Mitä järkeä käydä töissä, jos palkalla ei elä.

Anonyymi-ap

Vaimoni oli lähihoitaja. Vakityö ja aivan paskaa. Nykyään tekee vaan satunnaisia keikkoja ja saa ansiosidonnaista. Saman verran saa suunnilleen,, vaikka tekee vain noin 16 tuntia viikossa.
Muu vapaa-aika jää tuottavalle seksityölle, josta hän tienaa 250e tunti. Lähärin palkka vain 15e tunti. Alanvaihto kannatti. Nuorella kauniilla on kysyntää. Erikoisuudet tuoreiden testien kera eli ilman kumia 500e tunti. Hyvin pärjätään rahaa riittää autoihin ja matkusteluun. Itsekin pienipalkkainen kirvesmies T. Nainen 24v, mies 28v

12

558

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tota tässä itsekin on mietitty. Minulla ei mitään lainoja. Silti rahaa palaa 3000e kk. Palkalla en elä. Onneksi saan muualta rahaa, koska palkkaa en saa kuin 2700e kk käteen. Kolme lasta. Vaimo käy töissä. Ei uusia autoja jne. Ruokaan menee eniten. Laskee mukaan kaikki kauppa tuotteet, niin 2000e menee joka kuukausi. Hyvin pärjäisi, jos asuisi vaan yksin. Silloin jäisi hyvin rahaa säästöön.

• Anonyymi00012

Osa-aikatyötä ei kannata ottaa vastaan:

https://yle.fi/a/74-20219858
        Milloin satusetä Marttinen (kok.) palauttaa suojaosan ja tuo lupaamansa 100 000 uutta, pysyvää, TES:n mukaista työpaikkaa?

• Anonyymi00002

Huvikseni seurannut noita treffipalstoja. Niissä moni pariskunta kin myy seksiä. Nainen saa aina. Olen laittanut kokeeksi nais ja miespuolisia feikkejä treffisivustoille. Mies ei välttämättä saa yhtään vastausta. Nainen saa aina satoja. Kaunis nainen saa niin paljon seksiä, kun vain haluaa.

• Anonyymi00010

Näin myös simpukan siivoojat tekee , ei pärjää muuten
        Ja tiukkaa sittenkin

• Anonyymi00003

Suomi on ostovoimaltaan Euroopan heikoin maa.

• Anonyymi00011

Sekä mainitsemasi että aloittajan mainitsema ovat molemmat Orpon (Kok.) hallituksen syytä (by Purra (PerS), Satu-setä (Kok.) ja Marttinen (Kok.)).

Suomi on maailman onnellisin maa, jossa on Euroopan korkein työttömyys ja heikoin ostovoima.

• Anonyymi00005

Siksi juuri teen itse juomat. Juon 3 kertaa joka viikko. Käyn vähän töissä. Silti tienaan ansiosidonnaista ja palkkaa 3000e kk, vaikka töissä keskimäärin 2 päivää viikossa.

• Anonyymi00007

Kyllä jokaisella palkansaajalla tulisi olla oikeus hyvään laadukkaaseen elämään. Munkin tytär 20v rahat ei riitä millään elämiseen tekee 20h viikossa töitä. Saa muualta rahaa 300e tunti. Kiva, kun miehet joutuu ostamaan seksiä. Nuoret naiset saa näin hyvin rahaa palkan päälle. Voi ottelua kaikkea kivaa😊

• Anonyymi00008

Yhden miehen huitelee päivässä se on 2100e viikossa eli 8400e kk!!

• Anonyymi00009

Aihe kuumottaa. Kuumakallejen negatiiviset kommentit poistetaan ylläpidon toimesta
      Bjärnroos

• Anonyymi00013

Surkimus on mies joka ei pysty vaimolle ja lapsille tarjoamaan hyvää elintasoa. Säälittävää jos vaimon tuloja joutuu käyttämään, kyllä mies elättää perheen ja vaimon tulot kuuluu mennä kaikkeen kivaan. Ei pidä perhettä perustaa jos ei tähän pysty.

• Anonyymi00014

Kokoomus ja Persut on kohta tuhonnut koko hyvinvointi Suomen , kansa on tyhmää kun uskoo vaalipropagandaan ja äänestää niitä. Mestarivalehtelijoita molemmat puolueet, moraali ja rehellisyys puuttuu täysin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      148
      2007
    2. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Luterilaisuus
      304
      1701
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      93
      1547
    4. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1180
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      76
      1172
    6. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1130
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      22
      1027
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      48
      987
    9. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      936
    10. Minkä näköinen

On kaipaamasi henkilö🤔
      Ikävä
      45
      917
    Aihe