Oisko Oulun alueella kimpasta kiinnostuneita pareja jotka haluais miehen kolmanneksi? T. M35
Kimppaa Oulusta
12
416
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kyllä löytyy.täällä olis 59m ja 56n
- Anonyymi00002
Pökkikää keskenänne kuppaset homeperseet
- Anonyymi00004
Missä teihin sais otettua yhteyttä? Löytyykö profiilia esim. tuolta treffi puolelta?
- Anonyymi00005
Ja olen siis AP.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ja olen siis AP.
Olet spede niuvanniemen suljetulta buaahaa
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Missä teihin sais otettua yhteyttä? Löytyykö profiilia esim. tuolta treffi puolelta?
Ei ole mitään profiilia.harrastamme hyvin satunnaisesti kimppaa silloin kun se meidän kohdalle osuu.miten sinuun saisi yhteyden,onko ehdotuksia miten voisimme tavata.vaimolle kerroin että nyt voisi tärpätä toinen mies.selvästi hän kiihottui asiasta.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ei ole mitään profiilia.harrastamme hyvin satunnaisesti kimppaa silloin kun se meidän kohdalle osuu.miten sinuun saisi yhteyden,onko ehdotuksia miten voisimme tavata.vaimolle kerroin että nyt voisi tärpätä toinen mies.selvästi hän kiihottui asiasta.
Okei. No yks vois olla tuo cruisingmap.net sivusto. Sinne voi tehdä helposti tunnuksen niin viestit tallentuu ja kuvatkin pystyy vaihtamaan. Pitää vaan tietää minne täppään kartalla kirjottelette.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Okei. No yks vois olla tuo cruisingmap.net sivusto. Sinne voi tehdä helposti tunnuksen niin viestit tallentuu ja kuvatkin pystyy vaihtamaan. Pitää vaan tietää minne täppään kartalla kirjottelette.
Me voisimme tavata ihan vaikka jossain kahvilassa tai joku muu sellainen.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Me voisimme tavata ihan vaikka jossain kahvilassa tai joku muu sellainen.
Voi toki, mutta kyllä mä haluisin etes kuvat vaihtaa niin varmistuu ettei oo feikki. Niitä on melko paljo näkyny olevan
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Voi toki, mutta kyllä mä haluisin etes kuvat vaihtaa niin varmistuu ettei oo feikki. Niitä on melko paljo näkyny olevan
Se on kyllä totta.me ollaan kyllä huonoja tän digitaali hommelin kans.en sitten tiedä miten tän tekis.emmekä ala mitään tai minkään sivustojen kautta pelaamaan.
Huomen illalla olemme oulussa iltamyöhään ja voi olla että varaamme hotellihuoneen - Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Se on kyllä totta.me ollaan kyllä huonoja tän digitaali hommelin kans.en sitten tiedä miten tän tekis.emmekä ala mitään tai minkään sivustojen kautta pelaamaan.
Huomen illalla olemme oulussa iltamyöhään ja voi olla että varaamme hotellihuoneenOkei. Pitääpä katsoa saisko aikatauluihin sopimaan tapaamista
- Anonyymi00003
Pysy äitis tissillä raakile
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi362769Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs122559100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es432278Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201871Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo381572Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa511555- 381483
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä251363- 281194
- 261151