en aio elää viikonloppuna sun elämänrytmisi mukaisesti.
Älä odota sitä.
Minä elän omaa elämääni omassa rytmissäni, omine kellon aikoineni,
elä sinä omassasi, minä en sun lukujärjestystä noudata.
Joten turha odottaa että olen hereillä kun baarireissuiltasi palaat,
en ole kiinnostunut.
Viikonloppu on tosi ikävä, kun tietää että keskiyön jälkeen haamusi nousee kaivelemaan kaikenlaista kivaa viihdyttävää ja hauskaa.
mutt minulta sitä et rakkaani tule saamaan, haeskele muualta seurasi.
Rakkaani,
21
245
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Aika negatiivinen tilitys nyt kyllä 🤨
- Anonyymi00002UUSI
Ikävällä on monia suuntia, merkityksiä, näin perjantai aamusta ku ajattelee jo maanantaita, että menis nopeesti viikonloppu, on se kyllä melkoisen negatiivista ja surullista. Lähes painostavaa.
- Anonyymi00003UUSI
Saitko sinä negatiivinen let’s go läppä sitten jotain tiristettyä irti tästä palstaäijän tilityksestä ja jos niin mitä tarkemmin? Et se sinäkään nääs ”aivan” tässä maailmassa ole. TT
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ikävällä on monia suuntia, merkityksiä, näin perjantai aamusta ku ajattelee jo maanantaita, että menis nopeesti viikonloppu, on se kyllä melkoisen negatiivista ja surullista. Lähes painostavaa.
Miksi haluat, että viikonloppu menee nopeasti? Eikö silloin juuri saa hieman rentoutua? 🤔
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miksi haluat, että viikonloppu menee nopeasti? Eikö silloin juuri saa hieman rentoutua? 🤔
Minun ikäväni on aggressiivista laatua, sillä on pakonomaisia taipumuksia. Kiikunkaakun, lupauksia. Tarvitsen kaikki tahdonvoimani etten lähestyisi Rakastani. Siks toivon, että piina menis nopeesti ohitse, enkä joutuisi kaipaamaan koko viikonloppua intensiivisesti ja pelolla.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Minun ikäväni on aggressiivista laatua, sillä on pakonomaisia taipumuksia. Kiikunkaakun, lupauksia. Tarvitsen kaikki tahdonvoimani etten lähestyisi Rakastani. Siks toivon, että piina menis nopeesti ohitse, enkä joutuisi kaipaamaan koko viikonloppua intensiivisesti ja pelolla.
No mutta miksi sun viikonloppu sujuisi pelolla ikävöiden? Ja miksi taistelet itseäsi vastaan, jos kuitenkin haluaisit rakastasi lähestyä? Teetkö nyt itsellesi hallaa kun pyrit tahdonvoimalla selvittää asian? 🤔
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Oot siis alkin perään...so sad. Voimia sulle irtaantua jos niin toivot❤️
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
No mutta miksi sun viikonloppu sujuisi pelolla ikävöiden? Ja miksi taistelet itseäsi vastaan, jos kuitenkin haluaisit rakastasi lähestyä? Teetkö nyt itsellesi hallaa kun pyrit tahdonvoimalla selvittää asian? 🤔
Et voi olla palstasedän ränttiin maanitellen vastaileva enää tosissas. Ei saat
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Et voi olla palstasedän ränttiin maanitellen vastaileva enää tosissas. Ei saat
Ana. Ehkä inasen narsistista kokea, että jonkun ihmisen ratkaisu kaikkiin ns ongelmiin (jotka perustuu palstasedän mielipuolisiin pastoksiin😬) on ottaa yhteyttä ja ”selvittää asiat”. T naiselta- mikä näitä epäsosiaalisia piip vaivaa
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ana. Ehkä inasen narsistista kokea, että jonkun ihmisen ratkaisu kaikkiin ns ongelmiin (jotka perustuu palstasedän mielipuolisiin pastoksiin😬) on ottaa yhteyttä ja ”selvittää asiat”. T naiselta- mikä näitä epäsosiaalisia piip vaivaa
Ota yhteyttä rak-kaa-see-si oi-ke-as-sa elä-mäs-sä juu rillit pois kun vastaan tuut
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Onko muuten jollekin vielä epäselvää koko tämän erakkorunqqarin motiivit ja ns funktio? Oon ihan vtun pettynyt eräisiin jolkottelijoihin.
Btw äidit, kasvattakaa lapsistanne terveitä yksilöitä jos mahdollista. Niin ei tarvitse todistaa oman jälkikasvun sekoilua koska ei saanut piIIua vuosia, vuosia, vuosia sitten.. - Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Teen mitä teen, teen tämän hetkisen tunnelman perusteella. intuitiolla. Ehkä luulollakin. Epäilyksellä. En lähesty, olen päättänyt. Päätös pitää.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Onko muuten jollekin vielä epäselvää koko tämän erakkorunqqarin motiivit ja ns funktio? Oon ihan vtun pettynyt eräisiin jolkottelijoihin.
Btw äidit, kasvattakaa lapsistanne terveitä yksilöitä jos mahdollista. Niin ei tarvitse todistaa oman jälkikasvun sekoilua koska ei saanut piIIua vuosia, vuosia, vuosia sitten..Jokseenkin samoin sanoin, mitä tulee mainitsemiisi jolkottelijoihin. Siihen en ota kantaa mitä pitää sinun kohdallasi sisällään, mutta itse viittaan tähän tuulen nusaisemaan narsistiseen haihatteluun näistä teksteistä mikä särkee verkkokalvoja
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Jokseenkin samoin sanoin, mitä tulee mainitsemiisi jolkottelijoihin. Siihen en ota kantaa mitä pitää sinun kohdallasi sisällään, mutta itse viittaan tähän tuulen nusaisemaan narsistiseen haihatteluun näistä teksteistä mikä särkee verkkokalvoja
Ja siis mitä irrationaalisempaa tekstiä sitä innokkaampaa tuputusta
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ja siis mitä irrationaalisempaa tekstiä sitä innokkaampaa tuputusta
Ehkä tämä oman surkeuden performoiminen naisina esiintyen uppoo joihinkin, eikä sekään kerro hyvää miesten mentaliteetista.. Toisaalta jos joku ns ämmä on nähnyt palstaäijän läpi aikoja sitten, muita vaihtoehtoja tuskin antisosiaalinen sekopåå edes pienessä mielessään harkitsee kuin mustamaalausta kaikin tavoin.
Voin ottaa sen roolin, joskaan en hlvetinmoista julkista spektaakkelia välttäen. Ikävä kyllä.
- Anonyymi00005UUSI
joo
- Anonyymi00006UUSI
Yes, i’ve done my math back in the ”days of our lives” , it equally insane as this other it
Anonyymi00006 kirjoitti:
Yes, i’ve done my math back in the ”days of our lives” , it equally insane as this other it
viestistäsi tuli mileeen ihana Queen
https://youtu.be/oB4K0scMysc?si=o_CAwuGWMFimAZDW
Back in our days - when we were kids, young- Anonyymi00013UUSI
Mummunen kirjoitti:
viestistäsi tuli mileeen ihana Queen
https://youtu.be/oB4K0scMysc?si=o_CAwuGWMFimAZDW
Back in our days - when we were kids, youngNiin niin,oliko palstaäijä tämä nyt se alter egosi joka hakee ystävää ilman ömm muita velvotteita? Taidat olla ensisijaisesti itseäsi kohtaan inhorealistinen jos eivät ees mieliksi hihkaisisi, nämä mahdolliset sexpartnerit. Ei ole niin vaikea lause lopulta tämä kun lukoo vaan uudelleen
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Niin niin,oliko palstaäijä tämä nyt se alter egosi joka hakee ystävää ilman ömm muita velvotteita? Taidat olla ensisijaisesti itseäsi kohtaan inhorealistinen jos eivät ees mieliksi hihkaisisi, nämä mahdolliset sexpartnerit. Ei ole niin vaikea lause lopulta tämä kun lukoo vaan uudelleen
Palsta-äijä päivä unelma :D *lue uudelleen* u n e l m a
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Palsta-äijä päivä unelma :D *lue uudelleen* u n e l m a
Juu ei ole ainakaan minulle epäselvää, sitä yritin aukaista muillekin, mutta kun se näyttää olevan sama avaako kolmella vai kolmella kymmenellä sanalla, niin aina joku totuuskielteinen mumisee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen
ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?1454105Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!
Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville653800Muistan vuosikymmenten takaa
Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.123054Montako mitalia Suomi saa talviolympialaisista?
Nyt heittäkää veikkaus Suomen mitalisaldosta ja mistä lajeista metallilätkät tulevat. Oma veikkaukseni on 6 mitalia. -1232658- 1822353
Kokemuksia Rehux Oy yrityksestä työpaikkana?
Jonkin aikaa seurannut kyseistä firmaa sivusta, näyttäisi, että tälläkin hetkellä olisi peräti 3 eri roolia tai paikkaa321604Kenen joukoissa Suomi seisoo maailmalla, jos SDP voittaa seuraavat vaalit?
SDP on ainoa pohjoismainen sosialidemokraattinen puolue, joka edelleen kuuluu Sosialistiseen internationaaliin. Sitä ka521466- 541292
IS: Riitta Väisänen kärsii ikävästä vaivasta - Vaipparalli ja 40 antibioottikuuria takana...
71-vuotias Riitta Väisänen on kertonut tuoreista terveysongelmistaan. Väisänen on kertonut julkisuudessa jo aiemmin vaih161080Jos mies oikeasti haluaa sinut
Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois1131080