ketku.
Mount Everest on 8,8 km merenpinnasta ja Mariaanien hauta 11 km syvä=19,8 km.Lättymaan on kuitenkin 14,4km syvä vähintään. mount everestin korkeutta emme tiedä. Sitä flättärit ei ole vielä mitanneet.
Kd on myös mukana syömässä lapsia Suomessa.☠️
- Anonyymi00013
Et uskoisi, jos kertoisin totuuden. Se on paljon hirveämpi, kuin saattaa kukaan kuvitellakaan. Älkää yrittäkö ottaa siitä selvää, vaan tehkää jotakin muuta kehittävää.
- Anonyymi00018
No saakeli senkös takia täällä väestö vanhenee. Taitavat vain olla rasistit niin nirsoja ettei maistu kuin valkoiset lapset, muunväriset jäävät lautaselle.
- Anonyymi00015
Jeesus siis tälläkin kertaa liittyisi lasten hyväksikäyttöön.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116958- 125906
- 78694
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282694Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54586Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483