Enemmän vaan tulee vihaa niskaan ja syytöksiä, parjauksia ja herjauksia. Kannattaa vaan nykyään olla hiljaa sopimatta mitään.
Sen siitä saa kun haluaa sopia
8
250
Vastaukset
- Anonyymi00001
raukkamainen asenne..
- Anonyymi00004
Joo kyllä tunneköyhät liikkeellä.
- Anonyymi00002
Ehkä olisi kannattanut alunperinkin käyttäytyä sivistyneemmin eikä antaa itsestä huonohkoa kuvaa.
- Anonyymi00003
Oletko kommentoija itse joku täydellinen olevinaan? Aina sama kommentti joka paikkaan.
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Oletko kommentoija itse joku täydellinen olevinaan? Aina sama kommentti joka paikkaan.
Minä en ole se enemmän nariseva ”olisit käyttäytynyt paremmin, nyt se on myöhäistä”. Kommenttini idea on kommentoida ihan yleensä; jos joku antaa itsestään alussa huonompaa kuvaa kuin itse asiassa onkaan, sitä kuvaa on työläämpi muuttaa positiivisemmaksi versus jos olisi käyttäytynyt teoillaan positiivisemmin alusta alkaen.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Minä en ole se enemmän nariseva ”olisit käyttäytynyt paremmin, nyt se on myöhäistä”. Kommenttini idea on kommentoida ihan yleensä; jos joku antaa itsestään alussa huonompaa kuvaa kuin itse asiassa onkaan, sitä kuvaa on työläämpi muuttaa positiivisemmaksi versus jos olisi käyttäytynyt teoillaan positiivisemmin alusta alkaen.
Ihan samaa paskaa. Sivusta.
- Anonyymi00007
Ei ne tyhjästä tule syytökset, parjaukset, herjaukset. Joillakin on mm. halu opettaa tai jopa yritys muuttaa toista ihmistä. Tuollaisessa tilanteessa tuollaiset tunteen ilmaisut ovat jopa toivottuja ja ymmärrettäviä.
- Anonyymi00008
Jos toinen pyytää tekojaan anteeksi niin kyllä hän tietää jo siinä että on tehnyt väärin sitä vartenhan hän pyytää anteeksi. Ei siinä kohtaa tarvitse enään ruoskia ja syytellä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1152971EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje291351- 1031207
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621017Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta366997Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133968- 56865
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22693- 40688
Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta110632