Rakas vihreesilmäinen enkeli

Anonyymi-ap

Olet ainoa, joka voi kesyttää mun epävakaan sydämen liekin❤️ rakastan sua... en voi sanoa sitä irl, koska ei olla tarpeeks läheisiä..

Haluan silti olla hyvä ja kunnioittava sinua kohtaan, koska silloin kun olisit tarvinnut mua eniten, en ollut läsnä.. anteeksi❤️‍🩹

33

576

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

sinisilmäiselle miehelle haluisin sanoa että rakastuin sinuun (vähän.)

• Anonyymi00002

Laittaisitko enkelille suoraan viestin, voi olla positiivinen yllätys molemmille❣️

• Anonyymi00003

Et ole hyvä ja kunnioittava ollut ikinä etkä olis sitä tulevaisuudessakaan. Juna meni jo. Anna olla. Rakkaus loppu.

• Anonyymi00006

Tulen olemaan, aina kunnioittava sua kohtaan, jos en ole kyennyt olemaan ja juoksen sen junan kiinni sit.

• Anonyymi00004

sinä et kiinnosta minua eikä pyrkumyksesi käyttää minua eri rooleihin mitkä hyödyttää muita. ihan eri suunnitelmat ja ne tuovat myös aikanaan rakkauttakin. nyt en ole tavannut yhtään miestä joka kiinnostaisi.

• Anonyymi00005

En yritä käyttää sinua mihinkää, olet vainoharhainen.

• Anonyymi00007

En minä sinua koskaan unohda☺️💜olet aina rakas ja tärkeä en antais ikinä minkään satuttaa sua
      Kiitos että saimme kohdata elämässä

• Anonyymi00008

<3 <3 kiitos.. <3

• Anonyymi00009

Uuno ei ollut enkeli mustine silmineen.

• Anonyymi00010

Eikö olisi aika olla tarpeeksi läheisiä.

• Anonyymi00011

Olen viime kuukausina törmännyt sellaisiin ihmisiin, jotka valehtelevat aivan päin näköä, koko ajan. Ensin ajattelin, eikö heillä ole yhtään myötätuntoa, omatuntoa ja oikeudenmukaisuutta. Vihdoin tajusin. He valehtelevat niin automaattisesti, etteivät edes huomaa asiaa. Todenäköisesti aivoissa jokin on nyrjähtänyt väärin päin ja totuuden puhuminen on ehkä hyvin vaikeaa tai jopa täysin mahdotonta heille.

• Anonyymi00012

Minulla ei ole mitään salattavaa. Mennään poliisille sen vuokraemännän kanssa. Kerron vaikka valheenpaljastus testissä mitä olen sanonut. Sitten avataan vuokraemännän suu. Seuraavaksi. Otetaan poliisi mukaan keskusteluun jos ei kauttarantain jauhaminen lopu. Joku asian jo tietääkin. Liukuu sitten itsestään. Minulla ei ole ollut mitään puheita kenestäkään. Vain omat syyni miksi lähdin. Joku muu haluaa mustata minut kun on niin kovin mustasukkainen.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Minulla ei ole mitään salattavaa. Mennään poliisille sen vuokraemännän kanssa. Kerron vaikka valheenpaljastus testissä mitä olen sanonut. Sitten avataan vuokraemännän suu. Seuraavaksi. Otetaan poliisi mukaan keskusteluun jos ei kauttarantain jauhaminen lopu. Joku asian jo tietääkin. Liukuu sitten itsestään. Minulla ei ole ollut mitään puheita kenestäkään. Vain omat syyni miksi lähdin. Joku muu haluaa mustata minut kun on niin kovin mustasukkainen.

Ihan henkilöihin menemättä. Kertomani asiat tavallaan estää normaalin kanssakäymisen ja tietenkin luottamusta ei voi edes syntyä. Normaali ihmisten kommunikaatio on yleensä valehtelematonta ja toivottavasti mahdollisimman suoraa. Jos toinen valehtelee silmät päästään ja toinen on umpirehellinen, päivänselvää et valehtelija käyttää toista rumimmalla tavalla mitä ihminen voi toista kohdella, käytetään räikeästi hyväksi ihmisten parhaimpia luonteenpiirteitä ja sitten vielä kehutaan omia tekosiaan toisille ihmisille. Tottakai tuosta syntyy ajatus vähintään kahdesta eri ihmisrodusta.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Ihan henkilöihin menemättä. Kertomani asiat tavallaan estää normaalin kanssakäymisen ja tietenkin luottamusta ei voi edes syntyä. Normaali ihmisten kommunikaatio on yleensä valehtelematonta ja toivottavasti mahdollisimman suoraa. Jos toinen valehtelee silmät päästään ja toinen on umpirehellinen, päivänselvää et valehtelija käyttää toista rumimmalla tavalla mitä ihminen voi toista kohdella, käytetään räikeästi hyväksi ihmisten parhaimpia luonteenpiirteitä ja sitten vielä kehutaan omia tekosiaan toisille ihmisille. Tottakai tuosta syntyy ajatus vähintään kahdesta eri ihmisrodusta.

En ole mitään valehdellut. Olen itseni järjestänyt muualle asumaan sieltä missä minua tuijotettiin ja vahdittiin. Koin että en voinut elää normaalia elämää. Aloin myös pelätä kun en tiennyt miksi minua katsotaan pahasti. Lopulta eräskin vain tuijotti. Mumisi vain. Jos seon kiellettyä että muuttaa pois niin voi voi.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

En ole mitään valehdellut. Olen itseni järjestänyt muualle asumaan sieltä missä minua tuijotettiin ja vahdittiin. Koin että en voinut elää normaalia elämää. Aloin myös pelätä kun en tiennyt miksi minua katsotaan pahasti. Lopulta eräskin vain tuijotti. Mumisi vain. Jos seon kiellettyä että muuttaa pois niin voi voi.

Jos porkkanapää hevimummu kuusikymppinen kotka kaverikotkan kanssa kyttää toisen tekemisiä ei sekään kivalta tunnu
        Eikä läskilesbon moniväriliputukset eikä heidän parisuhde kiinnosta. Vihaisena tuijottivat hekin. Laulu soi palstalla. Milloin joku kyttäsi jonkun ikkunasta sisään mitä siellä tehdään o.f fää
        Hankkikaa jo elämä
        Nyt ei tarvitse tuijotella eikä nähdä

• Anonyymi00018
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Halusin vain yleisesti todeta asian kun se oli niin uskomaton kokemus. Jos toista ihmistä haluaa loukata jopa pahemmin kuin fyysisellä loukkaamisena, niin toisten luottamuksen ja hyvien ominaisuuksien hyväksikäyttö on kyllä suurin ”synti” minkä ihminen voi tehdä, koska siinä kajotaan ydinihmisyyteen, se on hyökkäys inhimillisyyttä, oikeudemukaisuutta ja ylipäätään toisen elämänlaatua kohtaan. Sellaiselle käytökselle ei ole oikeutusta tässä elämässä ja maailmassa.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Halusin vain yleisesti todeta asian kun se oli niin uskomaton kokemus. Jos toista ihmistä haluaa loukata jopa pahemmin kuin fyysisellä loukkaamisena, niin toisten luottamuksen ja hyvien ominaisuuksien hyväksikäyttö on kyllä suurin ”synti” minkä ihminen voi tehdä, koska siinä kajotaan ydinihmisyyteen, se on hyökkäys inhimillisyyttä, oikeudemukaisuutta ja ylipäätään toisen elämänlaatua kohtaan. Sellaiselle käytökselle ei ole oikeutusta tässä elämässä ja maailmassa.

En voi ottaa kantaa siihen mitä toinen ihminen sisällään tuntee.

• Anonyymi00013

Pakkohan se on tehdä kohta rikosilmotus. Joku siellä aukoo nyt päätään kokoajan. Hakemalla haetaan jotain. Ainakin se laulaja jää haaviin.

• Anonyymi00014

Tältäkin sivustolta kaikki nämä talteen otetut viestit sitten todisteeksi. Käy hyvin :)

• Anonyymi00019

Olet ennenkin puhunut tuollaisia, oletko psykoosissa?

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Olet ennenkin puhunut tuollaisia, oletko psykoosissa?

Ei ole psykoosista kyse vaan todisteista. Ei ole mikään uusin muoti juttu jos rose on tuttu.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Ei ole psykoosista kyse vaan todisteista. Ei ole mikään uusin muoti juttu jos rose on tuttu.

Mutta, kun en ole se henkilö jonka kuvittelet täällä piinavaan sinua, tämä oli ihan eri henkilölle.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Mutta, kun en ole se henkilö jonka kuvittelet täällä piinavaan sinua, tämä oli ihan eri henkilölle.

Kyllä se piina loppuu. Saa poliisi selvittää tämän kiusaamisen. Kerrotaan kaikki oikeudessa. Siellä ne on hyvä puida niin tulee sitten kaikki paperille. Täällä on toisia turha uhkailla. Olisin voinut jo monta kertaa tehdä ratkaisuja. Mutta en halunnut. Mutta Te haluatte. Asia menköön eteenpäin sitten muuta tietä

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Kyllä se piina loppuu. Saa poliisi selvittää tämän kiusaamisen. Kerrotaan kaikki oikeudessa. Siellä ne on hyvä puida niin tulee sitten kaikki paperille. Täällä on toisia turha uhkailla. Olisin voinut jo monta kertaa tehdä ratkaisuja. Mutta en halunnut. Mutta Te haluatte. Asia menköön eteenpäin sitten muuta tietä

Okei, onnea sinulle kuka ikinä sinua kiusaakaan, minä se en ole. :(

• Anonyymi00026
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Okei, onnea sinulle kuka ikinä sinua kiusaakaan, minä se en ole. :(

Sinun ei tarvitse niitä murehtia. Se on tutkijan asia
        :) mitä sitten löytyykin niin syyttäjä hoitaa homman tai ei.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Mitå olet ottanut?

• Anonyymi00025

Saat anteeksi varmasti. Ota yhteyttä tuohon ihmiseen 🥰

• Anonyymi00027

Kuule mä en pyydä vittujakaan anteeksi. En ole tätä meteliä nostanut. Enkä ole tehnyt kenellekkään VIELÄ mitään pahaa

• Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Kuule mä en pyydä vittujakaan anteeksi. En ole tätä meteliä nostanut. Enkä ole tehnyt kenellekkään VIELÄ mitään pahaa

Hyh hyh, kun olet ilkeä ja paha ihminen 😡

• Anonyymi00029
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Vuokraemännällä on varmaan paha olo kun ei pääse kameroiden takia toisten asuntoja tutkimaan eikä henkkareita ja tunnuksia pöllimään.
        Mutta onneksi veli vuokrannut panokämpän kerrosta alempaa. Voi siellä käydä suorittamassa pahuuttaan. Sitten haukkuu toisia palstalla. Tomboy😄👌kivat teinilenkkarit vanhalla akalla ja musta poika tukka.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Niin miksi sä haukut muita vaikka olet itse ihan tosi sairas eikä sinun kuuluisi olla noin vastuullisessa tehtävässä? varsinkaan haukkua asiakkaita

• Anonyymi00030

Kiitos bytheway että kerroitte missä käytitte mun visakorttia 😉
      Sekin jäi näiltä sivuilta talteen. Pankki sen onneksi ehti evätä. -Walmartti-
      pankin kanssa sitä selviteltiin viime kesänä yksi sininen pikkuauto on vielä hukassa kun ei ole enää täällä vuokralla mutta se löytyy kyllä.

• Anonyymi00036
      UUSI

vain kaikki hihhulit uskoo uskonnollisiin fiktiohahmoihin🤮

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      132
      4349
    2. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      76
      3615
    3. Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?

Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.
      Maailman menoa
      68
      2240
    4. SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk
      Maailman menoa
      222
      1694
    5. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      118
      1587
    6. Venäläiset varkaudessa

Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee
      Varkaus
      247
      1136
    7. Lupajaoston esityslista

Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo
      Pyhäjärvi
      49
      795
    8. Haluaisitko kaivattusi

kanssa ensiksi seksiä ja sen jälkeen puhumista?
      Ikävä
      62
      746
    9. Jorma Uotinen UMK-juontajaksi! Mitä ajatuksia UMK-pesti herättää?

Professori, laulaja, koreografi ja TTK-tuomari Jorma Uotinen, 75, on yksi tämän vuoden UMK-juontajista. Uotisen rinnall
      Euroviisut
      20
      736
    10. Unelmoitko asumisesta ja elämisestä tai lomasta Lapissa?

Unelmoitko Lapista, ja ehkä voisit asua ja elääkin siellä? Lappi kiehtoo niin suomalaisia kuin ulkomaalaisiakin: lumi,
      Sinun unelmalomasi
      6
      725
    Aihe