Leppävirran hevostalli yrittäjä.
Varokaa Leppävirran hevostalli yrittäjää. Hymyn ja sosiaalisen median taakse kätkeytyy, jotain aivan kauheeta mitä ei voi ymmärtää. Puhutaan pahaa ratsastajista ja arvostellaan muita kovaan ääneen. Hevosista ei huolehdita riittävän hyvin ja kaikkeen löytyy aina jonkinlainen selitys. Ihmettelen vaan miten ihmiset ajautuu edes rahoittamaan tämmöistä toimintaa. Hevoset ei loppupeleissä osaa oikein mitään ja yritetään ratsastajilla opettaa hevosille lisää ja ratsastajilla teetetään työ mikä yrittäjän pitäisi itse tehdä. Maksavana asiakkaana en kyllä tekisi tätä. Itse valinnut ammattinsa. Kaikesta yrittäjä jaksaa valittaa, vaikka itse ei hirveästi panosta koko talliin tai hevosiensa joita käyttää tunneilla. Monesti tunnit pitää ihan joku muu kuin itse yrittäjä. En suostuisi maksamaan näin ala-arvoisesta yrittämisestä.
Leppävirran hevostalli yrittäjä
Anonyymi-ap
0
122
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad691265- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että351737- 116690
- 53673
- 51648
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76592
- 56584