Oisko Oulun alueella kimpasta kiinnostuneita pareja jotka haluais miehen kolmanneksi? T. M35
Kimppaa Oulusta
12
440
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kyllä löytyy.täällä olis 59m ja 56n
- Anonyymi00002
Pökkikää keskenänne kuppaset homeperseet
- Anonyymi00004
Missä teihin sais otettua yhteyttä? Löytyykö profiilia esim. tuolta treffi puolelta?
- Anonyymi00005
Ja olen siis AP.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ja olen siis AP.
Olet spede niuvanniemen suljetulta buaahaa
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Missä teihin sais otettua yhteyttä? Löytyykö profiilia esim. tuolta treffi puolelta?
Ei ole mitään profiilia.harrastamme hyvin satunnaisesti kimppaa silloin kun se meidän kohdalle osuu.miten sinuun saisi yhteyden,onko ehdotuksia miten voisimme tavata.vaimolle kerroin että nyt voisi tärpätä toinen mies.selvästi hän kiihottui asiasta.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ei ole mitään profiilia.harrastamme hyvin satunnaisesti kimppaa silloin kun se meidän kohdalle osuu.miten sinuun saisi yhteyden,onko ehdotuksia miten voisimme tavata.vaimolle kerroin että nyt voisi tärpätä toinen mies.selvästi hän kiihottui asiasta.
Okei. No yks vois olla tuo cruisingmap.net sivusto. Sinne voi tehdä helposti tunnuksen niin viestit tallentuu ja kuvatkin pystyy vaihtamaan. Pitää vaan tietää minne täppään kartalla kirjottelette.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Okei. No yks vois olla tuo cruisingmap.net sivusto. Sinne voi tehdä helposti tunnuksen niin viestit tallentuu ja kuvatkin pystyy vaihtamaan. Pitää vaan tietää minne täppään kartalla kirjottelette.
Me voisimme tavata ihan vaikka jossain kahvilassa tai joku muu sellainen.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Me voisimme tavata ihan vaikka jossain kahvilassa tai joku muu sellainen.
Voi toki, mutta kyllä mä haluisin etes kuvat vaihtaa niin varmistuu ettei oo feikki. Niitä on melko paljo näkyny olevan
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Voi toki, mutta kyllä mä haluisin etes kuvat vaihtaa niin varmistuu ettei oo feikki. Niitä on melko paljo näkyny olevan
Se on kyllä totta.me ollaan kyllä huonoja tän digitaali hommelin kans.en sitten tiedä miten tän tekis.emmekä ala mitään tai minkään sivustojen kautta pelaamaan.
Huomen illalla olemme oulussa iltamyöhään ja voi olla että varaamme hotellihuoneen - Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Se on kyllä totta.me ollaan kyllä huonoja tän digitaali hommelin kans.en sitten tiedä miten tän tekis.emmekä ala mitään tai minkään sivustojen kautta pelaamaan.
Huomen illalla olemme oulussa iltamyöhään ja voi olla että varaamme hotellihuoneenOkei. Pitääpä katsoa saisko aikatauluihin sopimaan tapaamista
- Anonyymi00003
Pysy äitis tissillä raakile
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273335Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122479Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.902411Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1072104Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761683Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥481574Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261476Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001305- 1291217
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151136