Koko rakkaus sanan voisi mun mielestä polttaa, hävittää, kadottaa, haudata, ampua avaruuteen, liekittää karrelle, polkea maahan, hukuttaa jne.
Romanttinen rakkaus
32
493
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Et taida välittää romantiikasta?
- Anonyymi00002UUSI
Tai rakkaudesta 😉
- Anonyymi00023UUSI
Lantun kanssa saattaa mennä alas. Sivusta
- Anonyymi00003UUSI
Rakkaus ei ole pelkkä sana.
Se on teko, ajatus, mieliala, tunne.
Rakkautta on erilaista.- Anonyymi00004UUSI
No on on, tietysti. Jotkut silti saattoi ymmärtää, mitä tarkoitan.
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
No on on, tietysti. Jotkut silti saattoi ymmärtää, mitä tarkoitan.
Joo, ymmärsin minäkin.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Joo, ymmärsin minäkin.
Sitä kutsutaan turhautumiseksi, kun ei saa mitä haluaa ja toivoo. Asiat omassa päässä olis niin selkeitä, mutta toinen ei ymmärrä tai vahvista omaa käsitystä rakkaudesta. Silti ilman sitä tunnetta on vaikea elää. Se antaa merkityksen elämälle.
Sivusta rakkaudella ❤️ - Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Sitä kutsutaan turhautumiseksi, kun ei saa mitä haluaa ja toivoo. Asiat omassa päässä olis niin selkeitä, mutta toinen ei ymmärrä tai vahvista omaa käsitystä rakkaudesta. Silti ilman sitä tunnetta on vaikea elää. Se antaa merkityksen elämälle.
Sivusta rakkaudella ❤️Tuohan se olisikin mukava skenaario ja kivaahan se oli silloin, kun oli halua ja toivoa. Hukkaan heitettyä aikaa ja mahdollisuuksia sekä omaa typeryyttään miesten suhteen, sitä kai tässä kiroan.
- Anonyymi00005UUSI
Parasta. Se tunne kun oot vaan onnellinen siitä et se toinen on olemassa. Tuhisee ja pöhisee vieressä.
- Anonyymi00007UUSI
Niin kauan, kun sitä kestää.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Niin kauan, kun sitä kestää.
Niin kyllähän jokainen kuolee joskus.
- Anonyymi00010UUSI
Lihan himossa synnytään lähes kaikki ei siinä mitään rakkautta ole.
- Anonyymi00011UUSI
Itsekkäät halut koristellaan jollain rakkauden esittämisellä.
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Itsekkäät halut koristellaan jollain rakkauden esittämisellä.
No niinpä! Hävytöntä kerrassaan.
- Anonyymi00012UUSI
Mitä muka on romanttinen rakkaus
- Anonyymi00013UUSI
Lemmiskelyä ja ihanaa yhdessäoloa, ikävöintiä kun toinen on poissa?
- Anonyymi00015UUSI
Se mikä ei ole esimerkiksi sukulaisia tai omia lapsia kohtaan.
- Anonyymi00016UUSI
Se on sitä kun hyväksyy toisen huonotkin puolet ja silti se puupää saa jalat veteläksi. Sori tämä siirappisuus, ei yleensä kuulu tapoihin 😉
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Se on sitä kun hyväksyy toisen huonotkin puolet ja silti se puupää saa jalat veteläksi. Sori tämä siirappisuus, ei yleensä kuulu tapoihin 😉
Miehelle?
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Miehelle?
Miehelle.
- Anonyymi00019UUSI
Ymmärrän yskäsi täysin. Olet viimein päässyt jyvälle totuudesta. Romanttinen rakkaus on vain päänsisäinen keino sietää totuutta, että lopulta kyse on vain pari valinnasta. Suvun jatkamisesta. Jälkeläisten tuottamisesta mahdollisimman monen kanssa. Ei muusta. That's it.
- Anonyymi00029UUSI
Ei ole noin.
- Anonyymi00020UUSI
Olen täysin samaa mieltä.
- Anonyymi00021UUSI
Lisäys edelliseen, yksi parisuhde riitti minulle. Sen jälkeen en ole enää parisuhdetta halunnut, enkä tule koskaan haluamaankaan!
- Anonyymi00022UUSI
Kevään koittaessa on hyvä miettiä, mitä rakkaus on ja mitä se itselle merkitsee. 💘🌹
Huolettomien vuosien aikana on helpompaa olla romantikko. Vastuu, huolet ja murheet painavat romanttista rakkautta maahan.
Toiset ovat tiukasti perheen rytmissä ja vaatimuksissa kiinni ja saattavat sulkea itseltään mahdollisuuden romantiikkaan kyynistymällä ja toteamalla vain biologian olevan faktaa ja millään runoilla ei ole merkitystä. Väärin. Tänä päivänä, jos milloinkaan, tarvitsisimme vastavoimaa kyynistymiselle. 💘🌹- Anonyymi00026UUSI
Minä voin suoraan sanoa mummoikäisenä, että minulla ei ole minkäänlaista tarvetta rakastua enää koskaan! Ja tätä mieltä olen ollut jo kauan!
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Minä voin suoraan sanoa mummoikäisenä, että minulla ei ole minkäänlaista tarvetta rakastua enää koskaan! Ja tätä mieltä olen ollut jo kauan!
Joo, mutta ei saa viedä iloa muilta 😉💘🌹
- Anonyymi00025UUSI
Kuten ilmaisit aloituksessa "sinun mielestäsi".
On sitten muita,jotka kokee päinvastoin.
Antaa vaan kaikkien kukkien kukkia omassa loistossaan ja tuoksussaan. Elämisen rikkaus tunteissakin on sallittua. Hyväksytään kompuroiminen ja uusi alku. Tähän sopis hyvin tähän
tulkoon rakkaUS, tulkoon rikkaUS
https://www.youtube.com/watch?v=KkYcry6KybQ&list=RDKkYcry6KybQ&start_radio=1
Tätä soitti Mazdan radio mulle tauotta 90 luvulla. Onneks ei muiden autojen ratiot sentäs.- Anonyymi00027UUSI
Kyllæ, sillæ sammakolla ei ole vastua, vain päälle astua........
https://m.youtube.com/watch?v=R72lETYg8Zs - Anonyymi00028UUSI
- Anonyymi00031UUSI
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
Hej 😘 Mukava kokous aikuisille 👉 https://ja.cat/finngirl#/?/?/fi18fosruo5
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen
ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?722719Kyllä nämä nyky autonakut ja autotki on heikloja
Vuoden vanha akku, eikä inahdakaan.... Pistin vara-akun just lataukseen ja lähen sillä antamaan apuvirtaa Jos ei toimi,252468Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!
Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville422151Muistan vuosikymmenten takaa
Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.132006Montako mitalia Suomi saa talviolympialaisista?
Nyt heittäkää veikkaus Suomen mitalisaldosta ja mistä lajeista metallilätkät tulevat. Oma veikkaukseni on 6 mitalia. -1101492- 1671343
- 521022
Kokemuksia Rehux Oy yrityksestä työpaikkana?
Jonkin aikaa seurannut kyseistä firmaa sivusta, näyttäisi, että tälläkin hetkellä olisi peräti 3 eri roolia tai paikkaa28964IS: Riitta Väisänen kärsii ikävästä vaivasta - Vaipparalli ja 40 antibioottikuuria takana...
71-vuotias Riitta Väisänen on kertonut tuoreista terveysongelmistaan. Väisänen on kertonut julkisuudessa jo aiemmin vaih16788Jos mies oikeasti haluaa sinut
Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois99781