Anonyymisti kimpassa

Anonyymi-ap

Vaimo haluaisi kimppaseksiä, mutta täysin anonyymisti. Olisiko hyviä ehdotuksia ? Missä, miten jne. ?

11

268

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Johonkin euroopan seksiclubille, siellä ei tule tuttuja vastaan.

• Anonyymi00002

Päiväntasaajan toiselle puolelle heti laakista niin ei todennäköisesti naapurin Pentti ainakaan ole tuikkaamassa moloa koloon

• Anonyymi00003

Olemme vaimon kanssa käyneet Lontoossa. Sieltä löytyy noita clubeja moneen makuun. Fetissiclubeilla voi pukeutua huppuun, joista näkee ulospäin, mutta ei sisälle. Vaimon mielipukeutuminen on tuo huppu päähän, ohutta joustavaa kangasta oleva tiukka t- paita tai oikeastaan toppi, siitä näkyy kyllä läpi. Sukkanauhaliivit ja sukat korkkareiden kanssa. Ei ole kukaan tuntenut tähän mennessä. En edes itse tunnistanut vaimoani tanssilattialta helposti, kunnes sitten huomasin hänet kolmen miehen seurassa penetroitumassa heidän kanssaan vuorotellen.

• Anonyymi00004

Mä olen nähnyt noita huppuja esim Himoksella.

• Anonyymi00007

Kyllä liikkuu tiettyinä viikonloppuina melkoisia pakkauksia niin miehiä kun naisia naiset monesti parina jos leikkiin lähtee saattaa tulla mekatuksi puetuksi sex leluksi orjaksi kahlittuna tai dominaksi

• Anonyymi00005

Hieno homma jos on varaa lähtee lontooseen panolle himoksella onnaa mökillä jos vain haluaa tarjolla miestä tai naista kun ottaa vähän sivummalta mökin saa olla aivan rauhassa tulokkaan kans tai vakkarin M58

• Anonyymi00009
      UUSI

Missäpäin kiinnostusta

• Anonyymi00010
      UUSI

Riittää kun menee toiseen kaupunkiin ja ette ole kumpikaan julkisuudesta tuttuja kasvoja.

• Anonyymi00011
      UUSI

Riittää kun ottaa hotelliloman vieraasta kaupungista ja iskee miehen. Melkoisen monelle se kumminkin käy.

• Anonyymi00013
        UUSI

Juurikin näin. Joskus jopa hotellihuone omassa kaupungissa toimii, kun ei hirveän näkyvästi irstaile muualla kuin hotellissa.

• Anonyymi00012
      UUSI

Kun löytäs noin 65v parin. Eronnut 65+v Mies 014

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      73
      883
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      748
    3. 43
      631
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      36
      623
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      47
      613
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      30
      601
    7. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      40
      595
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      560
    9. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      557
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      37
      496
    Aihe