Meilä on kolmisen metriä pitkä tuija mikä on kasvattunut eiffelimäisen latvuksen. Mikä olisi paras ajankohta leikkuulle? Mitä mieltä muuten lannoituksesta? Täräytin viime syksynä puutarhan syyslannosta niin meinasi kupsahtaa koko puu. Tuija on noin 20v vanha ja siirrettiin täysin erilaisiin valo-olosuhteisiin, koska naapuri halusi sen hävittää.
Tuijan leikkaus
Chainsaw
2
3359
Vastaukset
- näihin aikoihin
Tuijaa leikataan keväällä tai juhannuksen jälkeen.
Itse leikkasin tuijaa viikko sitten,olenkin aina leikannut näihin aikoihin.En ole koskaan lannoittanut tuijia ja ovat yli 30 vuotta vanhoja ja kuutisen metiä pitkiä.- havuja
voi leikata milloin vain. Itse suosin kesäkuun loppua tai heinäkuun alkua. Kasvi ehtii vielä hyvin korjata leikkuupinnat ennen talvea.
Lannoituksen kanssa pitää olla varovainen. Liika lannos voi imeä kasvista nesteet pihalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3492997Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3011463En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841292- 1081291
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991285Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591235- 481135
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi781037Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa24931- 33837