Yritti kostaa menneitä,nyt on itsellään paska tilanne. Ei se katsos Jumala anna rikkoa kymmentä käskyä.
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
En usko, että Jumala ehtisi meitä kaikkia paimentamaan. Karma on kuitenkin mielenkiintoinen juttu.
Todella monta kertaa olen nähnyt miten väärinkäytökset lopulta kaatuvat tekijänsä niskaan jopa ennenaikaisina kuolemina.
Vähän, tai oikeastaan paljonkin tyhmänä kuvittelin nuoruudessani pahojen ihmisten muuttuvan hyviksi kun heidän puolestaan rukoilee ja vastaa pahaan hyvällä.
Tänä päivänä tuollaista asennetta en suosittele kenellekään. Noin toimimalla tein pelkkää pahaa itselleni.- Anonyymi00003
Nauttikaa nyt tilanteestanne.
- Anonyymi00005
Katso peiliin.
- Anonyymi00002
Pmäellä ja luultavasti myös toisaalla kaiken maailman karmimiset ovat ihan jonkin muun seurausta kuin mitä totta mooses kertoo.
- Anonyymi00004
Vapaasrk ja hell srk tolloja ja pellejä täynnä.
- Anonyymi00006
Kuka yritti kostaa menneitä en ole moiseen vaivautunu olen selvinny helpommalla kun olen vain kertonu totuuden (se ken miekkaan tarttuu se miekkaan hukkuu) pätee sanontana varmaan kostamisessakin pettäminen on jotain sellaista mikä helpottaa naista kun kostaa miehelle joka häntä on pettäny pitää vaan osata katsoa tarkkaan kenenkä kanssa kostaa muuten saa yllättävän helposti huoran maineen pettäjä niin naisissa kuin miehissäkin ei koskaan tunnusta pettäneensä ensin
- Anonyymi00007
Niin kukaan ei uskalla suoraan sanoa noille. Korvasyyhyn niinsanotusti lässytetään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 551119
Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust561041Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍1131014Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,7920- 93874
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.5725Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista25665Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it191652- 63619
- 73617