Koko yö valvottu ja vaikka olenkin hieman väsynyt, niin ajattelin keitellä kahvit ja valvoa rytmin kohdilleen.
En olekaan pitkiin aikoihin yrittänyt valvoa vaan mennyt nukkumaan silloin kun väsyttää, oli kello mitä tahansa.
Kaikenlaista on tässä mielessä pyörinyt ja on mietitty kaikenlaista, mutta tietyt asiat ovat estäneet toimimasta.
Nekin "kahleet" tippuvat ja kunnon rytinällä tippuvatkin ja sitten ne kahlitsijat kahlitaan kahleilla, jotka minä olen heille valmistanut ja takonut.
Kuumimmassa tulessa taotut, järeimmät ja painavimmat, hyvin epämiellyttävät ja ikuisesti kestävät.
Sitä saa mitä tilaa.
:/
Nainen, laitoin kahvia tippumaan
12
154
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Hyvää huomenta.✨❤️
- Anonyymi00002UUSI
Ja siren kun on ihmistuntioita jotka yrittää psukologisesto jarruttaa jonkun menestys elämää vaikka, toisen rahaasiat ei kuuulu niin arvostelkaan ja repostelkaan kylillä ja, juorutaan vaikka se nuorityttötiesiettei pysty niksi on ihmiselle niinvaijea ja yritetään pakottaa acioosemmousrjot ei
- Anonyymi00003UUSI
Eikö olisi syytä muistaa, että maailma tarvitsee rakkautta ja hyvää tahtovaa ystävyyttä. Niin kauan kun emme osaa oppia löytämään niitä itseemme ja toisiamme kohtaan, maailma ei muutu hyväksi. Hetken voi jossain olla pakotettu tyrannia tietyin oikeudenmukaisin säännöin, kuten vääristynyt lahko tai luostarilaitos, jota johdetaan pakkosäännöillä, ei oikealla hyvän hengellä. Eli ulospäin näyttää täydelliseltä ja oikeudenmukaiselta, jokaiselle on määritetty sopiva paikkansa. Mutta totuus onkin toinen, jos sen jäsenet ovat alistettuja ja rakkaudettomia. Vain johdon mukaan ahkeroivia, ahdistuneita sieluja.
- Anonyymi00004UUSI
Tarkoitan tällä, että se ei ole puhdasta oikeudenmukaisuutta olla sellainen tyranni. On oikeudenmukaisuutta hyväksyä vajeet. Eli rakkaus on suurempi arvo kuin pakottava järjestys, joka toimii. Rakkaushan elää vain vapaudessa.
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tarkoitan tällä, että se ei ole puhdasta oikeudenmukaisuutta olla sellainen tyranni. On oikeudenmukaisuutta hyväksyä vajeet. Eli rakkaus on suurempi arvo kuin pakottava järjestys, joka toimii. Rakkaushan elää vain vapaudessa.
Monet asiat voidaan selittää näyttämään siltä mitä ne eivät ole.
Rakkaus ja aito rakkaus on jotain sellaista, jota ei saa turmella eikä heittää sioille tallattavaksi.
Se on rakkauden häpäisemistä, eikä sillä ole hyviä seurauksia.
Rakkaus on myös rajoja ja järjestystä sekä sääntöjä ja alistumista, mutta ei tyrannimaisessa muodossa.
Minä en rakasta kaikkia, enkä aiokaan rakastaa.
Totuus on tärkeintä ja jos rakkautta käytetään hyväksi, se muuttuu vihaksi ja sen vihan ovat hyväksikäyttäjät osakseen ansainneet jos pyhää pilkkaavat ja häpäisevät.
Rakkaudesta ei saa myöskään tehdä työkalua ja vaatimusta jolla voisi lyödä ja vaatia.
Rakkaus on erotettu oikeudesta, sillä sitä hyväksikäyttämällä myös oikeus vääristetään.
:/ - Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Monet asiat voidaan selittää näyttämään siltä mitä ne eivät ole.
Rakkaus ja aito rakkaus on jotain sellaista, jota ei saa turmella eikä heittää sioille tallattavaksi.
Se on rakkauden häpäisemistä, eikä sillä ole hyviä seurauksia.
Rakkaus on myös rajoja ja järjestystä sekä sääntöjä ja alistumista, mutta ei tyrannimaisessa muodossa.
Minä en rakasta kaikkia, enkä aiokaan rakastaa.
Totuus on tärkeintä ja jos rakkautta käytetään hyväksi, se muuttuu vihaksi ja sen vihan ovat hyväksikäyttäjät osakseen ansainneet jos pyhää pilkkaavat ja häpäisevät.
Rakkaudesta ei saa myöskään tehdä työkalua ja vaatimusta jolla voisi lyödä ja vaatia.
Rakkaus on erotettu oikeudesta, sillä sitä hyväksikäyttämällä myös oikeus vääristetään.
:/Ei tietenkään saa tehdä työkalua. Mutta on vaarallista, jos yksi ihminen alkaa pitämään itseään jonain, joka tietää muiden tilanteet. Kukaan täällä maan päällä ei hallitse kokonaisuutta. Itse kannatan armollisuutta, ja niiden rajojen vetoa tarvittaessa.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ei tietenkään saa tehdä työkalua. Mutta on vaarallista, jos yksi ihminen alkaa pitämään itseään jonain, joka tietää muiden tilanteet. Kukaan täällä maan päällä ei hallitse kokonaisuutta. Itse kannatan armollisuutta, ja niiden rajojen vetoa tarvittaessa.
Olen vain saanut kirjoituksistasi kuvan, että on oikein puhua alistamisen oikeutuksesta ja jostain paratiisista, jonka juuri sinä osaat luoda. Rajojen veto on olemukseltaan eri asia kuin ”minä haluan alistaa sinut”. Toisessa on hyvä olla ja tuo toinen eriyttää ja luo huonoa mieltä yhteisöönsä.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Olen vain saanut kirjoituksistasi kuvan, että on oikein puhua alistamisen oikeutuksesta ja jostain paratiisista, jonka juuri sinä osaat luoda. Rajojen veto on olemukseltaan eri asia kuin ”minä haluan alistaa sinut”. Toisessa on hyvä olla ja tuo toinen eriyttää ja luo huonoa mieltä yhteisöönsä.
Osaan ja luon.
Alistan jokaisen vastustajan, mulla on voima ja valta ja käytän sitä.
:/ - Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Osaan ja luon.
Alistan jokaisen vastustajan, mulla on voima ja valta ja käytän sitä.
:/Vaikuttaa aloittajaMIES joka kirjoittaa NAISELLE (jota ei tietenkään ole) näitä eksoottisia nootteja ikäänkuin sporttiselta. Anteeksi jos pilasin skeeman sekundatrolli
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
No missä se sinun yhteisö palstasetä sitten on- täällä suomikakkosella?
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ei tietenkään saa tehdä työkalua. Mutta on vaarallista, jos yksi ihminen alkaa pitämään itseään jonain, joka tietää muiden tilanteet. Kukaan täällä maan päällä ei hallitse kokonaisuutta. Itse kannatan armollisuutta, ja niiden rajojen vetoa tarvittaessa.
” Mutta on vaarallista, jos yksi ihminen alkaa pitämään itseään jonain, joka tietää muiden tilanteet. ” No älä gubbe ihmees
- Anonyymi00008UUSI
Kulli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien2343493- 623092
Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava
Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I652663Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa
Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk342557Työvoimatoimisto
Nyt kysyisin miksi pitää käydä työvoimatoimistossa paikanpäällä, kun he eivät muuta tee kuin laittavat koneelle uudet ve832130Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä851909Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista
Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro191885Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva401842Mikä aate kaiken pahan takana?
Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.931711Mietin sua liikaa
Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tuli691063