USA muuttuu päivä päivältä yhä enemmän diktatuuriksi

Anonyymi-ap

Nyt Tumpukka haluaa kieltää äänestämisen.

Saas nähdä milloin vapaan kansan veri kiehahtaa.

Etelä vs Pohjoinen.

19

183

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Trumppi haluaa diktaattoriksi. Sisällissotaa pukkaa.

    • Anonyymi00002

      Alusta alkaen oli tiedossa että Trump ihailee Putinin Venäjän kaltaisia diktatuureja ja haluaa muuttaa USA:n samanlaiseksi. Koko ajan mennään enemmän ja enemmän siihen suuntaan.

      • Anonyymi00003

        Nämmekö lähitulevaisuudessa kahden valtioliiton hajoamisen?

        Xi ainakin hykertelee mielissään.


      • Paitsi ettei Venäjä ole diktatuuri vaan EU on vai muistatko äänestäneesi EU presidenttiä EU kansalaisena?


      • Anonyymi00014
        Delfine kirjoitti:

        Paitsi ettei Venäjä ole diktatuuri vaan EU on vai muistatko äänestäneesi EU presidenttiä EU kansalaisena?

        Terve Ano.


      • Anonyymi00018

        Valitettava asia, että TRumpin valitsivat USA:n presidentiksi! Tuo herran pilaa koko USA:n! Kun TRUMP joutuu pois tuostan virasta, ei entisestä mukavasta USA;sta taida olla jälkeäkään!

        KOVIN VALITETTAVAA!!! Se oli tyhmyyden huippu!


    • Anonyymi00005

      Demokraattien kannattajat aseistautuu nyt kovaa vauhtia. Aseiden myynti on jopa viisinkertaistunut joillain alueilla. Samoin asekursseille on tungosta.

    • Anonyymi00006

      Mädän haju on leijunut aina amerikkalaisen valheyhteiskunnan ympärillä, mutta nyt on eräs sen suurista mätäpaiseista puhkaistu.
      Johtoeliitin sairas elämäntapa alkaa näkyä julkisuuteen.
      Iljettävämpää kuin olemme edes osanneet kuvitella ja koko yläluokan leimaavaa.
      Tällaisetko me olemme halunneet Suomenkin asioita määräilemään?

      • Anonyymi00013

        Mitäs tuosta, täällä

        pistin viestisi poistoon.


    • Anonyymi00007

      Haluaa kieltää äänestämisen? Siis sen toiminnan, jonka takia vassut nostivat Euroopassa mielenosoituksia kun oli äänestetty väärin. Äänestyttulos oli vääränlainen.

      Eikö se ole hyvä että äänestys kielletään?

    • Anonyymi00008

      Mitäs tuosta, täällä harjoitetaan kokoomuspersu diktatorista sosialismia.

      • Anonyymi00011

        ÄLä taas aloita : "vitsisi" ei naurata!


    • Anonyymi00009

      Mitäs tuosta, täällä harjoitetiin diktatorista Rahaa-on Demarinaisen kulutusjuhlia.

      • Anonyymi00012

        Mitäs tuosta, täällä sanoi demarit

        "Mieluummin 100miljoonaa euroa liikennemerkkien vaihtorahaa
        kuin säilöön, köyhille -aikaan pahaan"

        haa haa!


    • Anonyymi00010

      Mitäs tuosta, täällä harjoitetiin diktatorista älä hakkaa metsää kun minä hakkaan viherjuhlaa
      Äänestätkö pettureita

      korjaan deMarin tapaista

      hah

      ha
      haha

      a
      h
      ah

    • Anonyymi00015

      Pietarista kajahtaa, siis kaalisopan voimin paskanhajua.

    • Anonyymi00017

      Kongressiin hyökkäys antoi jo viitteitä mitä voi olla tulossa.

      • Anonyymi00019

        Juuri niin! Siksipä ihmettelen, että usalaiset valitsivat tuollaisen "torven" presidentikseen!
        Tuo Kingressitalooon hyökkäys oli jo oiva esimerkki siitä, millaista miestä tuo joukko kannattaa!
        Tuo joukko osoitti suuren tyhmyytensä ja niin osoitti TRUMPIKIN!

        Sitten tuo suuri USA:n kansa valitsee tuon herran uudelleen sotkemaan koko maan asiat!

        On siinä ihmettelemistäkerrakseen! Sitä saa, mitä tilaa!!


    • Anonyymi00020

      Muistakaa, sen jälkeen kun Trumppi kieltää vaalit, niin hänet saa ampua ihan vapaasti, koska hän on laiton hallitsija!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1175
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      998
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      93
      749
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      501
    Aihe