Haluaisin rakastua sinuun uudelleen

Anonyymi-ap

Jotain pitäisi muuttua ennen kuin se olisi mahdollista.

37

486

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mennyt on mennyttä, eikä sitä ole mahdollista kokea uudestaan!

• Anonyymi00002

Mitä tulisi muuttua? Naiselta

• Anonyymi00003

Mitähän se olisi se muuttuminen?

• Anonyymi00006

Vastavuoroisuus, tasapaino, vastuun ottaminen, avoimuus, sitoutumisen taso ja suunta, uskollisuus, toisen kunnioittaminen.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Vastavuoroisuus, tasapaino, vastuun ottaminen, avoimuus, sitoutumisen taso ja suunta, uskollisuus, toisen kunnioittaminen.

Jos nuo puuttuu, niin aika toivotonta on. Nuo on ihan perusjuttuja, joiden pitää olla kunnossa ennen kuin edes ihastutaan!

• Anonyymi00018
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Ei toinen kanna vastuuta sinun rakastumisesta, se vastuu kannetaan itse.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Ei toinen kanna vastuuta sinun rakastumisesta, se vastuu kannetaan itse.

Tässä on kyse siitä, että toiselta puuttuu kykyä, ei voi rakastua, jos perusjutut ei ole kunnossa.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Tässä on kyse siitä, että toiselta puuttuu kykyä, ei voi rakastua, jos perusjutut ei ole kunnossa.

Miksi puutut toisten kykyihin? Elä omaa elämääsi!

• Anonyymi00031
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Miksi puutut toisten kykyihin? Elä omaa elämääsi!

Asut jonkun toisen asunnossa joten siksi ei tarvitse ottaa vastuutakaan.

• Anonyymi00004

Pyh. Pelleilyä.

• Anonyymi00005

Mitä on mielessäsi?

• Anonyymi00008

Erilainen asenne jossa toista kunnioitetaan, ollaan avoimia, uskollisia ym. Mutta ei se taida toteutua, joten pitää etäännyttää itsensä.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Erilainen asenne jossa toista kunnioitetaan, ollaan avoimia, uskollisia ym. Mutta ei se taida toteutua, joten pitää etäännyttää itsensä.

Miksi mies oletat että ei onnistu? Älä oleta. Se vaatii myös sinulta avoimuutta ja kykyä kommunikoida nuo em. asiat toiselle. Yhdessä keskustella niistä.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Miksi mies oletat että ei onnistu? Älä oleta. Se vaatii myös sinulta avoimuutta ja kykyä kommunikoida nuo em. asiat toiselle. Yhdessä keskustella niistä.

Kirjoittaja on nainen.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Kirjoittaja on nainen.

tietenkin on nainen. ei miehet koskaan kirjoittaisi tuollaista soopaa.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00020 kirjoitti:

tietenkin on nainen. ei miehet koskaan kirjoittaisi tuollaista soopaa.

No kyllä sinä naisia esittävä spede, eli aapee ainakin kirjoitat varsin sentimentaalista soopaa naisina esiintyen, mitä osoittelet simppelien iloksi itse sormella, sillä misogynialla marinointi on se oikea tavoitteesi, mikä ei ole täällä WT- tunkiolla niin kovin korkea päämäärä

• Anonyymi00009

Hyviä ajatuksia. Tahtoisin samaa.

• Anonyymi00010

en halua takaisin vanhoja miehiäni. ☹️ en jaksa enää. koska en usko että asiat toimisi.

• Anonyymi00011

en usko tuollaisia osoitteettomia horinoita

• Anonyymi00014

Ei tämä sulle varmaan olekaan.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Ei tämä sulle varmaan olekaan.

ei varmaankaa, kerro, jos tiiät paremmin kenelle👍

• Anonyymi00023

Sinulla on jokseenkin omnipotenttinen ja ehkä hieman identiteettihäiriöinen tapa vastailla näihin palstaäijän HÖPÖTYKSIIN😬

• Anonyymi00026
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Sinulla on jokseenkin omnipotenttinen ja ehkä hieman identiteettihäiriöinen tapa vastailla näihin palstaäijän HÖPÖTYKSIIN😬

ehkä, mutta sinä oletkin näköjään itse besserwisser, kaiketi jopa häiriintynyt palstaäijä itse😁🙃

• Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

ehkä, mutta sinä oletkin näköjään itse besserwisser, kaiketi jopa häiriintynyt palstaäijä itse😁🙃

Taaskaan nimenomaan palstasetä itse emojit ei missään suhteessa ns tunnetilaan

• Anonyymi00035
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Taaskaan nimenomaan palstasetä itse emojit ei missään suhteessa ns tunnetilaan

aha eli sinä olet joka käänteessä palsta-äijästä jauhava, josta olen kuullut, jatka vaan harhaluuloisuusmeininkiä, mutta älä häiritse keskusteluja omilla analyyseilläsi

• Anonyymi00017

Pskan työntäminen takasin prseeseen ei oikein kannata.

• Anonyymi00024

Niin varmaanki näin ja ässää ei kannata vetää hihasta jos sitä ei ole. Sivusta

• Anonyymi00028
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Niin varmaanki näin ja ässää ei kannata vetää hihasta jos sitä ei ole. Sivusta

Ässää ei voi vetää hihasta, jos sitä ei ole!

• Anonyymi00025

Kuka keneen ja kummassa pitäisi muuttua ja mitä

• Anonyymi00030

Joo ei enää uudestaan samaa.

• Anonyymi00038
        UUSI

Ei todellakaan!!

• Anonyymi00032

Metsä vastaa niin ku sinne huudetaan.
      Sun pitäis ensin oppia minkälainen oikea nainen on.

• Anonyymi00033

Minä puolestani en etsi naista joka etsii rakastumisia.

• Anonyymi00034

Minä ajattelen samoin, mutta haluan ystäväksi vain suunnilleen ikäiseni miehen.

• Anonyymi00036

Sun pitäis erota ennen sitä.

• Anonyymi00037

Tuskin on varattu. Jos olisi varattu, niin ei todellakaan olisi näitä asioita, joita toiselta odottaa:

• Anonyymi00039
        UUSI
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Tuskin on varattu. Jos olisi varattu, niin ei todellakaan olisi näitä asioita, joita toiselta odottaa:

Minä en odota noita asioita yhdeltäkään mieheltä, koska en halua suhdetta kenenkään kanssa. Pelkkä ystävyys ikäiseni miehen kanssa on minun näköistä elämää! Me yhdessä päätämme miten toimimme ja miten voimme toisiamme auttaa!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen

ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?
      Maailman menoa
      156
      4392
    2. Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!

Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville
      Suomalaiset julkkikset
      71
      4119
    3. Muistan vuosikymmenten takaa

Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.
      Ikävä
      13
      3296
    4. Montako mitalia Suomi saa talviolympialaisista?

Nyt heittäkää veikkaus Suomen mitalisaldosta ja mistä lajeista metallilätkät tulevat. Oma veikkaukseni on 6 mitalia. -
      Maailman menoa
      129
      2908
    5. Voiko kaivattu olla liian vanha?

Tai muuten huonokuntoinen...
      Ikävä
      186
      2622
    6. Kokemuksia Rehux Oy yrityksestä työpaikkana?

Jonkin aikaa seurannut kyseistä firmaa sivusta, näyttäisi, että tälläkin hetkellä olisi peräti 3 eri roolia tai paikkaa
      Työpaikat
      39
      1737
    7. Kenen joukoissa Suomi seisoo maailmalla, jos SDP voittaa seuraavat vaalit?

SDP on ainoa pohjoismainen sosialidemokraattinen puolue, joka edelleen kuuluu Sosialistiseen internationaaliin. Sitä ka
      Maailman menoa
      58
      1494
    8. Missä näit viimeksi kaivattusi?

Menikö kohtaaminen hyvin vai ujousko esti lähestymästä?
      Ikävä
      67
      1485
    9. Jos mies oikeasti haluaa sinut

Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois
      Ikävä
      114
      1183
    10. IS: Riitta Väisänen kärsii ikävästä vaivasta - Vaipparalli ja 40 antibioottikuuria takana...

71-vuotias Riitta Väisänen on kertonut tuoreista terveysongelmistaan. Väisänen on kertonut julkisuudessa jo aiemmin vaih
      Terveys
      18
      1165
    Aihe