Jotain pitäisi muuttua ennen kuin se olisi mahdollista.
Haluaisin rakastua sinuun uudelleen
37
486
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mennyt on mennyttä, eikä sitä ole mahdollista kokea uudestaan!
- Anonyymi00002
Mitä tulisi muuttua? Naiselta
- Anonyymi00003
Mitähän se olisi se muuttuminen?
- Anonyymi00006
Vastavuoroisuus, tasapaino, vastuun ottaminen, avoimuus, sitoutumisen taso ja suunta, uskollisuus, toisen kunnioittaminen.
- Anonyymi00013
Anonyymi00006 kirjoitti:
Vastavuoroisuus, tasapaino, vastuun ottaminen, avoimuus, sitoutumisen taso ja suunta, uskollisuus, toisen kunnioittaminen.
Jos nuo puuttuu, niin aika toivotonta on. Nuo on ihan perusjuttuja, joiden pitää olla kunnossa ennen kuin edes ihastutaan!
- Anonyymi00018
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ei toinen kanna vastuuta sinun rakastumisesta, se vastuu kannetaan itse.
- Anonyymi00021
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ei toinen kanna vastuuta sinun rakastumisesta, se vastuu kannetaan itse.
Tässä on kyse siitä, että toiselta puuttuu kykyä, ei voi rakastua, jos perusjutut ei ole kunnossa.
- Anonyymi00029
Anonyymi00021 kirjoitti:
Tässä on kyse siitä, että toiselta puuttuu kykyä, ei voi rakastua, jos perusjutut ei ole kunnossa.
Miksi puutut toisten kykyihin? Elä omaa elämääsi!
- Anonyymi00031
Anonyymi00029 kirjoitti:
Miksi puutut toisten kykyihin? Elä omaa elämääsi!
Asut jonkun toisen asunnossa joten siksi ei tarvitse ottaa vastuutakaan.
- Anonyymi00004
Pyh. Pelleilyä.
- Anonyymi00005
Mitä on mielessäsi?
- Anonyymi00008
Erilainen asenne jossa toista kunnioitetaan, ollaan avoimia, uskollisia ym. Mutta ei se taida toteutua, joten pitää etäännyttää itsensä.
- Anonyymi00015
Anonyymi00008 kirjoitti:
Erilainen asenne jossa toista kunnioitetaan, ollaan avoimia, uskollisia ym. Mutta ei se taida toteutua, joten pitää etäännyttää itsensä.
Miksi mies oletat että ei onnistu? Älä oleta. Se vaatii myös sinulta avoimuutta ja kykyä kommunikoida nuo em. asiat toiselle. Yhdessä keskustella niistä.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Miksi mies oletat että ei onnistu? Älä oleta. Se vaatii myös sinulta avoimuutta ja kykyä kommunikoida nuo em. asiat toiselle. Yhdessä keskustella niistä.
Kirjoittaja on nainen.
- Anonyymi00020
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kirjoittaja on nainen.
tietenkin on nainen. ei miehet koskaan kirjoittaisi tuollaista soopaa.
- Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
tietenkin on nainen. ei miehet koskaan kirjoittaisi tuollaista soopaa.
No kyllä sinä naisia esittävä spede, eli aapee ainakin kirjoitat varsin sentimentaalista soopaa naisina esiintyen, mitä osoittelet simppelien iloksi itse sormella, sillä misogynialla marinointi on se oikea tavoitteesi, mikä ei ole täällä WT- tunkiolla niin kovin korkea päämäärä
- Anonyymi00009
Hyviä ajatuksia. Tahtoisin samaa.
- Anonyymi00010
en halua takaisin vanhoja miehiäni. ☹️ en jaksa enää. koska en usko että asiat toimisi.
- Anonyymi00011
en usko tuollaisia osoitteettomia horinoita
- Anonyymi00014
Ei tämä sulle varmaan olekaan.
- Anonyymi00019
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ei tämä sulle varmaan olekaan.
ei varmaankaa, kerro, jos tiiät paremmin kenelle👍
- Anonyymi00023
Sinulla on jokseenkin omnipotenttinen ja ehkä hieman identiteettihäiriöinen tapa vastailla näihin palstaäijän HÖPÖTYKSIIN😬
- Anonyymi00026
Anonyymi00023 kirjoitti:
Sinulla on jokseenkin omnipotenttinen ja ehkä hieman identiteettihäiriöinen tapa vastailla näihin palstaäijän HÖPÖTYKSIIN😬
ehkä, mutta sinä oletkin näköjään itse besserwisser, kaiketi jopa häiriintynyt palstaäijä itse😁🙃
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
ehkä, mutta sinä oletkin näköjään itse besserwisser, kaiketi jopa häiriintynyt palstaäijä itse😁🙃
Taaskaan nimenomaan palstasetä itse emojit ei missään suhteessa ns tunnetilaan
- Anonyymi00035
Anonyymi00027 kirjoitti:
Taaskaan nimenomaan palstasetä itse emojit ei missään suhteessa ns tunnetilaan
aha eli sinä olet joka käänteessä palsta-äijästä jauhava, josta olen kuullut, jatka vaan harhaluuloisuusmeininkiä, mutta älä häiritse keskusteluja omilla analyyseilläsi
- Anonyymi00017
Pskan työntäminen takasin prseeseen ei oikein kannata.
- Anonyymi00024
Niin varmaanki näin ja ässää ei kannata vetää hihasta jos sitä ei ole. Sivusta
- Anonyymi00028
Anonyymi00024 kirjoitti:
Niin varmaanki näin ja ässää ei kannata vetää hihasta jos sitä ei ole. Sivusta
Ässää ei voi vetää hihasta, jos sitä ei ole!
- Anonyymi00025
Kuka keneen ja kummassa pitäisi muuttua ja mitä
- Anonyymi00030
Joo ei enää uudestaan samaa.
- Anonyymi00038UUSI
Ei todellakaan!!
- Anonyymi00032
Metsä vastaa niin ku sinne huudetaan.
Sun pitäis ensin oppia minkälainen oikea nainen on. - Anonyymi00033
Minä puolestani en etsi naista joka etsii rakastumisia.
- Anonyymi00034
Minä ajattelen samoin, mutta haluan ystäväksi vain suunnilleen ikäiseni miehen.
- Anonyymi00036
Sun pitäis erota ennen sitä.
- Anonyymi00037
Tuskin on varattu. Jos olisi varattu, niin ei todellakaan olisi näitä asioita, joita toiselta odottaa:
Vastavuoroisuus, tasapaino, vastuun ottaminen, avoimuus, sitoutumisen taso ja suunta, uskollisuus, toisen kunnioittaminen. - Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
Tuskin on varattu. Jos olisi varattu, niin ei todellakaan olisi näitä asioita, joita toiselta odottaa:
Vastavuoroisuus, tasapaino, vastuun ottaminen, avoimuus, sitoutumisen taso ja suunta, uskollisuus, toisen kunnioittaminen.Minä en odota noita asioita yhdeltäkään mieheltä, koska en halua suhdetta kenenkään kanssa. Pelkkä ystävyys ikäiseni miehen kanssa on minun näköistä elämää! Me yhdessä päätämme miten toimimme ja miten voimme toisiamme auttaa!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen
ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?1564392Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!
Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville714119Muistan vuosikymmenten takaa
Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.133296Montako mitalia Suomi saa talviolympialaisista?
Nyt heittäkää veikkaus Suomen mitalisaldosta ja mistä lajeista metallilätkät tulevat. Oma veikkaukseni on 6 mitalia. -1292908- 1862622
Kokemuksia Rehux Oy yrityksestä työpaikkana?
Jonkin aikaa seurannut kyseistä firmaa sivusta, näyttäisi, että tälläkin hetkellä olisi peräti 3 eri roolia tai paikkaa391737Kenen joukoissa Suomi seisoo maailmalla, jos SDP voittaa seuraavat vaalit?
SDP on ainoa pohjoismainen sosialidemokraattinen puolue, joka edelleen kuuluu Sosialistiseen internationaaliin. Sitä ka581494- 671485
Jos mies oikeasti haluaa sinut
Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois1141183IS: Riitta Väisänen kärsii ikävästä vaivasta - Vaipparalli ja 40 antibioottikuuria takana...
71-vuotias Riitta Väisänen on kertonut tuoreista terveysongelmistaan. Väisänen on kertonut julkisuudessa jo aiemmin vaih181165