Sormet

Nvm79

Hei!

Onkos se todella yleistä, että mies haluaa nuoltavan hänen sormiaan aktin aikana? Mulle tämä on ihan uusi asia. Poikaystävä haluaa työntää sormiaan suuhuni ja kiihottuu aivan mielettömästi! Jos leikit venähtävät ja orgasmia ei kuulu, niin 'sormitemppu' on takuuvarma keino. Se vain tuntuu vähän hassulta :) Se ei haittaa minua, mutta tällaista tyyppiä ei ole vain aiemmin kohdalleni sattunut.

Poikaystävä haluaa myös nähdä kokoajan ja mahdollisimman paljon itse touhun aikana. Katseleminen vähän häiritsee, sillä en haluaisi olla kokoajan tarkastelun kohteena... Minä ainakin osaan nauttia seksistä myös silmät kiinni ja niin että toinen on 'iholla'. Ei siis ihmeasennoissa tiirailemassa maisemia ;)

7

3322

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....................

      varmista ettei ukkos ole käynyt paskalla sitä ennen tai työnnelly sormiaan sun anukseen..hyi vittu mä en ainakaa nuolis

      • Nvm79

        No hehheh. 'varmista ettei ukkos ole työnnelly sormiaan sun anukseen'. Joo tosiaan, täytyypä varmistaa. Ja onhan se saattanu paskallakin käydä, ihminen ku on ja joskus on tarve ulostaa. Kiitti paljon vinkeistä!!! *tollo*


    • -N41-

      Meillä mies tekee sitä toisinaan. Tiedän hänen silloin fantasioivan ryhmästä. Nuo hänen sormensa ovat tavallaan toisen miehen kalu, joka on suussani. Ryhmää aina silloin tällöin harrastavana parina tilanne on erittäin kiihottava, toinen mies tulee takaapäin ja toinen on suussani, hmmmm. Toimii meillä molemmilla.

      • Nvm79

        Hmmmm.... erittäin mielenkiintoista!!! Tuo ei ollut käynyt mielessänikään! Että fantasia toisen miehen kalusta suussani... huh. Eipä silti, olen joskus leikilläni sanonut, että kahden miehen kanssa voisi olla kivaa ;) Poikaystävä on vain hymähtänyt. Tuskinpa sellaista tulee ikinä toteutettua. Ihan hyvin menee kahdestaankin. Mutta todellakin olipa mielenkiintoinen näkökulma asiaan! Kiitos! :)


      • ryhmistelyä
        Nvm79 kirjoitti:

        Hmmmm.... erittäin mielenkiintoista!!! Tuo ei ollut käynyt mielessänikään! Että fantasia toisen miehen kalusta suussani... huh. Eipä silti, olen joskus leikilläni sanonut, että kahden miehen kanssa voisi olla kivaa ;) Poikaystävä on vain hymähtänyt. Tuskinpa sellaista tulee ikinä toteutettua. Ihan hyvin menee kahdestaankin. Mutta todellakin olipa mielenkiintoinen näkökulma asiaan! Kiitos! :)

        Minun mieheni sanoo sen olevan ihanaa siksi, että voi sormen paikalle kuvitella oman kullinsa, vaikka sillä onkin muuta mukavaa meneillään. Ryhmäseksiin häntä ei saisi kirveelläkään ja varsinkaan ei miehen kanssa.
        Katseleminen ei varmaankaan ole sinun tarkkailemista, taitaahan siinä näkyä muutakin ja monia se kiihottaa. Peili vois olla hyvä, pääsisit iholle ja näkyis kokonaisuus.


      • Nvm79
        ryhmistelyä kirjoitti:

        Minun mieheni sanoo sen olevan ihanaa siksi, että voi sormen paikalle kuvitella oman kullinsa, vaikka sillä onkin muuta mukavaa meneillään. Ryhmäseksiin häntä ei saisi kirveelläkään ja varsinkaan ei miehen kanssa.
        Katseleminen ei varmaankaan ole sinun tarkkailemista, taitaahan siinä näkyä muutakin ja monia se kiihottaa. Peili vois olla hyvä, pääsisit iholle ja näkyis kokonaisuus.

        Kiitos mielipiteestä :) Puhuttiin asiasta poikaystävän kanssa ja se sanoi, että on sellainen asia käynyt mielessä, että ne sormet olisivat hänen tai jonkun toisen kulleja. Ryhmäseksiin ei kyllä taitaisi minunkaan poikaystävää saada. Leikillään olen häntä siitä kiusannut, eikä se kovin innostuneelta vaikuttanut. Eli mielikuviin taidamme molemmat tyytyä ja parempi niin. Lisäksi poikaystävä sanoi, että sormien imeskely tuntuu vain todella hyvältä. Niissä on jokin tuntoherkkyys ja yhteys juuri alapäähän... Kiva homma. Olen jo tottunut siihen ja ihan mielelläni suon sen nautinnon miehelleni kun se siitä niin kovasti näyttää pitävän. :)


    • Anonyymi

      Varmaan suu ajaa saman asian kuin pillu

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1787
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      76
      1637
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1303
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1131
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      765
    6. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      759
    7. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    8. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      747
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      725
    10. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      702
    Aihe