Vaimo haluaisi kimppaseksiä, mutta täysin anonyymisti. Olisiko hyviä ehdotuksia ? Missä, miten jne. ?
Anonyymisti kimpassa
11
268
Vastaukset
- Anonyymi00001
Johonkin euroopan seksiclubille, siellä ei tule tuttuja vastaan.
- Anonyymi00002
Päiväntasaajan toiselle puolelle heti laakista niin ei todennäköisesti naapurin Pentti ainakaan ole tuikkaamassa moloa koloon
- Anonyymi00003
Olemme vaimon kanssa käyneet Lontoossa. Sieltä löytyy noita clubeja moneen makuun. Fetissiclubeilla voi pukeutua huppuun, joista näkee ulospäin, mutta ei sisälle. Vaimon mielipukeutuminen on tuo huppu päähän, ohutta joustavaa kangasta oleva tiukka t- paita tai oikeastaan toppi, siitä näkyy kyllä läpi. Sukkanauhaliivit ja sukat korkkareiden kanssa. Ei ole kukaan tuntenut tähän mennessä. En edes itse tunnistanut vaimoani tanssilattialta helposti, kunnes sitten huomasin hänet kolmen miehen seurassa penetroitumassa heidän kanssaan vuorotellen.
- Anonyymi00004
Mä olen nähnyt noita huppuja esim Himoksella.
- Anonyymi00007
Kyllä liikkuu tiettyinä viikonloppuina melkoisia pakkauksia niin miehiä kun naisia naiset monesti parina jos leikkiin lähtee saattaa tulla mekatuksi puetuksi sex leluksi orjaksi kahlittuna tai dominaksi
- Anonyymi00005
Hieno homma jos on varaa lähtee lontooseen panolle himoksella onnaa mökillä jos vain haluaa tarjolla miestä tai naista kun ottaa vähän sivummalta mökin saa olla aivan rauhassa tulokkaan kans tai vakkarin M58
- Anonyymi00009UUSI
Missäpäin kiinnostusta
- Anonyymi00010UUSI
Riittää kun menee toiseen kaupunkiin ja ette ole kumpikaan julkisuudesta tuttuja kasvoja.
- Anonyymi00011UUSI
Riittää kun ottaa hotelliloman vieraasta kaupungista ja iskee miehen. Melkoisen monelle se kumminkin käy.
- Anonyymi00013UUSI
Juurikin näin. Joskus jopa hotellihuone omassa kaupungissa toimii, kun ei hirveän näkyvästi irstaile muualla kuin hotellissa.
- Anonyymi00012UUSI
Kun löytäs noin 65v parin. Eronnut 65+v Mies 014
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73883
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104748- 43631
- 36623
- 47613
- 30601
- 40595
- 50560
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34557- 37496