Kiinnostaako muita toisten miesten jalat ja sukat? Itsestäni on tosi kiihottavaa hoikat jalkaterät ohuissa, tummissa sukissa. Jos jalat ovat vielä olleet päivän kengissä voi tuntea vähän nahankin tuoksua ja varpaat piirtyvät hienosti mustissa tai tummissa sukissa. Täysin läpinäkyvät nailonit eivät taas iske ollenkaan.
Miesten jalat ja sukat
30
614
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kyllä kiinnostaa ja kiihottaa
- Anonyymi00007
Porsas röh röh
- Anonyymi00002
Mulla kai verraten hoikat jalkaterät, varpaat keskipituiset, samoin kynnet. Toimistopäivinä nahkaiset kengät koko päivän jaloissa, käytän aina tummia sukkia. Mielelläni ojentaisin jalkani hyväiltäväksi. Ja kiihottuisin jos saisin samalla sun jalkasi. Millaiset jalat sinulla?
- Anonyymi00003
Mul on sukkafetissi ja eniten kiihottaa niken ja adidaksen seka mustat, että valkoset sukat, joita myös itsekkin käytän.
- Anonyymi00005
Miten pitäisit jalkojani hyvänä pitkän päivän jälkeen kun saisit riisua kenkäni ja mustissa sukissa olleet varpaani odottaisivat sinua?
- Anonyymi00006
Nuolisin ahnaasti...
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Nuolisin ahnaasti...
Porsas röh röh
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Nuolisin ahnaasti...
Tuntuisi ihanalta
- Anonyymi00011
Anonyymi00006 kirjoitti:
Nuolisin ahnaasti...
Laukeaisitko?
- Anonyymi00010
Sukka- ja jalkafettarit vois kokoontua asunaan pelkät tummat sukat...
- Anonyymi00012
Mustat sukat ja hoikka, korkeaholvinen jalka, pitkät varpaat. Aah...
- Anonyymi00013
Oi ihanat... ja kauniinmuotoiset kynnet. Kuumat ja hiestä kostuneet sukat, ehkä vähän mustaa nukkaa varpaanväleissä. Kalu kovana pelkästä ajatuksesta
- Anonyymi00014
Ihana fantasia, kunpa toteutuisi. Kaksi jalkafetistiä toistemme jalkoja palvoen, kalut kovina.
- Anonyymi00015
Isompi porukka siistejä jalka- ja sukkamiehiä oliskin mukava saada kasaan. Ei ole seksikkäämpää kun komea ja hoikkajalkainen mies mustissa sukissa.
- Anonyymi00017
Voi, voi. Entä jos mustat sukat verhoaa levinneitä lättäjalkoja...
- Anonyymi00016
Voi olla vaikeaa saada. Ihanaa olisi saada yhteys edes yhteen jonka kanssa kalut kovina haistelisimme ja imisimme varpaita
- Anonyymi00018
Haluisikohan kukaan esim. vaihdella kuvia kikissä ja tietysti keskustella aiheesta?
- Anonyymi00023
Haaveita100
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Haaveita100
Siis Kik
- Anonyymi00025
Tuossa ylempänä kik nimi
- Anonyymi00026
Anonyymi00023 kirjoitti:
Haaveita100
Laitoin viestin
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Laitoin viestin
En jaksanut lukea sitä
- Anonyymi00019
Minä ainakin haluaisin, olisi ihanaa vaihdella kuvia jaloistamme, sukat jalassa ja ilman. Ja tietysti tekstitellä myös. Mun täytyisi vain tehdä se profiili kikiin. Saanko kysyä millaiset jalat sulla on?
- Anonyymi00020
Mulla vielä kik profiili vaiheessa... niin tekis silti mieli vielä jotain tietää sinusta
- Anonyymi00021
Vieläkin muistuu mieleen nuoruusaikojen fantasia jossa kaverini kanssa,kutitetaan toisiamme jalkapohjista. Kesken kikattelumme vedänkin häneen varpaansa lähelle suutani ja sanon että puraisen häntä isovarpaasta. Ja niin teenkin ja heti sen jälkeen varvas onkin suussani ja imen sitä. Homma jatkuu toistemme varpaiden imemisenä
- Anonyymi00022
Tuo ei koskaan toteutunut mutta unelmat tuntuivat lähes totellisilta: kuin olisin tuntenut varpaittensa tuoksun ja nähnyt ne edessäni ennen kuin aloin nuolemaan jalkapohjiaan, jollain tasolla maistoin varpaiden maun kun kuvittelin niitä imeväni ihan hulluna. Joskus näin unta kuinka nuolin varpaanvälejään ja hän laukesi huutaen ja spermat syöksyivät päälleni. Heräsin itse omaan laukeamiseeni
- Anonyymi00028
Sukka- jalkafetissi on jännä. Itseäni säväyttää. Jalat ovat hyvin intiimi ruumiinosa.
- Anonyymi00029
Niin ovat. Ja todella kiihottavat. Minusta molemmin puolin, siis että mun jalkojani hyväillään ja haluan itse pitää hyvänä toisen varpaita. Olisi ihanaa vaihdella haaveita yms kikissä.
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Niin ovat. Ja todella kiihottavat. Minusta molemmin puolin, siis että mun jalkojani hyväillään ja haluan itse pitää hyvänä toisen varpaita. Olisi ihanaa vaihdella haaveita yms kikissä.
Kik Haaveita100
- Anonyymi00031
Ihania haaveita
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1964973Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1184083Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363589- 573545
- 513430
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest372957Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182579- 232326
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo312084UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami211949