Miesten jalat ja sukat

Anonyymi-ap

Kiinnostaako muita toisten miesten jalat ja sukat? Itsestäni on tosi kiihottavaa hoikat jalkaterät ohuissa, tummissa sukissa. Jos jalat ovat vielä olleet päivän kengissä voi tuntea vähän nahankin tuoksua ja varpaat piirtyvät hienosti mustissa tai tummissa sukissa. Täysin läpinäkyvät nailonit eivät taas iske ollenkaan.

30

614

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kyllä kiinnostaa ja kiihottaa

• Anonyymi00007

Porsas röh röh

• Anonyymi00002

Mulla kai verraten hoikat jalkaterät, varpaat keskipituiset, samoin kynnet. Toimistopäivinä nahkaiset kengät koko päivän jaloissa, käytän aina tummia sukkia. Mielelläni ojentaisin jalkani hyväiltäväksi. Ja kiihottuisin jos saisin samalla sun jalkasi. Millaiset jalat sinulla?

• Anonyymi00003

Mul on sukkafetissi ja eniten kiihottaa niken ja adidaksen seka mustat, että valkoset sukat, joita myös itsekkin käytän.

• Anonyymi00005

Miten pitäisit jalkojani hyvänä pitkän päivän jälkeen kun saisit riisua kenkäni ja mustissa sukissa olleet varpaani odottaisivat sinua?

• Anonyymi00006

Nuolisin ahnaasti...

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Nuolisin ahnaasti...

Porsas röh röh

• Anonyymi00009
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Nuolisin ahnaasti...

Tuntuisi ihanalta

• Anonyymi00011
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Nuolisin ahnaasti...

Laukeaisitko?

• Anonyymi00010

Sukka- ja jalkafettarit vois kokoontua asunaan pelkät tummat sukat...

• Anonyymi00012

Mustat sukat ja hoikka, korkeaholvinen jalka, pitkät varpaat. Aah...

• Anonyymi00013

Oi ihanat... ja kauniinmuotoiset kynnet. Kuumat ja hiestä kostuneet sukat, ehkä vähän mustaa nukkaa varpaanväleissä. Kalu kovana pelkästä ajatuksesta

• Anonyymi00014

Ihana fantasia, kunpa toteutuisi. Kaksi jalkafetistiä toistemme jalkoja palvoen, kalut kovina.

• Anonyymi00015

Isompi porukka siistejä jalka- ja sukkamiehiä oliskin mukava saada kasaan. Ei ole seksikkäämpää kun komea ja hoikkajalkainen mies mustissa sukissa.

• Anonyymi00017

Voi, voi. Entä jos mustat sukat verhoaa levinneitä lättäjalkoja...

• Anonyymi00016

Voi olla vaikeaa saada. Ihanaa olisi saada yhteys edes yhteen jonka kanssa kalut kovina haistelisimme ja imisimme varpaita

• Anonyymi00018

Haluisikohan kukaan esim. vaihdella kuvia kikissä ja tietysti keskustella aiheesta?

• Anonyymi00023

Haaveita100

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Haaveita100

Siis Kik

• Anonyymi00025

Tuossa ylempänä kik nimi

• Anonyymi00026
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Haaveita100

Laitoin viestin

• Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Laitoin viestin

En jaksanut lukea sitä

• Anonyymi00019

Minä ainakin haluaisin, olisi ihanaa vaihdella kuvia jaloistamme, sukat jalassa ja ilman. Ja tietysti tekstitellä myös. Mun täytyisi vain tehdä se profiili kikiin. Saanko kysyä millaiset jalat sulla on?

• Anonyymi00020

Mulla vielä kik profiili vaiheessa... niin tekis silti mieli vielä jotain tietää sinusta

• Anonyymi00021

Vieläkin muistuu mieleen nuoruusaikojen fantasia jossa kaverini kanssa,kutitetaan toisiamme jalkapohjista. Kesken kikattelumme vedänkin häneen varpaansa lähelle suutani ja sanon että puraisen häntä isovarpaasta. Ja niin teenkin ja heti sen jälkeen varvas onkin suussani ja imen sitä. Homma jatkuu toistemme varpaiden imemisenä

• Anonyymi00022

Tuo ei koskaan toteutunut mutta unelmat tuntuivat lähes totellisilta: kuin olisin tuntenut varpaittensa tuoksun ja nähnyt ne edessäni ennen kuin aloin nuolemaan jalkapohjiaan, jollain tasolla maistoin varpaiden maun kun kuvittelin niitä imeväni ihan hulluna. Joskus näin unta kuinka nuolin varpaanvälejään ja hän laukesi huutaen ja spermat syöksyivät päälleni. Heräsin itse omaan laukeamiseeni

• Anonyymi00028

Sukka- jalkafetissi on jännä. Itseäni säväyttää. Jalat ovat hyvin intiimi ruumiinosa.

• Anonyymi00029

Niin ovat. Ja todella kiihottavat. Minusta molemmin puolin, siis että mun jalkojani hyväillään ja haluan itse pitää hyvänä toisen varpaita. Olisi ihanaa vaihdella haaveita yms kikissä.

• Anonyymi00030
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Niin ovat. Ja todella kiihottavat. Minusta molemmin puolin, siis että mun jalkojani hyväillään ja haluan itse pitää hyvänä toisen varpaita. Olisi ihanaa vaihdella haaveita yms kikissä.

Kik Haaveita100

• Anonyymi00031

Ihania haaveita

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      196
      4973
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      118
      4083
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3589
    4. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      57
      3545
    5. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3430
    6. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      37
      2957
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2579
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2326
    9. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      31
      2084
    10. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      21
      1949
    Aihe