15 vuotta, mutta nyt on hiipunut kaipaus. Lopetin päihteet ja loppui kiima. Anteeksi, että vainosin sinua.
Kauan siinä menikin
40
384
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tuohon vuosimäärään mahtuu useita kohteita sinulle vainottavien matkalla.
- Anonyymi00020
Koetko, että tämä aloittajaäijä olisi ns sarjavainoaja vai mitäpä juontelet taas?
- Anonyymi00024
Anonyymi00020 kirjoitti:
Koetko, että tämä aloittajaäijä olisi ns sarjavainoaja vai mitäpä juontelet taas?
Itse ap. kertoi 15 v takana vainoamista. Ehkä luin väärin sitten
- Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
Itse ap. kertoi 15 v takana vainoamista. Ehkä luin väärin sitten
Niin ja jotenkin tämä tällainen kiimakin liittyi ilmeisesti palstaäijän omintakeiseen sexuaalisuuteen
- Anonyymi00002
Niin meni todella kauan ja vielä syystä X. Hyvä ettei juoppohulluus iskenyt.
- Anonyymi00003
Et saa oot yksi kiusaajista. Niputan sinut muiden joukkoon.
- Anonyymi00004
Sana Teflon tulee mieleen.
Pois läheltä, pois mielestä. - Anonyymi00005
Olen onnellinen sun puolesta jos niin on. Toivotaan että sen viestin lähettäjäkin on💜
Minä tiesin että pystyt siihen. Ehkä hänkin - Anonyymi00006
Mistä teitä oikein riittää, tuntuu että joka toisella on samoja oireita ?
- Anonyymi00010
Sanos muuta. Oikeassa elämässä ei koskaan kohtaa näin epätasapainoisia yksilöitä, mutta palsta on niitä täynnä 😵💫
- Anonyymi00007
ittellä teki lääkitys sen että tunne elämä ei ole enää sama
- Anonyymi00008
ja jotta olen tosi kivalla päällä pittää tuntea muutako vatutusta tuolla ylänupissa
- Anonyymi00009
15 vuotta vainosit ja aatelit että anteeksi pyyntö riittää.
- Anonyymi00013
Ja palstalla.
- Anonyymi00019
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ja palstalla.
Pakko huomauttaa tästä aloittajaäijän provosta, että kukaan tuskin haluaisi kuulla tällaisesta vainoajasta esim viestiyhteyden kautta, että oisko menneen talven lumia tms. Ei ole välttämättä ihan normaalia lukea näitä tuollaisella ajatuksella
- Anonyymi00023
Anonyymi00019 kirjoitti:
Pakko huomauttaa tästä aloittajaäijän provosta, että kukaan tuskin haluaisi kuulla tällaisesta vainoajasta esim viestiyhteyden kautta, että oisko menneen talven lumia tms. Ei ole välttämättä ihan normaalia lukea näitä tuollaisella ajatuksella
Nyt koko äijän ristiretkien puiminen vasta alkaa..
- Anonyymi00025
Anonyymi00023 kirjoitti:
Kiteytetään tähän X potenssiin 2 = summa
- Anonyymi00027
Anonyymi00023 kirjoitti:
Erittäin hyvä homma. Joitain pienikin maininta tällaisesta ahristaa
- Anonyymi00031
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ja palstalla.
👍🏻Ja Alkoholi on tekosyy.
- Anonyymi00035
Anonyymi00031 kirjoitti:
👍🏻Ja Alkoholi on tekosyy.
Onko tämä nyt viimeinen yritys muuttaa langan kurssia ns? Meni jo gubbe
- Anonyymi00011
15 vuotta vainonnut ja tässä lopussa kuitenkin mun niskaan taktisesti paljon mutta mun silmissä sotkit hän henkilöitä monesti keskenään myös.
Joten muutamat saaneet kestää solvauksias.
Toiset näkee läpi, toiset pahoittaa mielen.
Lopetit päihteet, pyydät anteeksi. Loppupeleissä kiinnostaako mua millään tavoin mikä olet luonteeltasi. Ongelmia joo monella on mutta jopa mäkin olen niellyt aika paljon mitä olisin voinut sanoa takaisin päin naamaa.
Vanhempi viisaampi, nuoremmat antanut sulle takaisinpäinkin. Ajatella kesä vasta tulossa, tiedä mitä kävelee vielä vastaan teillä ja toreilla, terasseilla.- Anonyymi00021
Toivotaan aloittajaäijä, että joku monologisi osio saa aikaan suomi24- elämyksen lukijoissa
- Anonyymi00029
Anonyymi00021 kirjoitti:
Toivotaan aloittajaäijä, että joku monologisi osio saa aikaan suomi24- elämyksen lukijoissa
Aloittaja taisi saada elämyksen aikasiksi
- Anonyymi00030
Anonyymi00021 kirjoitti:
Klo.16.56 ja ap.aloittaja on kaksi eri henkilöä
- Anonyymi00037
Anonyymi00029 kirjoitti:
Aloittaja taisi saada elämyksen aikasiksi
Niin, mitä minä juuri tästä aloittajaäijästä kirjoitin? Junnaako jotenki taas?
- Anonyymi00012
Saanko minä nyt mennä ja elää omaa elämääni? 🥺
- Anonyymi00015
Ja taas arvoton anteekspyyntö anonyymipalstalla.
- Anonyymi00017
No jos näitä palstaäijän huuhaa-aloituksia on pakko näin syvällisesti pohdiskella
- Anonyymi00028
Anonyymi00017 kirjoitti:
No jos näitä palstaäijän huuhaa-aloituksia on pakko näin syvällisesti pohdiskella
No suahan ei kiinnosta ku toisten syväykset. -sivu
- Anonyymi00034
Matkaan,
palsta vie
näyttää monille tien.
Anteeks repuss,
tippuu ja liitelee,
putoo - Anonyymi00036
Tuiskuaa uskoutuu
salaisuus kuiskaa
Pakkanen yllättyy - Anonyymi00038
Anonyymi00028 kirjoitti:
No suahan ei kiinnosta ku toisten syväykset. -sivu
Mitä koko sana edes tarkoittaa? Osoitatko ehkä huonon häviäjän elkeitä epäreilussa pelissä?
- Anonyymi00018
Eikö tuo ole hyvä asia, jos joku on lopettanut vainoamisen. Toki olisi vainotulta hyvä pyytää anteeksi kasvotusten, jotta hän pääsisi eteenpäin. Muille uteliaille asia ei varmaankaan kuulu ollenkaan.
- Anonyymi00022
Kumpikin me vainottiin...jos olet hän?
- Anonyymi00032
Ei mitään, lasku tulee perässä. Ei, ei tarvitse rahaa käyttää. Tähän ei valitettavasti käy elämäsi aikana keräämäsi rahat, maksat sielullasi, siitä pyyhkäistään osa pois.
- Anonyymi00033
Valehtelija.Edelleen postaat silli aiheita.
- Anonyymi00039
Tällä on hyvä varmaan viedä hienostunutta mustan peeärrän kampanjaa eteenpäin, sillä henkilökohtainen on poliittista, eikö?
- Anonyymi00040
En oikeasti vainonnut kuin parilla rakkaudentunnustus viestillä vain. Mutta mielessä oli kauan. Ja päihteenä oli musta kahvi pöhinä. Et silleen.
- Anonyymi00041
Kuka ketä turha noita on anteeksi pyydellä takuuta et pysty antaan kuitenkaan
- Anonyymi00042UUSI
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
Hej 😘 Mukava kokous aikuisille 👉 https://ja.cat/finngirl#/?/?/fio231iwprt
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen
ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?943063Kyllä nämä nyky autonakut ja autotki on heikloja
Vuoden vanha akku, eikä inahdakaan.... Pistin vara-akun just lataukseen ja lähen sillä antamaan apuvirtaa Jos ei toimi,402785Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!
Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville472581Muistan vuosikymmenten takaa
Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.122224Montako mitalia Suomi saa talviolympialaisista?
Nyt heittäkää veikkaus Suomen mitalisaldosta ja mistä lajeista metallilätkät tulevat. Oma veikkaukseni on 6 mitalia. -1111772- 1681424
Kokemuksia Rehux Oy yrityksestä työpaikkana?
Jonkin aikaa seurannut kyseistä firmaa sivusta, näyttäisi, että tälläkin hetkellä olisi peräti 3 eri roolia tai paikkaa301178- 521082
IS: Riitta Väisänen kärsii ikävästä vaivasta - Vaipparalli ja 40 antibioottikuuria takana...
71-vuotias Riitta Väisänen on kertonut tuoreista terveysongelmistaan. Väisänen on kertonut julkisuudessa jo aiemmin vaih15876Jos mies oikeasti haluaa sinut
Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois112863