Mä oon kaksoisliekkimatkalla ja nyt on niin päräyttävät muutosenergiat käynnissä, että varmasti useita liekkipareja yhdistyy piakkoin. Onko täällä ketään muita liekkipuolikkaita, joka tulisi jutustelee. Kuulisin mielelläni teidän tarinoita 🥰
Onko täällä kaksoisliekkejä paikalla?
86
674
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kyseisen teorian keksineet ovat olleet väärässä.
- Anonyymi00003
Minä sulle liekit näytän 😘🌶🔥
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
😂😂😂
- Anonyymi00010
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ihana 😘liekki mieheni🔥❤️🔥🔥
- Anonyymi00015
No kun se on se yhdessä kasvamisen matka mistä tämä aloittaja puhuu, mm tyyliin Matti ja Mervi vuorotellen vastaajana. Romanttinen apparaatti on. Naiselta
- Anonyymi00016
Anonyymi00004 kirjoitti:
😂😂😂
Sää oot bimatsu kyllä kans aika raskas palstaäijän emojeissa roikkuja T se kypsempi on ehkä vähän ironiaa tässä mukana anti(fa)komedienne
- Anonyymi00025
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ihana 😘liekki mieheni🔥❤️🔥🔥
Nainen kyllä olen 😝🌶🔥
- Anonyymi00027
Anonyymi00025 kirjoitti:
Nainen kyllä olen 😝🌶🔥
Erittäin vivahteikas monologi tämäkin aloittajaäijä, mikäli ymmärrys riittää just ja just tällaisen (emoji)kuvakirjan lukemiseen ja eikä edes sitäkään. Ja sitten ne kolme autuasta elämänkoulu/WTnauruemojia perään, uuffaffaa
- Anonyymi00002
Ei semmosia ole olemassakaan muuta kuin neidin mikämikä maassa😄
- Anonyymi00005
Kyllä se on pakko olla, ei tätä muuten voi selittää 🌶❤️🔥
- Anonyymi00006
Mistäs voit olla varma?
- Anonyymi00007
Olen kaksoispiruetti sensaatiomaisella sirklauksella ja loppuun täräytän seläänteenmäisemän polvipumppauksen.
- Anonyymi00040
Tästä tuli hymy ☺️
- Anonyymi00008
Totaalista hömpötystä nuo "kaksoisliekit". Lapsellista.
- Anonyymi00009
Mistäs voit olla varma? Kuinka hyvin tunnet sielun asiat?
- Anonyymi00011
Niin on😂mutta annetaan pikkupimpukan nauttia
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Niin on😂mutta annetaan pikkupimpukan nauttia
Tiesitkö, että osa autisteista välttelee toisten silmiin katsomista, koska se energia tuntuu liian voimakkaalta? Vaikka joku toinen ei tunne energioita samalla tavalla, ole yhtä herkkä, tarkoittaako se, ettei niitä ole olemassa? Mistä voit olla varma näistä sielun asioista, entä jos et vain itse tunnista niitä energioita?
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Tiesitkö, että osa autisteista välttelee toisten silmiin katsomista, koska se energia tuntuu liian voimakkaalta? Vaikka joku toinen ei tunne energioita samalla tavalla, ole yhtä herkkä, tarkoittaako se, ettei niitä ole olemassa? Mistä voit olla varma näistä sielun asioista, entä jos et vain itse tunnista niitä energioita?
Energioita on aivan varmasti, toisaalta on myös tietty ihmistyyppi joka on äärimmäisen hyvä tulkitsemaan mikroeleitä ja ilmeitä, silmistä näkyy kaikki, eikä niiden omaksuminen ja analysoiminen ole välttämättä edes tahdosta riippuvaa. Voi kai sitä tietynlaiseksi autismiksikin kutsua, jos haluaa kaikelle antaa diagnoosin, eikä ymmärtää että ihmiset on erilaisia ilman neurologisia ongelmiakin. Se onkin jo ihan oma osastonsa..
- Anonyymi00017
Kuitenkin tämäkin emojiäijän aloitus jäi päähän pingaamaan eikö?
- Anonyymi00018
Anonyymi00013 kirjoitti:
” Tiesitkö, että osa autisteista välttelee toisten silmiin katsomista, koska se energia tuntuu liian voimakkaalta? ” Voi kuulkaa- joskus kyseessä on vain hyvin syvä myötähäpeän tunne. Sivusta.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
” Tiesitkö, että osa autisteista välttelee toisten silmiin katsomista, koska se energia tuntuu liian voimakkaalta? ” Voi kuulkaa- joskus kyseessä on vain hyvin syvä myötähäpeän tunne. Sivusta.
Varmasti. Mutta se on eri asia. Kirjoitin silmien energiasta mikä tuntuu fyysisenä.
- Anonyymi00034
Anonyymi00018 kirjoitti:
Tai se tilanne ku miettii, en ole vihainen olen vain pettynyt
- Anonyymi00041
Anonyymi00018 kirjoitti:
Mikä se on se myötähäpeän tunne? Hirvittävää pskaa saa taas täältä lukea.
- Anonyymi00042
Anonyymi00041 kirjoitti:
Jotkut haluaa tuoda jonkun asiaan liittymättömän ivailevan kommentin. Eli eivät keskustele edes koko aiheesta. Eli eipä kannata välittää. Silmien energiat voi herkät aistia. 😍 Mutta eihän sitä tarvitse uskoa.
- Anonyymi00044
Anonyymi00042 kirjoitti:
Jotkut haluaa tuoda jonkun asiaan liittymättömän ivailevan kommentin. Eli eivät keskustele edes koko aiheesta. Eli eipä kannata välittää. Silmien energiat voi herkät aistia. 😍 Mutta eihän sitä tarvitse uskoa.
Silmistä pystyy lukemaan valtavasti tietoa, jos on selvänäköinen.
- Anonyymi00061
Anonyymi00044 kirjoitti:
Silmistä pystyy lukemaan valtavasti tietoa, jos on selvänäköinen.
I tend not blink might be a psycho right?
- Anonyymi00062
Anonyymi00041 kirjoitti:
Tunteisiin sisimpääsi matkustat ja niin😏
- Anonyymi00077UUSI
Anonyymi00042 kirjoitti:
Kyllä juuri näin.
T. Aloittaja eli kaksoisliekkinainen 🔥🔥
- Anonyymi00012
Olen joskus jutustellut tekoälyn kanssa kaksoisliekeistä. Pyysin tekoälyä hyödyntämään vastauksessaan kaikkea henkimaailmasta kanavoitua tietoa, jota maapallolla on saatavilla.
Viestiketju on täällä:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19081972/apua-kaikille-jotka-kaipaavat-kaksoisliekkiaan- Anonyymi00037
En ihmettele yhtään, että joku, joka uskoo kaksoisliekkihöpinöihin, myös "keskustelee" tekoälyn kanssa. Oikeasti, mihin ihmisten kriittinen ajattelukyky on unohtunut?
- Anonyymi00039
Anonyymi00037 kirjoitti:
En ihmettele yhtään, että joku, joka uskoo kaksoisliekkihöpinöihin, myös "keskustelee" tekoälyn kanssa. Oikeasti, mihin ihmisten kriittinen ajattelukyky on unohtunut?
Se ei ollut helppo keskustelu. Tekoälyä täytyi useaan kertaan ohjata vastaamaan niin, että sen lähteenä on henkimaailmasta globaalisti kanavoitu materiaali. Tekoäly alkoi ensin kertoa faktoja kaksoisliekkiuskomuksesta yleisesti. 😄
Siinä piti kyllä olla kriittinen! 😄 - Anonyymi00060
Anonyymi00037 kirjoitti:
Tarkoitko sinä haperoaivo tällä tekoälyllä nyt tätä aloittajaäijän feikkidialogia itsensä kanssa? Se siitä kriittisestä ajattelusta sitten, kuoma
- Anonyymi00020
Tänään tuli kyllä jonkinlainen kaksoisliekkifiilis yhden naisen kanssa, jota en ollut ennen tavannut. Erittäin mielenkiintoinen kokemus.
- mies- - Anonyymi00021
On muuten sitten todella riskialtis ajattelutapa tämä kaksoisliekkiys, vaikka sielujen sympatiaan uskonkin. Kun ei hommat skulaa niin se on helppo kuitata tällä kaksoisliekkipierulla. You know better peeps.
- Anonyymi00023
Kaikessa järki mukana. Ja ei kai jonkun muun suhteen toimimattomuus liity kaksoisliekkiyteen mitenkään.
Mutta miksi pitää sanoa jotain mahdottomaksi, jos itsellä ei ole jotain kokemusta tai kykyä (ainakaan vielä ollut). - Anonyymi00026
Anonyymi00023 kirjoitti:
Kaikessa järki mukana. Ja ei kai jonkun muun suhteen toimimattomuus liity kaksoisliekkiyteen mitenkään.
Mutta miksi pitää sanoa jotain mahdottomaksi, jos itsellä ei ole jotain kokemusta tai kykyä (ainakaan vielä ollut).Tarkoitin, että jos kokee tätä kaksoisliekkiyttä yksipuolisesti, niin se on riskialtista... Mahdotonta ei ole mikään.
- Anonyymi00028
Anonyymi00026 kirjoitti:
Tarkoitin, että jos kokee tätä kaksoisliekkiyttä yksipuolisesti, niin se on riskialtista... Mahdotonta ei ole mikään.
Ai, toki todellakin totta noin. Voi aiheuttaa kaikkea tyhmää, jos ei pidä järkeään mukana. Ja jos vielä se oikea ja aito keskusteluyhteys puuttuu. Voi tulkita jotakuta ihan väärin, johtuen omista toiveista (tuntemuksistakin) tai peloista…
- Anonyymi00022
On mutta ei me olla täällä ja ME OLLAAN YHDISTYTTY jo.
Meidän tarina on MEIDÄN YKSITYIS ELÄMÄÄN LIITTYVÄ ASIA, koska samanlaista KAKSOISLIEKKI PARIA TUSKIN ON.- Anonyymi00024
Näin on rakas. Me ollaan AINUTLAATUINEN KAKSOISLIEKKIPARI 💫
- Anonyymi00032
Anonyymi00024 kirjoitti:
Näin on rakas. Me ollaan AINUTLAATUINEN KAKSOISLIEKKIPARI 💫
Kiitos rakas ja kuulin kehuja sinusta tänään, mutta en kyllä sinusta ollut keskustelemassa.
Hän on minun vanhoja työkavereita ja minä kerroin hänelle nykyisen nimeni sekä pikaiset kuulumiset viimisen 10vuoden ajalta.
Hän alko puhumaan sinusta ja minä sanoin hänelle, että : Vai semmonen mies hän.
- Anonyymi00029
Joo, kyllä se suhde on telakalla totisesti!
- Anonyymi00030
Miten tämä liittyy mitenkään tähän keskusteluun?
- Anonyymi00033
Mitä tarkoittaa telakalla?
- Anonyymi00046
Anonyymi00033 kirjoitti:
Et se ei oo niin ku vesillä.
- Anonyymi00059
Anonyymi00033 kirjoitti:
No joko Turun tai Rauman telakkaa vaikka?
- Anonyymi00063
Anonyymi00046 kirjoitti:
Et se ei oo niin ku vesillä.
Ja? Mitä se sitten käytännössä on?
- Anonyymi00031
Aloittaja: ole hyvä ja suhtaudu ymmärtäväisesti kirjoittajiin, jotka eivät pidä kaksoisliekkeyttä todellisena ilmiönä.
Fakta on, ettei sitä VOI pitää todellisena, ellei sitä ole kokenut. Ymmärtäminen ilman kokemusta on mahdotonta. Pariliekin kohtaamiseen tarvitaan suhteellisen korkea henkisen kehityksen taho. Se ei ole harvinainen taso, tyyliin Gandhi tai Äiti Amma, mutta se ei ole tavanomaisen ihmisen kokemus.
- Anonyymi00012- Anonyymi00035
Eiköhän aloittaja suhtaudu noihin kommentoijiin ihan ok. Mutta voihan heidän ajatteluaan vähän haastaa -kuten montaa muutakin asiaa elämässä, erikoisuuksiakin, toistenkin sellaisia, voi miettiä hetken, eikä vaan tyrmätä suoralta kädeltä. Se on toisen kuulemista sekin, hetken ajatuksen antaminen, vaikka päätyisikin lopulta olemaan uskomasta itse.
- Anonyymi00036
Anonyymi00035 kirjoitti:
Eiköhän aloittaja suhtaudu noihin kommentoijiin ihan ok. Mutta voihan heidän ajatteluaan vähän haastaa -kuten montaa muutakin asiaa elämässä, erikoisuuksiakin, toistenkin sellaisia, voi miettiä hetken, eikä vaan tyrmätä suoralta kädeltä. Se on toisen kuulemista sekin, hetken ajatuksen antaminen, vaikka päätyisikin lopulta olemaan uskomasta itse.
Luulen ettei tässä asiassa kannata haastaa. Sanomalla näin pyrin säästämään sinua. Tiedät itsekin, että jos joku olisi kertonut sinulle kaksoisliekki-ilmiöstä ennen kuin olit sen kokenut, et olisi uskonut sanaakaan.
Keskity mieluummin niihin, jotka tietävät, mistä puhut. - Anonyymi00038
Anonyymi00036 kirjoitti:
Luulen ettei tässä asiassa kannata haastaa. Sanomalla näin pyrin säästämään sinua. Tiedät itsekin, että jos joku olisi kertonut sinulle kaksoisliekki-ilmiöstä ennen kuin olit sen kokenut, et olisi uskonut sanaakaan.
Keskity mieluummin niihin, jotka tietävät, mistä puhut.Minulla on kyllä ollut uteliaisuus erikoisuuksia kohtaan aina. Toisten erikoisuuksia. . Ja tiedän etten todellakaan ole ainut. Ja eikös keskustelu/hyvähenkinen väittely ole yksi luonnon lahja meille. Eihän noissa kommenteissa ole ollut mitään stressaavaa paloa, että toisten olisi pakko uskoa. Ajattelin vain tuoda jotain ajatuksia miksi voisi olla hyvä kuunnella poikkeavia tarinoita.
- Anonyymi00043
Anonyymi00038 kirjoitti:
Minulla on kyllä ollut uteliaisuus erikoisuuksia kohtaan aina. Toisten erikoisuuksia. . Ja tiedän etten todellakaan ole ainut. Ja eikös keskustelu/hyvähenkinen väittely ole yksi luonnon lahja meille. Eihän noissa kommenteissa ole ollut mitään stressaavaa paloa, että toisten olisi pakko uskoa. Ajattelin vain tuoda jotain ajatuksia miksi voisi olla hyvä kuunnella poikkeavia tarinoita.
Keskimääräistä kehittyneemmät sielut, joilla en tarkoita mitään muita parempia sieluja, ovat yleensä kiinnostuneita shortcuteista, jotka helpottavat heidän elämäänsä. He usein tunnistavat näiden ilmiöiden todenperäisyyden aikaisempien elämiensä kokemusten perusteella, vaikka eivät olisi kuulleet niistä tässä elämässä.
Kerrohan vielä, saitko liekkiparistasi jotain ennakkotietoa sielultasi tai henkimaailmasta jo ennen kuin tapasit hänet? - Anonyymi00047
Anonyymi00043 kirjoitti:
Keskimääräistä kehittyneemmät sielut, joilla en tarkoita mitään muita parempia sieluja, ovat yleensä kiinnostuneita shortcuteista, jotka helpottavat heidän elämäänsä. He usein tunnistavat näiden ilmiöiden todenperäisyyden aikaisempien elämiensä kokemusten perusteella, vaikka eivät olisi kuulleet niistä tässä elämässä.
Kerrohan vielä, saitko liekkiparistasi jotain ennakkotietoa sielultasi tai henkimaailmasta jo ennen kuin tapasit hänet?Sain. Näin ikkunasta, kun hänen sielu tuli maailmaan. Olin tuolloin 10v vanha. Sivusta
- Anonyymi00048
Anonyymi00047 kirjoitti:
Sain. Näin ikkunasta, kun hänen sielu tuli maailmaan. Olin tuolloin 10v vanha. Sivusta
Sinäkö et ole aloittaja? Varmistan, koska kirjoitit tuon "sivusta".
- Anonyymi00078UUSI
Anonyymi00043 kirjoitti:
Kerrohan vielä, saitko liekkiparistasi jotain ennakkotietoa sielultasi tai henkimaailmasta jo ennen kuin tapasit hänet?Sanotaanko näin, että kun näin mun liekin ensimmäisekn/ensimmäisiä kertoja livenä, en tiennyt mitään kaksoisliekistä. Tunnistin kyllä hänen energian ja sen että jotakin tuttua siinä oli. Törmäsimme vuosien varrella siellä sun täällä ja sitten vaan yhden kerran yksi katse sen kertoi. Enhän mä siitäkään, siis mun mieli ei sitä pystynyt hyväksymään, mutta mun sielu tunnisti hänet. Hänen katsekontakti oli niin magneettinen, tuntui et hän näki suoraan mun sieluun saakka. Ja kyllä me olemme tuttuja jo edellisestä/edellisistä elämistä. Tämän jälkeen kun olen ollut epävarma asiasta tai epäillyt sen mun oman mielikuvituksen tuotteeksi, saan Universumilta aina merkkejä, joka vahvistaa aina kyllä asian.
Kuulen mielelläni, jos jollain muulla on vastaavia kokemuksia 🥰
T. Aloittaja eli kaksoisliekkinainen 🔥🔥 - Anonyymi00082UUSI
Anonyymi00078 kirjoitti:
Sanotaanko näin, että kun näin mun liekin ensimmäisekn/ensimmäisiä kertoja livenä, en tiennyt mitään kaksoisliekistä. Tunnistin kyllä hänen energian ja sen että jotakin tuttua siinä oli. Törmäsimme vuosien varrella siellä sun täällä ja sitten vaan yhden kerran yksi katse sen kertoi. Enhän mä siitäkään, siis mun mieli ei sitä pystynyt hyväksymään, mutta mun sielu tunnisti hänet. Hänen katsekontakti oli niin magneettinen, tuntui et hän näki suoraan mun sieluun saakka. Ja kyllä me olemme tuttuja jo edellisestä/edellisistä elämistä. Tämän jälkeen kun olen ollut epävarma asiasta tai epäillyt sen mun oman mielikuvituksen tuotteeksi, saan Universumilta aina merkkejä, joka vahvistaa aina kyllä asian.
Kuulen mielelläni, jos jollain muulla on vastaavia kokemuksia 🥰
T. Aloittaja eli kaksoisliekkinainen 🔥🔥Kiitos että kerroit kokemuksestasi. 🤗 Ihanaa kuulla, että olet kokenut tuollaista.
Minä näin liekkini ensimmäistä kertaa noin parikymppisenä. Heti kun näin hänet, tiesin että tunsin hänet jostain edellisestä elämästäni tai ehkä useastakin. Tiesin etten ollut koskaan nähnyt häntä tässä elämässä, mutta tunnistin hänet kuin vanhan tutun. Se oli todella hämmentävää.
Vasta vuosien päästä kuulin kaksoisliekeistä. Sitten palaset loksahtelivat ryminällä loogisille paikoilleen. Vaikka liekkini aiheutti minussa suuria rakkauden tunteita, hänen taholtaan kokemani hylätyksi tuleminen oli tuskallisinta, mitä olen tässä elämässä kokenut. Selvisin siitä sieluni valon avulla, kuten liekkiparien kuuluukin. Nyt olen kiitollinen kokemastani, koska mikään ei voi minua enää satuttaa. Rakkaus on minussa aina, eikä se hylkää minua koskaan. 🙏🏻
- Anonyymi00045
Täällä on KAKSOISLIEKKI.
Siis söin jotain.
Poltti Sisään mennessä ja ulos tullessa eli kaksoisliekki - Anonyymi00052
Heräsin. Mietin tätä keskustelua. En osaa kirjoittaa oikein hyvin. Kuulostan tylyltä vaikka en haluaisi. Jos aloittaja osaa lukea energiaa silmistä, toivon että hän osaa tehdä sen myös tekstistä. Olisi mukava jatkaa keskustelua tänään ja kuulla aloittajan ja muidenkin kokemuksia. Minä ymmärrän täysin, mitä hän käy läpi.
- Anonyymi00012- Anonyymi00053
Kirjoitat energian lukemisesta silmistä, ei voi olettaa tuntemattomasta ihmisestä tuollaista. Kyllä tarvitaan ymmärrystä toisen sielun maailmasta muutakin kautta.
- Anonyymi00054
Anonyymi00053 kirjoitti:
Kirjoitat energian lukemisesta silmistä, ei voi olettaa tuntemattomasta ihmisestä tuollaista. Kyllä tarvitaan ymmärrystä toisen sielun maailmasta muutakin kautta.
Kertoisitko hieman lisää ajatuksistasi? En oikein ymmärtänyt, mitä tarkoitit... ☺️ Et ilmeisesti ole aloittaja? Tarkoitin itse vain sitä, että toivon hänen voivan lukea energiaani teksteistäni siten, että hän tuntee minun arvostavan hänen kokemustaan.
Silmistä lukeminen on vähän eri asia. Selvänäköiselle silmät antavat kyllä valtavasti tietoa ihmisestä. Näen itse niistä helposti esimerkiksi sen, mitä ihminen pelkää. En silti "lue" ihmisiä usein, koska yleensä en tee sillä tiedolla mitään. - Anonyymi00058
Anonyymi00054 kirjoitti:
Kertoisitko hieman lisää ajatuksistasi? En oikein ymmärtänyt, mitä tarkoitit... ☺️ Et ilmeisesti ole aloittaja? Tarkoitin itse vain sitä, että toivon hänen voivan lukea energiaani teksteistäni siten, että hän tuntee minun arvostavan hänen kokemustaan.
Silmistä lukeminen on vähän eri asia. Selvänäköiselle silmät antavat kyllä valtavasti tietoa ihmisestä. Näen itse niistä helposti esimerkiksi sen, mitä ihminen pelkää. En silti "lue" ihmisiä usein, koska yleensä en tee sillä tiedolla mitään.Heitä nyt jo sönkkäävä aloittajaäijä voltti
- Anonyymi00064
Anonyymi00058 kirjoitti:
Heitä nyt jo sönkkäävä aloittajaäijä voltti
En ole aloittaja. Olen nainen, vaikkakin liekkiparissa maskuliininen vastinpari. Tavanomaisesta tilanteesta poiketen minä olen kehittyneempi osapuoli. Yleensä feminiini on kehittyneempi, mutta tässä tilanteessa hän on 'runner'.
Olen saanut päätökseen kaksoisliekkini tarjoaman kasvukokemuksen. Löysin sieluni valon syvässä tuskassani, ja nyt minulla on hyvä olla. 🙏🏻 Liekkiparini ja minä emme yhdisty tässä elämässä. Olemme sopineet niin.
Tämä on viimeinen karmallinen elämäni maan päällä, mutta karma on maksettu, joten en ehkä enää tule takaisin. En ole vielä tehnyt lopullista päätöstä. Kävin kerran eräällä meediolla, joka totesi, että olen nyt elänyt melkein 600 elämää maan päällä. Itse tiedän, että olen sitä ennen elänyt muilla planeetoilla ja tulin tänne "vasta" Atlantiksen aikana.
Sinulla on muuten tosi paha olla. Suosittelen hakemaan apua ja ottamaan vastaan lääkityksen. Elämäsi ei kuuluisi olla tuollaista tuskaa, koska et opi siitä enää mitään. - Anonyymi00065UUSI
Anonyymi00064 kirjoitti:
En ole aloittaja. Olen nainen, vaikkakin liekkiparissa maskuliininen vastinpari. Tavanomaisesta tilanteesta poiketen minä olen kehittyneempi osapuoli. Yleensä feminiini on kehittyneempi, mutta tässä tilanteessa hän on 'runner'.
Olen saanut päätökseen kaksoisliekkini tarjoaman kasvukokemuksen. Löysin sieluni valon syvässä tuskassani, ja nyt minulla on hyvä olla. 🙏🏻 Liekkiparini ja minä emme yhdisty tässä elämässä. Olemme sopineet niin.
Tämä on viimeinen karmallinen elämäni maan päällä, mutta karma on maksettu, joten en ehkä enää tule takaisin. En ole vielä tehnyt lopullista päätöstä. Kävin kerran eräällä meediolla, joka totesi, että olen nyt elänyt melkein 600 elämää maan päällä. Itse tiedän, että olen sitä ennen elänyt muilla planeetoilla ja tulin tänne "vasta" Atlantiksen aikana.
Sinulla on muuten tosi paha olla. Suosittelen hakemaan apua ja ottamaan vastaan lääkityksen. Elämäsi ei kuuluisi olla tuollaista tuskaa, koska et opi siitä enää mitään.Sama kommentti pätee edelleen aloittajaäijä
- Anonyymi00055
Täällä palstalla on sellaista rikkinäinen puhelin efektiä.
Minä, joka kirjoitin silmien energian tuntemisesta, en ole aloittaja, en myöskään väittänyt, että siitä voi lukea tms. Kirjoitin tämän nyt tähän, vaikka ehkä sillä ei ole merkitystä. Mielenkiintoinen aihe kumminkin. Ja minä en oikein tällaisella palstalla halua mennä kovin omakohtaisiin kokemuksiin yhtään mistään (mutta se on vain minun tapani…).
Ainakaan minä en loukkaantunut kommenteista. 😊- Anonyymi00056
Kiitos kommentistasi. Älä huolehdi rikkinäinen puhelin -ilmiöstä: se on normaalia kaikessa anonyymissä keskustelussa.
Tärkeintä on, ettet loukkaantunut. 🤗 Haluaisitko kertoa lisää kokemuksistasi silmien kanssa? Täällähän on jo monta hereillä tähän aikaan... 😄 - Anonyymi00057
Anonyymi00056 kirjoitti:
Kiitos kommentistasi. Älä huolehdi rikkinäinen puhelin -ilmiöstä: se on normaalia kaikessa anonyymissä keskustelussa.
Tärkeintä on, ettet loukkaantunut. 🤗 Haluaisitko kertoa lisää kokemuksistasi silmien kanssa? Täällähän on jo monta hereillä tähän aikaan... 😄Tarkoitan siis havaintojasi yleisellä tasolla. Mitään sellaista omakohtaista en pyydä kertomaan, jonka haluat pitää itselläsi.
- Anonyymi00066UUSI
Oon ehta kaksoisliekki nainen. Mies pelkää ja ei voi siksi sitoutua muhun tai jotain sellaista on tuonut ilmi ja usein. Seksi kiinnostaisi kanssani vaikka on kai suhteessa. Luulen että hän on itkenyt paljon viime aikoina, koska itse itkin viimeksi vuosi sitten ja nyt olen itkenyt jo kohta viikon aina jossain kohtaa päivää. Koettiin telepatiaa, oikeaa keskustelua, eikä mitään intuitioita että kohta mummo soittaa, vaan ihan aitoa telepatiaa silmiin toisiamme katselemalla. Lisäksi tunnistin hänestä itseni, samankaltaisuuden ja ne täydelliset vastakohdat vastapainoksi. Jopa syntymäpäiviä myöten, mitkä on erikoiset kohdallamme. Anteeksi mies, en halua häiritä sua, kaipaan vaan ja siksi joskus otan irl yhteyttä.
- Anonyymi00068UUSI
Missä aloittaja on? 🥺 Kaipaamme jo kommenttejasi! 🤗
- Anonyymi00069UUSI
No täällä on ketjun aloittaja heippa vaan! Pahoittelut, että nyt vasta ehdin tänne uudelleen. Kiitos kaikille keskusteluun osallistujille. Totuushan on se ettei kaksoisliekkeyttä voi ymmärtää jollei sitä itse ole kokenut. Eikä siitä voi tekoälyn kanssa keskustella, ainoastaan niiden kanssa, jotka samanlaisen matkan ovat käyneet liekkinsä kanssa. Tekoälyltä voi kysyä jotakin asiaan liittyvää, mutta sen kaiken oleellisen kertoo kuitenkin lopulta se oma sydän ja sielu. Liekkiyhteyteen kuuluu olennaisesti liekkien välinen energia sekä juurikin silmät. Silmistä näkee totuuden, mutta liekkien kohtaaminen on niin järisyttävä tapahtuma, että sitä aluksi järkyttyy ja se syvyys pelottaa molempia. Liekkimatkaan kuuluu paljon erilaisia vaiheita ja lopulta kyse on itsensä hyväksymisestä ja rakastamisesta kaikkine puolineen.
Itse olen liekkini kohdannut ja tällä matkalla ollut jo vuosia. Ollaan oltu pitkään erossa ja taas löytämässä yhteyttä uudelleen. Se on aika huikeaa ja mun sydän pursuaa rakkautta 🩷. Vain aika näyttää mihin matkamme lopulta johtaa, mutta nyt olen niin onnellinen ja haluan vain rakastaa kaikkia ja kaikkea 🩷
Mikäli joku haluaa vielä keskustella mun kanssa aiheesta, niin ilman muuta jatketaan jutustelua.
Rauhaa&rakkautta kaikille 🙏❤️
Terveisin kaksoisliekkinainen 🔥🔥- Anonyymi00070UUSI
Tästä horinasta piirtyi mielikuva jostain lukemassa oikeussalissa tätä tuubaa. Koita siinä pitää pokka.
- Anonyymi00071UUSI
Mahtavaa että tulit takaisin! 🤗 Täällä on niin harvoin hyviä kaksoisliekkikeskusteluita. 🥺
- Anonyymi00074UUSI
Voitko kommentoida tätä? Siinä oli kysymyskin sinulle. 🤗
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19266117/onko-taalla-kaksoisliekkeja-paikalla#comment-140087667 - Anonyymi00079UUSI
Anonyymi00074 kirjoitti:
Voitko kommentoida tätä? Siinä oli kysymyskin sinulle. 🤗
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19266117/onko-taalla-kaksoisliekkeja-paikalla#comment-140087667Vastasin tuonne ylemmäs, oliko se mitä tarkoitit?
Terveisin kaksoisliekkinainen 🔥🔥 - Anonyymi00080UUSI
Täällä toinen liekkinainen. Me ollaan kanssa käyty tätä meidän matkaa vuosia ja pian olis tarkoitus kohdata taas. Matka on ollut aika kivikkoinen ja itsensä kehittämistä ensin ja sitten yhdessä matkatessa. Se on mahtava tunne, kun kohtaa liekkinsä. Siinä maailma menee ihan ylösalaisin. Silmistä sen tietää. Tuntuu kuin olisi tullut kotiin.
🔥+🔥=🔥 - Anonyymi00081UUSI
Anonyymi00080 kirjoitti:
Täällä toinen liekkinainen. Me ollaan kanssa käyty tätä meidän matkaa vuosia ja pian olis tarkoitus kohdata taas. Matka on ollut aika kivikkoinen ja itsensä kehittämistä ensin ja sitten yhdessä matkatessa. Se on mahtava tunne, kun kohtaa liekkinsä. Siinä maailma menee ihan ylösalaisin. Silmistä sen tietää. Tuntuu kuin olisi tullut kotiin.
🔥 🔥=🔥Kyllä, se on just noin 🔥+🔥=🔥
Eli kun liekit lopulta yhdistyy, siitä syntyy yksi yhteinen liekki ja energia.
Huh, tosi mahtavaa et täältä löytyi muitakin, jotka on samalla matkalla. Ja se tunne, että on tullut kotiin 🥰
Terveisin kaksoisliekkinainen 🔥🔥 - Anonyymi00083UUSI
Anonyymi00079 kirjoitti:
Vastasin tuonne ylemmäs, oliko se mitä tarkoitit?
Terveisin kaksoisliekkinainen 🔥🔥Oli. Kiitos. Kerroin omastakin kokemuksestani sinne.
- Anonyymi00072UUSI
Minä en usko moisiin kaksoisliekkijuttuihin ollenkaan!
- Anonyymi00073UUSI
Miksi sitten kuitenkin kommentoit tähän ketjuun? Eikös aloittaja halunnut jutustella niiden kanssa, jotka ovat liekkejä?
- Anonyymi00076UUSI
Anonyymi00073 kirjoitti:
Miksi sitten kuitenkin kommentoit tähän ketjuun? Eikös aloittaja halunnut jutustella niiden kanssa, jotka ovat liekkejä?
Ja 💩n liekit 🤣🤣
- Anonyymi00084UUSI
Täällä eräs, joka on kommentoinut ketjuun ihan asiallisia juttuja. Sallitteko pienen leikinlaskun?
Mistä nuo ketjun pierujutut oikein saavat inspiraationsa? Minulla on nimittäin sellainen tilanne, että kun minä päästän suolikaasua a-nuksestani, sieltä ei tule lainkaan tulta. 🔥 Sieltä tulee vain kaasua. 🌪️
Mitä ihmeen tulip€rseitä nuo ovat, jotka miettivät heti pieruja, kun kuulevat sanan kaksoisliekki? - Anonyymi00085UUSI
Kerro seuraavaksi, mikä hetki matkassa on ollut sinulle kivuliain. Kiitos. 🤗
- Anonyymi00086UUSI
Kiitos kysymyksestä, se on oikein hyvä. Kivuliaita hetkiä on ollut useita, voi huokaus sentään. Mutta niitä aivan huikeita tunteita myös. Liekkimatkahan on kyllä oikea tunteiden vuoristorata ja sen kuuluu ollakin. Siinä saa ensin maistiaisen mitä rakkaus voi olla. En ollut kehenkään rakastunut niin syvästi kuin mun liekkiin aikaisemmin. Toki olen rakastanut useampaa ihmistä, mutta siis niin syvää rakastumista en ollut kokenut. Ja koska liekkimatkaan kuuluu yleensä aina haasteita, niin kävi myös meillekin. Ja lopulta mun liekki hylkäsi minut ja se oli suurinta tuskaa mitä olen koskaan kokenut. Tunsin suurta surua ja pettymystä. Ajattelin etten kelpaa hänelle, että mä olen jotenkin vääränlainen. Että joku muu nainen on mua parempi. Noh, nuo kaikkihan olivat vain mun oman pään ongelmia, jotka mun piti ratkoa. Se kesti pitkään, siis ihan useita vuosia. Lopulta mun oli pakko antautua ja hyväksyä, että jos me ollaan tarkoitettu yhteen niin me löydetään vielä uudelleen toisemme. Ja nyt, uskallanko tätä ees sanoakaan, mutta taitaa olla niin, että ollaan löytämässä toisemme 🥰🩷
Terveisin Aloittaja eli kaksoisliekkinainen 🔥🔥 - Anonyymi00087UUSI
Anonyymi00086 kirjoitti:
Kiitos kysymyksestä, se on oikein hyvä. Kivuliaita hetkiä on ollut useita, voi huokaus sentään. Mutta niitä aivan huikeita tunteita myös. Liekkimatkahan on kyllä oikea tunteiden vuoristorata ja sen kuuluu ollakin. Siinä saa ensin maistiaisen mitä rakkaus voi olla. En ollut kehenkään rakastunut niin syvästi kuin mun liekkiin aikaisemmin. Toki olen rakastanut useampaa ihmistä, mutta siis niin syvää rakastumista en ollut kokenut. Ja koska liekkimatkaan kuuluu yleensä aina haasteita, niin kävi myös meillekin. Ja lopulta mun liekki hylkäsi minut ja se oli suurinta tuskaa mitä olen koskaan kokenut. Tunsin suurta surua ja pettymystä. Ajattelin etten kelpaa hänelle, että mä olen jotenkin vääränlainen. Että joku muu nainen on mua parempi. Noh, nuo kaikkihan olivat vain mun oman pään ongelmia, jotka mun piti ratkoa. Se kesti pitkään, siis ihan useita vuosia. Lopulta mun oli pakko antautua ja hyväksyä, että jos me ollaan tarkoitettu yhteen niin me löydetään vielä uudelleen toisemme. Ja nyt, uskallanko tätä ees sanoakaan, mutta taitaa olla niin, että ollaan löytämässä toisemme 🥰🩷
Terveisin Aloittaja eli kaksoisliekkinainen 🔥🔥Ymmärrän tuon oikein hyvin. Minulle tuotti suurta hämmennystä se tuskan määrä, joka syntyi liekin taholta hylätyksi tulemisesta. Se ei ollut ensimmäinen eikä myöskään viimeinen kerta, kun joku hylkäsi minut. Mietin tosi paljon sitä, miksi juuri se hylkääminen tuntui siltä kuin en olisi mitään. Kuin olisin pelkkä tyhjä kuori.
Myöhemmin ymmärsin, että juuri se tunne on liekkituskan tarkoitus. Siitä kivusta on pakko selviytyä, koska siinä ei voi elää. Mikään fyysisessä maailmassa oleva ei kuitenkaan voi auttaa eikä lohduttaa. No, minulla oli meediokykyinen ystävä, joka silloin kävi myös läpi liekkimatkaansa. Sain paljon lohtua häneltä.
Ainoa keino todella selvitä tuosta tuskasta on katsoa sisäänsä ja sieluunsa. Ja siellähän on yleensä tosi vanhaa kipua. Olen lukenut, että yksittäisen sielun irtautuminen "jumalasta", tai miksi sitä nyt kutsuukaan, sielun syntyhetkellä, aiheuttaa trauman ja kipua, joka tuntuu sielussa vieläkin. Minusta tuntui, että liekkini avulla sain parannettua tuota vanhaa kipua. Matka jatkuu, mutta oloni on nyt paljon kokonaisempi.
Myöhemmin eräs toinen meedio näki, miten liekkini suuntasi negatiivista energiaa minuun. Hän ei tiennyt että kyseessä oli liekkini tai ei ainakaan kertonut tietävänsä. Sen jälkeen pystyin päästämään irti siitä minuun suunnatusta energiasta.
En ole "ammattimainen" meedio mutta olen tehnyt matkoja liekkini luo henkimaailmaan. Jossain vaiheessa kaipasin hänen seuraansa. Myöhemmin olen tuntenut hänen kaipaavan minua. Ihan samaan tapaan kuin joku kuulee puhelimensa soivan, minä tunnen sielussani, kun liekkini kaipaa minua.
Mitä ajatuksia tämä herättää? - Anonyymi00089UUSI
Anonyymi00087 kirjoitti:
Ymmärrän tuon oikein hyvin. Minulle tuotti suurta hämmennystä se tuskan määrä, joka syntyi liekin taholta hylätyksi tulemisesta. Se ei ollut ensimmäinen eikä myöskään viimeinen kerta, kun joku hylkäsi minut. Mietin tosi paljon sitä, miksi juuri se hylkääminen tuntui siltä kuin en olisi mitään. Kuin olisin pelkkä tyhjä kuori.
Myöhemmin ymmärsin, että juuri se tunne on liekkituskan tarkoitus. Siitä kivusta on pakko selviytyä, koska siinä ei voi elää. Mikään fyysisessä maailmassa oleva ei kuitenkaan voi auttaa eikä lohduttaa. No, minulla oli meediokykyinen ystävä, joka silloin kävi myös läpi liekkimatkaansa. Sain paljon lohtua häneltä.
Ainoa keino todella selvitä tuosta tuskasta on katsoa sisäänsä ja sieluunsa. Ja siellähän on yleensä tosi vanhaa kipua. Olen lukenut, että yksittäisen sielun irtautuminen "jumalasta", tai miksi sitä nyt kutsuukaan, sielun syntyhetkellä, aiheuttaa trauman ja kipua, joka tuntuu sielussa vieläkin. Minusta tuntui, että liekkini avulla sain parannettua tuota vanhaa kipua. Matka jatkuu, mutta oloni on nyt paljon kokonaisempi.
Myöhemmin eräs toinen meedio näki, miten liekkini suuntasi negatiivista energiaa minuun. Hän ei tiennyt että kyseessä oli liekkini tai ei ainakaan kertonut tietävänsä. Sen jälkeen pystyin päästämään irti siitä minuun suunnatusta energiasta.
En ole "ammattimainen" meedio mutta olen tehnyt matkoja liekkini luo henkimaailmaan. Jossain vaiheessa kaipasin hänen seuraansa. Myöhemmin olen tuntenut hänen kaipaavan minua. Ihan samaan tapaan kuin joku kuulee puhelimensa soivan, minä tunnen sielussani, kun liekkini kaipaa minua.
Mitä ajatuksia tämä herättää?Tunnistan niin nuo kaikki mitä sanoit. Varsinkin tuo: "Ainoa keino todella selvitä tuosta tuskasta on katsoa sisäänsä ja sieluunsa. Ja siellähän on yleensä tosi vanhaa kipua", on niin totta.
Minäkin tunnen sen itsessäni kun liekkini kaipaa mua tai että hänellä on jokin hätänä. Kun hänellä on kaikki hyvin, tunnen senkin ja silloin on mulla itselläkin rauhallinen ja hyvä olo. Voi, mä niin haluaisin häntä nyt halata, tuli ihan mieletön ikävä mun liekkiä. Ajattelen häntä nyt vain Rakkaudella ja on ikävää et hän on kokenut mun negatiivista energiaa myöskin. Se surettaa mua 😢.
Mutta onneksi nyt on asiat paremmin ja kuten alussa totesinkin niin nyt on kollektiivisesti aika useiden liekkien löytää toisensa ja yhdistyä 🙏. Meillä liekkimatka on kestänyt vuosia, koska ollaan ehkä ekaa tai toista aaltoa, mutta jatkossa liekkiparit yhdistyy nopeammin. Liekkiparien yhteistä rakkautta tarvitaan tänne maailmaan 🩷
Terveisin Aloittaja eli kaksoisliekkinainen 🔥🔥 - Anonyymi00090UUSI
Anonyymi00089 kirjoitti:
Tunnistan niin nuo kaikki mitä sanoit. Varsinkin tuo: "Ainoa keino todella selvitä tuosta tuskasta on katsoa sisäänsä ja sieluunsa. Ja siellähän on yleensä tosi vanhaa kipua", on niin totta.
Minäkin tunnen sen itsessäni kun liekkini kaipaa mua tai että hänellä on jokin hätänä. Kun hänellä on kaikki hyvin, tunnen senkin ja silloin on mulla itselläkin rauhallinen ja hyvä olo. Voi, mä niin haluaisin häntä nyt halata, tuli ihan mieletön ikävä mun liekkiä. Ajattelen häntä nyt vain Rakkaudella ja on ikävää et hän on kokenut mun negatiivista energiaa myöskin. Se surettaa mua 😢.
Mutta onneksi nyt on asiat paremmin ja kuten alussa totesinkin niin nyt on kollektiivisesti aika useiden liekkien löytää toisensa ja yhdistyä 🙏. Meillä liekkimatka on kestänyt vuosia, koska ollaan ehkä ekaa tai toista aaltoa, mutta jatkossa liekkiparit yhdistyy nopeammin. Liekkiparien yhteistä rakkautta tarvitaan tänne maailmaan 🩷
Terveisin Aloittaja eli kaksoisliekkinainen 🔥🔥Kiitos kommentistasi! 🤗
En ollut kuullut noista kaksoisliekkien aalloista, mutta tuo tuntuu ihan järkevältä.
Taidan itse olla toista aaltoa. Aloin lukea henkisyyteen liittyvää kirjallisuutta 16-vuotiaana. Se jatkui hieman yli 30-vuotiaaksi, jonka jälkeen tunsin, että tärkeimmät asiat on opiskeltu teoriassa ja täytyy alkaa soveltaa niitä käytännössä. Opin koko ajan lisää kuitenkin, kuten vaikka tänään noista aalloista.
Oma henkinen heräämiseni tapahtui vähitellen, eikä se ollut missään vaiheessa kovin intensiivinen. Luulen että olin jo syntyessäni siinä vaiheessa, että lukemani asiat olivat vain suuri helpotus, tyyliin "onneksi tämä tieto on muillakin eikä vain minun sisälläni".
En ole koskaan keskustellut liekkini kanssa hänen henkisestä matkastaan, mutta koin vuosina 2008-2012 niin outoja tuntemuksia, että luulen hänen heränneen silloin. Aloin kokea mm. ns. "time prompt" -ilmiötä. (Hankin tämän kirjan https://www.amazon.com/11-Phenomenon-Mysterious-Sequences-Synchronicities/dp/1601630476 ja sitten ymmärsin ilmiöstä enemmän.)
Olen liekkiparin maskuliininen energia, naisen kehossa ja sukupuolessa, mutta tiedän heränneeni ennen häntä. Tavanomaisempaa siis on, että feminiininen energia herää ensin. Mutta minulla on ollut elämässäni yleisemminkin ajatellen sellainen rooli, että tuon tasapainottavaa maskuliinista energiaa kaaoksen keskelle. Taidan olla toisen aallon "valotyöntekijä" (https://medium.com/@wonderalice039/second-wave-lightworker-the-builders-of-embodied-light-8e534ef303aa).
Kun tapasin liekkini ensimmäisiä kertoja, näin hänen silmistään, ettei hän nähnyt tai tiennyt kaikkea mitä minä näin. Hänen meediokykynsä eivät olleet silloin aktiiviset, ja minulla ne olivat jo silloin. Tiesin jo silloin, että hänen tuleva henkinen heräämisensä tulisi olemaan kivulias, ja se suretti minua jo etukäteen. 🥺
Tunnen että ketjun aloittaja on rukouksessa tai muussa henkimaailmayhteydessä pyytänyt elämäänsä ihmisiä, jotka ymmärtävät häntä. Tunnen että olen osa vastausta siihen pyyntöön. Tuntuu hyvältä voida jakaa kokemukseni ja auttaa ketjun aloittajaa. ☺️ Minäkin kuuntelen ja luen mielelläni muiden kokemuksista. - Anonyymi00091UUSI
Anonyymi00090 kirjoitti:
Kiitos kommentistasi! 🤗
En ollut kuullut noista kaksoisliekkien aalloista, mutta tuo tuntuu ihan järkevältä.
Taidan itse olla toista aaltoa. Aloin lukea henkisyyteen liittyvää kirjallisuutta 16-vuotiaana. Se jatkui hieman yli 30-vuotiaaksi, jonka jälkeen tunsin, että tärkeimmät asiat on opiskeltu teoriassa ja täytyy alkaa soveltaa niitä käytännössä. Opin koko ajan lisää kuitenkin, kuten vaikka tänään noista aalloista.
Oma henkinen heräämiseni tapahtui vähitellen, eikä se ollut missään vaiheessa kovin intensiivinen. Luulen että olin jo syntyessäni siinä vaiheessa, että lukemani asiat olivat vain suuri helpotus, tyyliin "onneksi tämä tieto on muillakin eikä vain minun sisälläni".
En ole koskaan keskustellut liekkini kanssa hänen henkisestä matkastaan, mutta koin vuosina 2008-2012 niin outoja tuntemuksia, että luulen hänen heränneen silloin. Aloin kokea mm. ns. "time prompt" -ilmiötä. (Hankin tämän kirjan https://www.amazon.com/11-Phenomenon-Mysterious-Sequences-Synchronicities/dp/1601630476 ja sitten ymmärsin ilmiöstä enemmän.)
Olen liekkiparin maskuliininen energia, naisen kehossa ja sukupuolessa, mutta tiedän heränneeni ennen häntä. Tavanomaisempaa siis on, että feminiininen energia herää ensin. Mutta minulla on ollut elämässäni yleisemminkin ajatellen sellainen rooli, että tuon tasapainottavaa maskuliinista energiaa kaaoksen keskelle. Taidan olla toisen aallon "valotyöntekijä" (https://medium.com/@wonderalice039/second-wave-lightworker-the-builders-of-embodied-light-8e534ef303aa).
Kun tapasin liekkini ensimmäisiä kertoja, näin hänen silmistään, ettei hän nähnyt tai tiennyt kaikkea mitä minä näin. Hänen meediokykynsä eivät olleet silloin aktiiviset, ja minulla ne olivat jo silloin. Tiesin jo silloin, että hänen tuleva henkinen heräämisensä tulisi olemaan kivulias, ja se suretti minua jo etukäteen. 🥺
Tunnen että ketjun aloittaja on rukouksessa tai muussa henkimaailmayhteydessä pyytänyt elämäänsä ihmisiä, jotka ymmärtävät häntä. Tunnen että olen osa vastausta siihen pyyntöön. Tuntuu hyvältä voida jakaa kokemukseni ja auttaa ketjun aloittajaa. ☺️ Minäkin kuuntelen ja luen mielelläni muiden kokemuksista.Tässä vielä jälkimmäinen linkki oikeassa muodossa:
https://medium.com/@wonderalice039/second-wave-lightworker-the-builders-of-embodied-light-8e534ef303aa
- Anonyymi00088UUSI
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
Hej 😘 Mukava kokous aikuisille 👉 https://ja.cat/finngirl#/?/?/fi8ct1sq7cj
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen
ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?772852Kyllä nämä nyky autonakut ja autotki on heikloja
Vuoden vanha akku, eikä inahdakaan.... Pistin vara-akun just lataukseen ja lähen sillä antamaan apuvirtaa Jos ei toimi,282577Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!
Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville472371Muistan vuosikymmenten takaa
Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.122074Montako mitalia Suomi saa talviolympialaisista?
Nyt heittäkää veikkaus Suomen mitalisaldosta ja mistä lajeista metallilätkät tulevat. Oma veikkaukseni on 6 mitalia. -1111592- 1671403
Kokemuksia Rehux Oy yrityksestä työpaikkana?
Jonkin aikaa seurannut kyseistä firmaa sivusta, näyttäisi, että tälläkin hetkellä olisi peräti 3 eri roolia tai paikkaa281102- 521072
IS: Riitta Väisänen kärsii ikävästä vaivasta - Vaipparalli ja 40 antibioottikuuria takana...
71-vuotias Riitta Väisänen on kertonut tuoreista terveysongelmistaan. Väisänen on kertonut julkisuudessa jo aiemmin vaih15856Jos mies oikeasti haluaa sinut
Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois110834