Että kun olisit pääsemässä minua lähemmäksi niin vetäydyn?
Oletko koskaan kokenut
12
201
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Tiedän mistä se johtuu
- Anonyymi00002UUSI
No mistä se johtuu?
- Anonyymi00003UUSI
Nyt tiedän itsekin
- Anonyymi00004UUSI
Ai niin kuin aamukahvilla?
- Anonyymi00005UUSI
Kyllä.
- Anonyymi00006UUSI
Joo teet jatkuvasti tuota, vaikka pidät minusta, mitä pelkäät? :c
- Anonyymi00008UUSI
Moni asia vaikuttaa
- Anonyymi00007UUSI
Olen. Kerro mistä se johtuu?
- Anonyymi00009UUSI
Joskus on ollu tollanen kokemus. Itekin ehkä käyttäytyny noin. Olisko ahdistusta tai mitä lie?
- Anonyymi00010UUSI
Itsellä on tällä hetkellä adhd-tyyppisiä oireiluja ja se saattaa antaa minusta tuommoisen vaikutelman, kun keskittyminen on mitä on ja ja ja.....
Rakastan sinua❤️muista se - Anonyymi00011UUSI
oot vtun paska kaveri tajusin just et se viiminen näkeminen riitti mulle. oot tekopyhä pska. arvostelet seläntakana. älä vttu vastaa viesteihin mun puolesta. bye
- Anonyymi00012UUSI
Oon ihmetellyt vaan kun välillä lähestyt ja oot mukava ja yhtäkkiä taas jurotat tuppisuuna. En ole jaksanut vaivata päätäni tommosilla oikuilla. Ajattelen että semmonen sä nyt vaan oot ja siinäskun oot. Ei vaikuta mun ruokahalun😋
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien2453709- 583503
Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava
Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I962905Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa
Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk512680Työvoimatoimisto
Nyt kysyisin miksi pitää käydä työvoimatoimistossa paikanpäällä, kun he eivät muuta tee kuin laittavat koneelle uudet ve1202466Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista
Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro352082Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä1012021Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva421885Mikä aate kaiken pahan takana?
Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.1071816Mietin sua liikaa
Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tuli711189