Siirsin tämän omaan tuosta Mökki lomalla kirjoituksesta
Laura on kihloissa .ja yksi poika siitä. Tuli tässä kesällä vanhempiemme luo viikonlopuksi pojan kanssa.
Menin sitten tapaamaan Lauraa sinne , emme olleet pitkään aikaan nähneet toisiamme. Siellä syötiin ja juteltii kaikkea , puhetta riitti pitkän aikaa.
Siinä sitten isä ja äitimme sanoi että poika voi jäädä tänne vaikka yöksikin jos haluatte mennä ulos kavereita tapaamaan. lauran poika oli innoissaan siitä että saa olla mummon ja papan hoivassa.
Eipä siinä laura suostui siihen pakkaili tavaroita mukaan ja lähdettiin ajeleen ensin kaupunkia esitteleen ja kävästiin kaupassa, siitä sitten menimme mun asunnolle ottamaan pohjia ennen baariin menoa.
Lämmitin saunan , Laura meni sitten riisumaan makuuhuoneeseeni kun sauna oli löyly valmis..Siitä se käveli saunaan käsillä rintojaan peitellen pikkuhousut jalassa.Ilmeisesti minulla oli kai pieni hymy huulilla kun vähissä vaatteissa näin hänet kun käveli edestäni saunaan.
Kuulin kun avasi suikun ja pesi itseään ja meni sitten löylyihin. Itsekkin siinä odotellessa riisuin shortsit pois jalastani ja paidaan myös sitten.
Laura huusi sitten saunasta että saanko tänne yhden oluen kiitos.
Huusin takaisin että toki saat ja nousin ja menin jääkaapista hakemaan oluen ja koputin pesuhuoneen oveen että täällä olisi kestääkö tuoda,Sanoi että kestää tuoda, Avasin oven menin saunan ovelle ojensin oluen lauralle käteen. Kummasti katseeni jäi kiinni sen rintoihin ja siinä vaistomaisesti kai totesin ääneen että oho .
Laura naurahti ja sanoi että no mitä oho. Sanoin suoraa että enpä ole aikoihin siskoni rintoja nähnyt paljaaltaan ( olimme juoneet muutamia oluita ennen saunaa )
Laura siihen että no joo et varmaankaan ole ja eipä noissa nyt mitään niin kauheaa katseltavaa olekkaa,Normaali rinnat niin kuin kaikilla.
Minä siinä sitten totesin että no onhan nuo aika hyvää kokoa, sitten suljin saunan oven ja menin pois takaisin olkkariin odottamaan vuoroani.
Laura tuli siitä sitten vilvoitelleen ,Meni parvekkeelle pyyhe ympärillä
Menin itsekkin sitten sinne tupakille, Laura ei polta .Polttelin siinä tupakin loppuun ja sanoin lauralle että joko tulit pois saunasta. Laura tuumas vaan että en tullut kun jäähylle mutta voit kai sä tulla sinne ei mua häiritse vaikka tulet yhä aikaa,
Siinäpä sitten mentiin yhdessä saunomaan ja oluet otin mukaan. Kastelin sitseni ja menin lauteele istumaan. Huomasin kun laura siinä mittaili mua päästä jalkoihin ;)
Sanoin siinä että no jännittääkö olla yhdessä näin saunassa mun kans.
Laura totesi vain että eipä se niinkään jännitä mutta onhan tämä tilanne erilainen kun veljen kans alasti lauteella istutaan. siinä sitten heitin vettä kiukaalle välissä taas olutta ryyppy.
Laura sit siitä jonkin ajan päästä lähti pesulle, Itse jäin vielä lauteelle istumaan .
Näin saunasta kun laura pesi pitkiä vaaleita hiuksiaan ja itseään muutenkin.Sammutti sitten suihkun ja alkoi kuivaamaan,Niimpä menin sitten itse pesulle lauran kuivatessa itseään. saunan jälkeen sitten myöhemmin puettiin vaatteet päälle ja lähdimme terassi kierrokselle. Siellä tapasimme muutaman tutun.
Ilta siinä kului nauraen jutellen ja juoden. Aika Kului kuin siivillä, Laurakin vähän siinä alkoi näyttämään humaltumisen merkkejä niin kuin varmaan myös itse.
Kävin hakemassa tiskiltä oluen ja snapsin meille lopuksi vielä. Ne juotuamme alkoi olla jo kello aika paljon. Laura siinä tuumaili että mitenhän tästä pääsee hiljaa ettei koko talo herää kun menen vanhemmille nukkumaan .
Sanoin lauralle että ei sun ole pakko sinne kännissä mennä, minulla on tilaa tulla yöksi, vien sut sitten aamulla sinne poikas luo. Laura totesi että mull ei ole yökkäriä mukana, Sanoin vaan että on minulla jotain vaatetta jos tarttet yöksi.
Siitäpä sitten ajan kuluessa lähdettiin kämpilleni. Otimme yhden oluen siinä vielä ennen nukkumaan menoa. riisuimme baari vaatteet pois ja menimme makuuhuoneeseen. Laitoi n verhot kiinni , Menin istumaan sängyn reunaan jak ysyin että tarvitsetko jotain päällesi yöksi. Laura siihen että eipä tässä taida mitään paitaa tarvita täällä aika kuuma muutenkin. Niinpä siirryin peiton alle, laura siitä lähti vielä pisulle. makoilin selällään ja katselin kännykästä mitä facessa näkyy vielä.
Laura siten saapuu menee toiselle puolen petiä, Riisuu rintsikat pois ja yllätykseksi myös pikkarinsa ja tulee peiton alle,Naurahdan että jaa sä tykkäät nukkua ihan noin. Laura että no joo yleensä aina näin nukun ei mikään purista eikä kiristä ja olimmehan me alasti saunassakin. Laura makoili selällään peitto osaksi päällä rinnat paljain, aKäännähdin kyljelleen lauraa päin, Siinä pikku humalassa katsoin sen rintoja ja vein käden sen kyljelle silittäen sitä . Laura käänsi päätä minuun päin ja otti kädestäni kiinni ja vei sen rinnalleen totesi että sen näköisenä siinä katselet että mieles tekee koskea kuitenkin, Jatkuu....
Laura siskon viikonloppu
46
5272
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jatkoa edelliseen
Myönsin että kieltämättä joo olet ihan oikeassa siitä asiasta hahh.
Siinä hiplasin sen rintaa ja nänniä ja totesin että onpa nämä ihan kivan tuntuiset,siirryin likemmäs lauraa ja siirsin käden toiselle rinnalle , Siinä laura naurahti että jaa vaihdoit toiseen, Mä että pitää se molemmat kokeilla kun kerta saa kerrankin siskon riintoja ihan näin luvan kera koskea.,Puristelin hyväilin hetken ,Nostin sitten oman toisen jalkani lauran jalan päälle ja huomasin kun alkoi lauran nännit kummasti nousemaan ja kovomaan,
sanoin siinä sitten leikillään että tuliko kylmä, Laura siinä vaan vilkaisi mua hymyillen ja totesi että no ei kai täällä kovin kylmä ole. Mä sanoin että ajattelin kun nännisi vähä kovettui :) Jatkoin siinä hivelyä ja huomasin lauran hengityksestä että jotain tapahtuu. Olin ihan laurassa kiinni jalka edelleen toisen jalan päällä.,Siinä mietiskelin että tää ilta taitaa päätyä mukavasti. Laura katsoi mua ja sanoi että mahtaa sinullakin joku paikka kovoa myös iha sille tuntuisi kyljessä. Minä että voi olla että heräsi pikkasen tässä kieltämättä kun ei ole naista ollut ihan vasta ketä olisi saanut puristella. Siirsin sitten käden lauran mahalle käyttäen välilä lähellä alapäätä,Pikku hilja vein kättä lauran jalalle silittäen lähelle nivusta . Huomasin että lauran hengitys muuttui raskaammaksi, Siitä sitten kun huomasin että ei estele juurikaan mitä teen, Vein siitä käden sitten sen kumpareelle ja seurasin lauran reaktiota, Avasi hieman toista jalkaa auki ilmeisesti merkiksi että pääsen sinne kunnolla koskeen. ujutin käden sitten alemmas Lauran paljaaseen pimpsaan, Samassa kun vein sen sinne niin laura vaan huokaisi ja sanoi oihhh ja avasi silmänsä ja hymyili. Kysyin että haittaako vai otanko pois,Laura sanoi hiljaa että tuntuu ihan kivalle anna olla vaan siellä ;)
Aloin sitten hyväillä lauraa siinä kunnolla, tunsin kuinka alkoi hyväillessä kostumaan lauran alapää. Potki peiton pois päältään ja avasi jalat kunnolla auki ja sanoi että tee se loppuun saakka kun aloit tuohon hommaan.
Niinpä tein työtä käskettyään ja hyvälin sen klitorista . Jonkin ajan päästä siitä niin siski alkoi voihkia ja kohta saaden orgasmin mun kädellä tehden.. Siinäpä sitten hetken päästä kun orgasmi oli ohi avasi silmänsä ja naurahti ja sanoi huh huh. Vilkaisi alaspäin ja totesi että onko vähän himoja sinulla . Minä sanoin että jos tallaisesta ei tule himot niin ei sit mistään hahh.
Kysyin siinä sitten lauralta että olisitko mitä mieltä että jos tulisin sinuun sisään. Laura sanoi että yhdellä ehdolla saat että jos laukeat niin et sitten laukea sisälleni vaan otat pois ennen,
Sovimme säännöt ja riisuin housuni pois , Menin lauran jalkojen välin ja avasin huulia ja aloin painamaan sisään kovaa kaluani pikku hiljaa sentti sentiltä. Kunnes pääsin kokonaan sisään aloin sitten siinä veteleen ulos ja sisään, Siinä laura alla huokaili välillä voihki kun painelin menemään.
Aikamme siinä tehtii niin tunsin että kohta valmis ja vedin viime hetkellä pihalle roiskien lauran päälle mällit,Käännähdin siitä viereen sitten. siitä pesulle sitten molemmat ja nukkumaan. tuon yön tulen muistamaan ikäni - Anonyymi00002
voi laittaa kommentteja en säry vaikka negatiivistakin tulee :) Lasten turha esittää mitään
- Anonyymi00003
Miltä tuntui naida lapsen saanutta siskoa , Luulisin että osasi olla antavana .
Aika mielenkiintoinen oli toi sun kirjoitus, suoraa sanottuna kiihotti ;)- Anonyymi00004
Eipä sitä huomannut että oli joskus synnyttänyt.
Kyllä osasi Laura antaa,, Ei pelkästään maannut alla . Sai uuden orgasmin panossakin vielä
Kyllä itseänikin vielä kiihottaa kun josksu muistelee sitä yötä jaa aamua.
Emme ole päässeet uusimaan sitä yötä uudelleen, Mut jos tilaisuus tulee joskus niin todellakin uusin 😊
- Anonyymi00005
MIssä Laura on töissä ja minkä ikäinen hän on
Kerroit että Laura on kihloissa,, luultavasti hänen miehensä ei tiedä että olette olleet keskenänne petipuuhissa ja varmaan hyvä niin :)- Anonyymi00006
Laura on 28 vuotias pitkä hoikahko vaaleatukkainen yhden lapsen äiskä
No ei todellakaan kukaan tiedä mitä olemme tehneet 🥰 Laura asustaa oulussa perheensä kanssa ja on töissä eräässä isossa firmassa toimistotyötä tekee.
Itse täytän kohta 30 , Aikuisia olemme . Minä olen sinkku ollut jo pitkän aikaa.
- Anonyymi00007
Olisi kiva kuulla toisienkin tarina jotka päätyneet samanlaiseen juttuun, että miten sai alkunsa ja missä ym ym,, mut ei sit mitään keksittyä juttua kannate kirjoitella.
- Anonyymi00008
Aina pitää auttaa kun panettaa molemmin puolin siskoa ei ole vaimon siskoa on pantu hänen miehensä tulijuovuksiin naitiin vaimon kans sisko yllätti jäi katsomaan totes vain joko jortikka lerpahti vaimo sanoi koita hiplata kyllä se herää sitte on sun vuoro ei naiset kyselly on pantu ja saunottu samaan tapaan useampana kertana
- Anonyymi00011
Sama tilanne tässä pari vuotta sit kesällä, vaimon siskoa pääsin kokeileen,, voi sanoa että oli parempi kuin vaimoni ;)
- Anonyymi00009
Antoikos Laura muuta hoitoo kuin perinteistä pillua,, Saitko poski hoitoo ja saitko nuolaista lauran herkkua ;)
- Anonyymi00010
Ei antanut poskihoitoa,, en kyllä ehdottanutkaan .Ihan perinteisessä lähetys saarnaaja asennolla kumpikin kerta oltiin , Kyllä silloin yöllä kun olimme vähän humalatilassa että ehdotan saisiko kieltä käyttä mutta en sit käyttänyt enkä kysynytkään .
- Anonyymi00014
Oletko muita sukulaisia päässyt panemaan, Itseeni kiinnostaisi myös kokeilla siskoni kanssa samaa hommaa mut ei ole ollut vielä rohkeutta ehdottaa, . Oliko sinulla jo mielessä että seksii kun tuli yökylään, Ette ilmeisesti saunassa tehneet vielä mitään kun illalla saunoitte.
- Anonyymi00015
Serkku tyttöä kerran varmaan liki 10 v sitten. Ei tavallaan ollu t mielessä seksi heti mielessä mutta sitten siinä istuessa ja kun riisuutui ja kun oltiin sängyssä ja riisui kaiken pois kun tuli peitonalle, Siinä vaan sitten tuli että mitähän jos yrittäisi, Ja kannatti yrittää hehh,
OLi varmaan laurallekkin alkoholi syynä että oli rohkeampi.
Emme saunassa tehneet mitään ,Toisaalta siellä olisi ollut helppoa kans ehdottaa
- Anonyymi00016
Mietitkö siinä kun aloitte panemaan että tää on siskoni jota alan nyt panemaan,
Kestikö ekakerta kauaa ennen kuin laukesit päälle, Voihkiko sisko naidessa,, Onko sull iso kalu,- Anonyymi00017
Eipä siinä tilanteessa mieti et siskoa tässä nyt saan, kyllä se humalassa kesti ihan riittävän kauan, Ei se hiljainen ollut alla ollessaan ;) Minulla sellainen jotain 17-18 cm kuulema riittävän iso :)
Ensiviikon loppuna Laura tulee tänne kaverinsa syntymäpäiville,, saapa nähdä pääseekö uusimaan - Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Eipä siinä tilanteessa mieti et siskoa tässä nyt saan, kyllä se humalassa kesti ihan riittävän kauan, Ei se hiljainen ollut alla ollessaan ;) Minulla sellainen jotain 17-18 cm kuulema riittävän iso :)
Ensiviikon loppuna Laura tulee tänne kaverinsa syntymäpäiville,, saapa nähdä pääseekö uusimaanJuuhh, tuskin siinä kiihkossa miettii mitä saa ja keneltä :) Aika iso patukka sull jos tuo pitää paikkansa, Siinä ollut siskosi reikä avoinna,
Jaa et mahdollista saada siis viikonloppuna uusia ,Olen vähän kade sinulle jos saat ;)
Voitko kertoa tänne sit että kuin kävi ,Olisi kiva kuulla mitä sait ja mitä kaikkee teitte ;) - Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Juuhh, tuskin siinä kiihkossa miettii mitä saa ja keneltä :) Aika iso patukka sull jos tuo pitää paikkansa, Siinä ollut siskosi reikä avoinna,
Jaa et mahdollista saada siis viikonloppuna uusia ,Olen vähän kade sinulle jos saat ;)
Voitko kertoa tänne sit että kuin kävi ,Olisi kiva kuulla mitä sait ja mitä kaikkee teitte ;)hah juu ei siinä sitä mietitä kun halut on,, no joo on kehuttu .Jopa Laura tuumasi kun oltiin sen jälkeen pesuhuoneessa pesulla että aika kookas,
Joo riippuu ihan monesta asiasta että tuleeko perheineen vai yksin ja missä on yön,, Lauantaina on ne synttäri bileet
En ole viitsinyt soittaa että miten se tulee tänne ,Mut aika näyttää ja voin kertoa tänen jos joku haluaa kuulla mitä tapahtui jos tapahtuu
- Anonyymi00020
Olisi kiva nähdä laurasta kuvaa kuin hot pimu se on ;)
- Anonyymi00021
Varmaan monikin tahtoisi kuvan nähdä mutta en tänne toisesta kuvia jaa
Laura on vaaleahiuksinen sellaset puolipitkät hiukset ,pituutta jotain 170 luokkaa, Painoa oisiko joku 60-65 kg, en ole punninnut ;) Pitkä hoikka näyttävä rouva on,.
Osaa pukeutua näyttävästi,,Muodot tulee hyvin esille sen vaatetuksesta. tykkää pitää tiukkoja housuja ainakin baareissa . Stringit ainakin oli silloin jalassa luultavasti niitä käyttää aina mitä huomasi rusketus raidoista.
Tässä mielenkiinnolla odottelen vkl mitä tapahtuu vai tapahtuuko jotai 🥰 - Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Laura on vaaleahiuksinen sellaset puolipitkät hiukset ,pituutta jotain 170 luokkaa, Painoa oisiko joku 60-65 kg, en ole punninnut ;) Pitkä hoikka näyttävä rouva on,.
Osaa pukeutua näyttävästi,,Muodot tulee hyvin esille sen vaatetuksesta. tykkää pitää tiukkoja housuja ainakin baareissa . Stringit ainakin oli silloin jalassa luultavasti niitä käyttää aina mitä huomasi rusketus raidoista.
Tässä mielenkiinnolla odottelen vkl mitä tapahtuu vai tapahtuuko jotai 🥰Aika kiinnostavan kuulonen tuo sun juttus mitä kirjoittanut olet,
Varmaan ollut aika kiihottava tilanne molemmille tuo yö. Luulen että jos suns siskosi tulee yöksi sinun luo vkl niin en epäile yhtään että ettekö päädy samaan tilanteeseen jos oltu jo ennenkin , Voi olla että vielä parempaa menoa luvassa kuin edellisellä kerralla,
Mutta toivottavasti kerrot kävi miten kävi tulevana vkl,, Toivotaan että teillä menee hyvin 👌 - Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
Tässä mielenkiinnolla odottelen vkl mitä tapahtuu vai tapahtuuko jotai 🥰Antaako siskosi luvan sulle laskea sisään?
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Antaako siskosi luvan sulle laskea sisään?
Ei antanut laskea sisään, Päälle ruikin lastini vaikka oli sillä ehkäisy kuulema mutta silti ei ja kerran ei saa niin pidän lupaukseni
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Ei antanut laskea sisään, Päälle ruikin lastini vaikka oli sillä ehkäisy kuulema mutta silti ei ja kerran ei saa niin pidän lupaukseni
Luin ton sun juttusi ,,Siinähän sovitte että et saa laskea sisään, Teit niin kuin lupasit 👍
Kyllähän molemmat on kivoja ,joko laskee sisän tai päälle kumpikin mukavaa hommaa. - Anonyymi00048
Anonyymi00024 kirjoitti:
Olisiko se kuitenkin jotain ehdottomasti ei-luokkaa ottaa omalta veljeltä sisään, vaikka onkin ehkäisy kunnossa..?
Oma taas antaa tulla sisäänsä, itseasiassa kehottikin ellei peräti käskenyt jo ekalla kerrallamme.
Oltiin jo tosi vauhdissa ja "maalisuoraa" jo melki laukattiin ja tajusin itsekin, ettei kestä enää kauaa, kun lasti lähtee lentoon.
Muutaman hetken himokkaan rynkytyksen jälkeen siskoni kai tajusi huohotuksestani ja ilmeistäni päätellä, että olen lähellä. Niin korjasi asentoa pikaisesti, että pääsin vielä paremmin syvemmälle, ja voihkien kuiskadi nopeasti, että päästä sisään vain... Tuo sanominen jotenkin kiihotti minua entisestään lisää ja tarvitsi tehdä enää pari pitkää ja voimakasta työntöä, kun tunsinkin jo kikkelini jäykistyvän liikkumattomaksi siskoni sisässä ja aloin puuskuttamaan raskaammin. Laittoi kätensä poskilleni ja katsoi kasvojani alkaen hokemasn hiljaa mutta kuitenkin kuuluvasti: just noin, just noin, anna tulla vaan..kulta.. ja siinä samassa kikkelini alkoi nytkähtelemään ja tuntui ainakin melki takovan siskoni pillun seinämiä ja tunsin, kuinka spermaa purskahti joka nytkähdyksrllä siskooni kunnon ryöpyn. Siskonikinnalkoi vaikeroimaan kovasn ääneen ja yhtäkkiä alkoi värisemään ja melki kouristeli jo loppua kohden. Tajusin hänenkin saavan samalla. Kiihottaa vieläkin muistella, kuinka siskoni vapisi melkeinpä kouristellen allani ja samalla kaluni sykki hänen sisällään eritteideni valuessa samalla häneen.
- Anonyymi00026
Tätä oli kiva lukeakin kun ei ollut niin kuin useassa tarinassa että heti ollaan panemassa perseeseen muijaa tai vähintäänkin suuhun ,
- Anonyymi00027
Todellakin just noin,, Moni hyvä juttu pilattu liottelulla, Yleensä kauhean iso penis kertojalla ja se survotaan heti perseeseen hehh.
Tämä oli luultavammin ihan tosi ta. pahtuma jossa ei heti oltu panemassa kun nähtiin.
Vaikka saunoivat yhdessä niin ei harrastettu seksiä eikä oltu muna suorana lauteella hah
Kiva kuulla kuin käy viikonloppuna, pääseekö uusimaan ,Sitä odotellessa :)
- Anonyymi00028
Vähän samanlainen tilanne muutama kesä sitten tapahtui itselle.
Siskoni (23v) tuli lomalle kylästeleen luokseni.Lähdimme siitä terassille sitten kun oli aika aurinkoinen lämmin ilma, Siellä juotiin olutta ja tavattiin tuttujakin, Sieltä sitten tultiin kämpilleni, Oli saunavuoro minulla,Ei omaa saunaa vaan kerrostalon kellarissa oleva sauna. Siinä sitten mentiin saunaan yhdessä pikku huppelissa molemmat.
Estot katoaa kun vähän alkoholia veressä niimpä siellä sitten päädyimme suihkussa pieneen sessioon , Myös sitten yöllä sängyssäkin vielä parikertaa,Mukava viikonloppu oli se silloin. Ei olla sen jälkeen oltu mutta eihän ikinä tiedä jos joskus uudestaan. - Anonyymi00029
Itse en ole siskoa pannut mutta kuullut kun sisko pari kesää sitten toi yö heilan kotiin ja sen oma poikakaveri oli armeijassa, Kärähti sitten vielä siitä kun tää yövieras oli imassut kaulaan jäljen , teki ilmeisesti hyvää ;)
- Anonyymi00030
Kuinka vanha oli systerisi, Tuliko ero kun käry kerran kävi,
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Kuinka vanha oli systerisi, Tuliko ero kun käry kerran kävi,
19 vuotias silloin, juu kyllä ne sitten lähti eriteille kun jäbä huomasi että käynyt vieraissa ;)
Kyllä kuulosti nauttivan nuori tyttö kun sai ;) huusi ja voihki kuin sikaa olis pistetty hehh - Anonyymi00046
Kerroitko siskollesi, että sä kuulit ne, vai luuleeko siskosi, että sä olit nukkumassa?
- Anonyymi00047
Anonyymi00046 kirjoitti:
Kerroitko siskollesi, että sä kuulit ne, vai luuleeko siskosi, että sä olit nukkumassa?
Olen kertonut, <meinasi hieman punastua ;)
- Anonyymi00032
jess,, Laura soitti eilen iltasella, Tulee jo perjantai iltana ,Järjestävät kaverille 30 vuotis bileet kuulemma oikeen kunnolla. Perjantaina suunnittelu ilta jonkin kaverin luona, Lauantaina yhden aikaa alkaa bileet niillä. Lauran miehellä lauantaina työpaikan bileet kuulema ja poika menee miehen vanhemmille yökylään, Laura tulee ehkä mun luo jos ei tilanne muutu 😊 Voip olla kiva vkl tiedossa :)
- Anonyymi00033
Menetkö itsekin sinne syntymä päiville, Missä kaupungissa nää ovat .
Onks synttäri sankari sinkku vai suhteessa oleva naikkonen. Onko tää siskosi laura miesten nielijä heh - Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
Menetkö itsekin sinne syntymä päiville, Missä kaupungissa nää ovat .
Onks synttäri sankari sinkku vai suhteessa oleva naikkonen. Onko tää siskosi laura miesten nielijä hehSinne pääsee vain naiset,Naisten kekkerit ne, Synttäri sankari meni viime kesänä naimisiin että varattu on :) Noooo Lauralla meno päällä jos fiilis hyvä .Osaa pitää hauskaakin kun sille päälle alkaa ;) En paljasta missä kaupungissa on bileet ;) Mutta suomessa on hehh
- Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
Sinne pääsee vain naiset,Naisten kekkerit ne, Synttäri sankari meni viime kesänä naimisiin että varattu on :) Noooo Lauralla meno päällä jos fiilis hyvä .Osaa pitää hauskaakin kun sille päälle alkaa ;) En paljasta missä kaupungissa on bileet ;) Mutta suomessa on hehh
Ottaisiko siskosi minut mukaan jos me yhdessä sitä yksi yö. yhdessä nyt vkl. Onko tiukka mimmi tää laura, Oot sä kiinnostunut siitä :)
- Anonyymi00036
Anonyymi00035 kirjoitti:
Ottaisiko siskosi minut mukaan jos me yhdessä sitä yksi yö. yhdessä nyt vkl. Onko tiukka mimmi tää laura, Oot sä kiinnostunut siitä :)
en usko että suostuu tuohon kimppa juttuun,, iha ok tiukka oli;) no kesällä pari kertaa olen vain saanut kokeilla mutta voisin uudestaankin ;)
- Anonyymi00037
Tänään laura tulee viikonlopuksi tänne juhlimaan kaverin synttäreitä ja muuta .. jess ;)
- Anonyymi00038
Montako aloitusta aioit Laurasta tehdä ja moneenko eri osioon?
Laura sitä, Laura tätä, Laura istuu ja tietenkin Laura myös makaa.
Laura kirjoitetaan aina isolla alkukirjaimella! - Anonyymi00039
Mites meni viikonloppu? Saitko siskoltasi pillua?
- Anonyymi00040
Kyllä sain aika monestikkin ;)
- Anonyymi00041
Kyllä huomasi että oli ollut ilman jonkin aikaa jo;)
- Anonyymi00042
Anonyymi00041 kirjoitti:
Kyllä huomasi että oli ollut ilman jonkin aikaa jo;)
saitko kunnon kyydit siskoltasi sit kun oli kai puutteessa
- Anonyymi00044
Anonyymi00042 kirjoitti:
saitko kunnon kyydit siskoltasi sit kun oli kai puutteessa
Kyllä siinä kyytiä oli ihan riittämiin,, Kukapa ei ole tuossa iässä jo vähän puutteessa jos reilun kuukauden ollut ilman,,ainakin itse olisin :)
- Anonyymi00043
Luulempa että tiedän kenestä Laurasta tässä on kyse,, todellakin kaunis pakkaus , En vain ole päässyt kokeilemaan ainakaan vielä hänen taitojaan, Mutta oulussa asutaan myös, Toivottavasti veli pitää Laurasta hyvää huolta, ei mitään väärää jos te keskenään touhilette ,
- Anonyymi00045
No juu oulussa Laura asustelee, Mahdollista että monikin tuntee , on sosiaalinen ihminen. Kyllä ainakin nyt vkl pidimme hyvää huolta toisistamme, Ei kai se keneltäkään pois jos kumpikin sovitusti tekee ja Laura eroamassa miehestään nyt,,ei tämän meidän jutun takia vaan ihan muista syistä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1964973Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1184083Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363589- 573545
- 513430
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest372957Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182579- 232326
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo312084UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami211949