Mitä se merkitsisi sulle mies?
Jos lähettäisin sulle viestin
25
431
Vastaukset
- Anonyymi00002UUSI
Sitä, että olisit tosisssaan.
Sitä, että oikeasti haluat juuri minut.- Anonyymi00003UUSI
Sitten se ei toisi sulle mitään uutta infoa.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Sitten se ei toisi sulle mitään uutta infoa.
Tämä toi riittävädti infoa. En merkitse sinulle mitään. Moido!
- Anonyymi00005UUSI
Paljon kiitos
- Anonyymi00006UUSI
Valtavasti merkitsisi.
- Anonyymi00009UUSI
Mistä tietäisin sen, kun et ole sitä kertonut koskaan.
- Anonyymi00008UUSI
Rakastaisin sinua entistä enemmän olettaen että olet hän.
- Anonyymi00010UUSI
Jotain vinkkiä kiitos
- Anonyymi00026UUSI
Ketä naista?
- Anonyymi00011UUSI
jos olet Hän nainen, voisin olettaa, että olet vihdoin lukenut spostini ja haluaisit jutella kasvotusten....
-sivumies - Anonyymi00012UUSI
Paljon merkitsisi.
- Anonyymi00013UUSI
Et kyselisi jos merkitsisin jotain, spämmäri.
- Anonyymi00014UUSI
Mitä se muka voisi merkitä tai mitä sen pitäisi merkitä
- Anonyymi00015UUSI
Älä vaivaudu.
- Anonyymi00016UUSI
Ei yhtään mitään mua vaan harmittaa kun viimeks otin suhun yhteyttä et miks piti ottaa kun et sä kumminkaan oo muuttunut mukavaksi ja olin oikeassa nyt ei ole enää ikävä
- Anonyymi00017UUSI
Olisi kiva kertoa ajatuksiani yhdelle naiselle, mutta olen liian ujo kertomaan niitä. Yleisesti pidän ajatukseni omana tietonani. Siksi olen melko yksinäinen enkä ole kovin rakastettava. Mieheltä sivusta.
- Anonyymi00018UUSI
Viestillä ei ole niinkään suurta merkitystä ellei se olisi tapaamisen sopiminen.
- Anonyymi00019UUSI
En ole mies.
- Anonyymi00021UUSI
Poika?
- Anonyymi00020UUSI
Pelkästään se että ap:n pitää kysyä asiaa täällä merkitsee että se mies ei merkitse ap:lle tarpeeksi.
- Anonyymi00025UUSI
Tai mies merkitsee ap:lle paljon enemmän mutta hän on epävarma miehestä eikä halua jälleen rikkoa itseään.
- Anonyymi00022UUSI
Se merkitsisi sitä, että tietäisin sinunkin ajattelevan minua vielä, samoin kuin minäkin ajattelen sinua edelleen.
- Anonyymi00023UUSI
Pelkkä moi riittäisi, siitä tajuaisin. Se tuntuisi erittäin hyvältä.
- Anonyymi00024UUSI
Mistä ihmeestä sen vois tietää ennen kuin sen lukee.
- Anonyymi00027UUSI
Avioliiton ulkopuolista seksiä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien2263322- 592817
Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava
Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I242446Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa
Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk182441Työvoimatoimisto
Nyt kysyisin miksi pitää käydä työvoimatoimistossa paikanpäällä, kun he eivät muuta tee kuin laittavat koneelle uudet ve721924Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä841840Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva401812Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista
Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro191795Mikä aate kaiken pahan takana?
Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.911652Mietin sua liikaa
Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tuli66972