Ja ovat tehneet sitä tehokkaasti, sillä netti on täynnä näitä trollitehtaan jakoja. Mutta mitä muutakaan voisi odottaa populistisesta puolueesta, jonka johtotähti on äärioikeistolaisuus, eli nationalismi.
Persut levittävät ilkeyksiä muista puolueista
Anonyymi-ap
3
88
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jussi: Persujen pitää trollata nettiä minkä ehtivät, mutta minua ei siihen saa sotkea.
- Anonyymi00002
`
- SDP:n Tytillä -on enää Vain Kaksi Karvaa ja toinen niistä on Jo ihan Harmaa - !
.
- Anonyymi00003
Mistä tiedät, minkä puolueen kannattaja niitä kirjoittelee?
Minä olen nähnyt täällä useasti kirjoituksia tyyliin köyhät kyykkyyn ja allekirjoittajana on ollut joku hallituspuolue.
En kuitenkaan usko, että oikeasti on.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 813137
- 751281
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.1631181Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401030Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd103961Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.310932- 43839
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os78825Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en124815- 92794