Yritti kostaa menneitä,nyt on itsellään paska tilanne. Ei se katsos Jumala anna rikkoa kymmentä käskyä.
Karma antaa takaisin
7
156
Vastaukset
- Anonyymi00001
En usko, että Jumala ehtisi meitä kaikkia paimentamaan. Karma on kuitenkin mielenkiintoinen juttu.
Todella monta kertaa olen nähnyt miten väärinkäytökset lopulta kaatuvat tekijänsä niskaan jopa ennenaikaisina kuolemina.
Vähän, tai oikeastaan paljonkin tyhmänä kuvittelin nuoruudessani pahojen ihmisten muuttuvan hyviksi kun heidän puolestaan rukoilee ja vastaa pahaan hyvällä.
Tänä päivänä tuollaista asennetta en suosittele kenellekään. Noin toimimalla tein pelkkää pahaa itselleni.- Anonyymi00003
Nauttikaa nyt tilanteestanne.
- Anonyymi00005
Katso peiliin.
- Anonyymi00002
Pmäellä ja luultavasti myös toisaalla kaiken maailman karmimiset ovat ihan jonkin muun seurausta kuin mitä totta mooses kertoo.
- Anonyymi00004
Vapaasrk ja hell srk tolloja ja pellejä täynnä.
- Anonyymi00006
Kuka yritti kostaa menneitä en ole moiseen vaivautunu olen selvinny helpommalla kun olen vain kertonu totuuden (se ken miekkaan tarttuu se miekkaan hukkuu) pätee sanontana varmaan kostamisessakin pettäminen on jotain sellaista mikä helpottaa naista kun kostaa miehelle joka häntä on pettäny pitää vaan osata katsoa tarkkaan kenenkä kanssa kostaa muuten saa yllättävän helposti huoran maineen pettäjä niin naisissa kuin miehissäkin ei koskaan tunnusta pettäneensä ensin
- Anonyymi00007
Niin kukaan ei uskalla suoraan sanoa noille. Korvasyyhyn niinsanotusti lässytetään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3011160- 498707
- 1375415
- 1443714
- 693608
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353574- 403298
- 572618
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak572235- 301847