Aliarvioit mun rakkauden määrän

Anonyymi-ap

Rakkauteni sua kohtaan on niin voimakas, olet aina ollut tukenani heikkona hetkenä, olin läsnä tai kaukana, kun tää maailma julma mursi mut täysin, hajotti sielun ja sydämen, menetin jotain kaunista, olit läsnä, kuuntelit, välitit ja rakastit.

En vain nähnyt sinua silloin, mutta nyt näen, ja arvostan sinua, enemmän kuin ketään muuta, kenenkään muun kanssa en edes haluaisi olla. Olit enkeli, joka toi valon, kun olin yksin pimeässä, menettänyt toivon jo kaikesta. Annoin sulle mun sydämen, pidä siitä hyvin huolta, koska se on helposti särkyvä, hauras, mutta voimakastahtoinen, toiveet ja kaipaukset nää, on pommin ainekset.

Joka päivä kuin sisyfos, kiveäni kannan vuoren huippua kohti, voimat on vähissä, ja joka ikinen kerta, kun olen melkein huipulla, ja näen valoa, kivi vyöryy suoraan päälleni, murskaten mun sielun ja kehon, täysin. Siitä huolimatta, aina uudestaan, nousen, ja jatkan... jatkan, jatkan ja joka kerta epäonnistun, murskaannun, sieluni hajoaa, mieleni murenee, ja viimeisillä voimillani yritän, kamppailen, raahaudun kädet, ja jalat poikki työntämään kiveäni, epävakaa, hauras, tunnerikas, vaativa, tiedän että pystyn siihen, että olen tarpeeksi, että riitän. Voimat on loppu, silti yritän, jotta riittäisin, jotta saisin rauhan.

Tarvitsen tasapainoa, kuten sinäkin, rakas pidä minua kädestä kiinni, kun voimat loppuu. Lupaan rakastaa sinua ikuisesti, ja omistaa kaiken sinulle, olla sinun vain, ainoastaan sinun, maailman kauneimman ja ihanimman naisen, älä koe rakkautta taakkanani, kohtalo ohjasi meidät kohtaamaan, enkä vaadi sinulta mitään, olet ystäväni ja rakkaimpani, et vain ja ainoastaan rakas.

Rakas älä anna liekin roihahtaa liian tuhoisaksi, älä anna minun vajota pimeään, hukata itseni, ja murtua täysin, älä anna mielesi huijata sinua, älä usko kaikkiin ihmsiin, osa on vain pahoja tai julmia, ne ei oo sun arvoisia, me ollaan niitä parempia.

Annan sulle aikaa, tilaa ja voimia, oon aina sun tukena, nyt ja ikuisesti, vähempään et tyytyisi, ansaitset vaan parasta <3

Naiselle.

22

309

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Tämä kirjoittaa kuin ruuneberi😄

• Anonyymi00013
        UUSI

On tainnut saada kosteaa torttua.

• Anonyymi00002
      UUSI

Minne voimasi on kadonneet

• Anonyymi00003
      UUSI

Joo

• Anonyymi00004
      UUSI

Voi rakas sinä ❤️

• Anonyymi00005
      UUSI

Mikä ihme teitä estää???

• Anonyymi00007
        UUSI

Mä jäin miettimään samaa, olisin kans kysynyt aloittajalta tuota. Kuulostaa niin suurelta Rakkaudella, että harvat vaan saa tuollaista kokea.

Aloittajalle: osaat todella kirjoittaa hyvin ja kauniisti. Kiitos, tämä piristi päivääni 😊

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Mä jäin miettimään samaa, olisin kans kysynyt aloittajalta tuota. Kuulostaa niin suurelta Rakkaudella, että harvat vaan saa tuollaista kokea.

Aloittajalle: osaat todella kirjoittaa hyvin ja kauniisti. Kiitos, tämä piristi päivääni 😊

Oli hyvä kirjoitus minustakin Onkohan tuo se sama ulisia joka on ulissut tätä yli 3 -vuotta.

Suosittelen muuttamaan henkilön lähelle.Älä jää odottelen muutosta omassa piirissä ,sitä ei tule.

• Anonyymi00006
      UUSI

😴😴😴

• Anonyymi00008
      UUSI

kunpa olisit tajunnut tuon ajoissa.

• Anonyymi00010
        UUSI

Ei ole liian myöhäistä, eihän rakas? Mikä sua rajoittaa, joku mieskö, joka tekee sulle pahaa, jos ei niin mikä?

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Ei ole liian myöhäistä, eihän rakas? Mikä sua rajoittaa, joku mieskö, joka tekee sulle pahaa, jos ei niin mikä?

Ei rajoita mikään. Tai ehkä meidän mielet tai järjet. Mutta meidän sydämet ja sielut kyllä tuntee toisensa ja haluaa yhdistyä. Eikä mikään mahti maailmassa voi sitä estää 🩷

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

En ole kaivattusi. Ja tuo toinen vastaaja tuli sivusta.

Anonyymi00008

• Anonyymi00012
      UUSI

Kauniisti kirjoitettu

• Anonyymi00015
      UUSI

T nainen🥰

• Anonyymi00016
      UUSI

Jos on sanottavaa, tai mitään niin hoida asia toisaalla.

• Anonyymi00017
      UUSI

Joku taisi yliarvioida ja käytti sitä hyväksi. Sattuuhan sitä, eiku ei mulle satukaan.

• Anonyymi00018
      UUSI

Va e de bubbu?

• Anonyymi00019
      UUSI

Tuo tuli suoraan sydämestä ❤️🫂

• Anonyymi00020
      UUSI

Oletko se bunny kirjoittaja?

• Anonyymi00021
      UUSI

Naiselta naiselle

• Anonyymi00022
      UUSI

🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

Hej 😘 Mukava kokous aikuisille 👉 https://ja.cat/finngirl#/?/?/fip1uohhha7

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen

ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?
      Maailman menoa
      72
      2719
    2. Kyllä nämä nyky autonakut ja autotki on heikloja

Vuoden vanha akku, eikä inahdakaan.... Pistin vara-akun just lataukseen ja lähen sillä antamaan apuvirtaa Jos ei toimi,
      Ikävä
      25
      2468
    3. Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!

Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville
      Suomalaiset julkkikset
      42
      2151
    4. Muistan vuosikymmenten takaa

Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.
      Ikävä
      13
      2006
    5. Montako mitalia Suomi saa talviolympialaisista?

Nyt heittäkää veikkaus Suomen mitalisaldosta ja mistä lajeista metallilätkät tulevat. Oma veikkaukseni on 6 mitalia. -
      Maailman menoa
      110
      1492
    6. Voiko kaivattu olla liian vanha?

Tai muuten huonokuntoinen...
      Ikävä
      167
      1343
    7. Missä näit viimeksi kaivattusi?

Menikö kohtaaminen hyvin vai ujousko esti lähestymästä?
      Ikävä
      52
      1022
    8. Kokemuksia Rehux Oy yrityksestä työpaikkana?

Jonkin aikaa seurannut kyseistä firmaa sivusta, näyttäisi, että tälläkin hetkellä olisi peräti 3 eri roolia tai paikkaa
      Työpaikat
      28
      964
    9. IS: Riitta Väisänen kärsii ikävästä vaivasta - Vaipparalli ja 40 antibioottikuuria takana...

71-vuotias Riitta Väisänen on kertonut tuoreista terveysongelmistaan. Väisänen on kertonut julkisuudessa jo aiemmin vaih
      Terveys
      16
      788
    10. Jos mies oikeasti haluaa sinut

Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois
      Ikävä
      99
      781
    Aihe