Jotain puolsutusveroa ovat sunnitelleet.
En takuulla maksa mitään puolustusveroa, johan ne nosti reservi ikää 65 vuoteen, joten olen sen veron maksanut omalla hengellä.
Puolustusvero
18
311
Vastaukset
- Anonyymi00001
Rikkaat kenties mielellään maksavat, että heidän omaisuuttaan puolustetaan. Näin voisi ainakin kuvitella.
- Anonyymi00002
Se nyt tältä maalta enää puuttuikaan!
Yksi vero lisää!
Tällä me saadaan maa nousuun! (ja ostovoima entistäkin alemmaksi)- Anonyymi00010
Natopipot kato hommas meille uuden rahareijän ja rauhan olot maahan, se on tätä. Puolueettomus olis voinu tulla halvemmaks ja ehk työttömyys ei olis mitä on kun olis liikesuhteet kunnossa.
- Anonyymi00012
Reserviläisiltä ei kyseistä veroa voida ottaa, hehän joutuvat oman henkensä uhraamaan ja siinä on veroa tarpeeksi.
Älkää vaan menkö sitä maksamaan, jos sellainen postiluukusta tipahtaa. - Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Reserviläisiltä ei kyseistä veroa voida ottaa, hehän joutuvat oman henkensä uhraamaan ja siinä on veroa tarpeeksi.
Älkää vaan menkö sitä maksamaan, jos sellainen postiluukusta tipahtaa.Kaiken maailman epäisänmaalliset hinurit, ituhipit ja sivarit laitettava maksamaan se!
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kaiken maailman epäisänmaalliset hinurit, ituhipit ja sivarit laitettava maksamaan se!
Mikäs siinä jos rahalla voi ostaa itsensä vapaaksi maanpuolustuksesta. Parempi sekin kuin tapattaa itsensä turhan takia.
- Anonyymi00003
Suomi on sotahulluuden vallassa.
- Anonyymi00004
Mistä tässä enää mitään veroja maksat kun rahat ei riitä edes kohtuulliseen elämiseenkään. Varusteitakin nyt pitäisi kuulemma hankkia omaa kypärää ja liiviä. Taitaa olla persaukinen tämä "miljoonan miehen" Häkkäsen reservi.
- Anonyymi00005
Jos tietäisin varmasti panokseni menevän todelliseen, maanpuolustusta vahvistavaan tarpeeseen, niin voisin vuosittain luopua yhden kuukauden eläkkeestäni.
Todellisessa tarpeessa useammankin kuukauden.
Asenteeni todelliseen uhkaan. P-kele! Tehkööt vaikka kilon paloja niin hanttiin panen!- Anonyymi00011
Minulta tämä valtio leikkasi tuloja 40% prosenttia vain siitä syystä, koska olen terveyssyistä vajaakuntoisuuden takia työtön enkä kelpaa työnantajille, ja tämä on hallituksen ja sen kannattajien mielestä moitittavaa. Niillä leikkauksilla kuulemma piti tulla säästöjä. Mihin rahat on siis menneet. Joten en tasan anna tälle valtiolle enää yhtään mitään jos kiitos aiemmasta työurasta Suomen valtion hyväksi oli tässä. Enkä osallistu enää puolustukseen enkä puolusta niitä jotka potkivat päähän heikompia. Viekööt vaikka saunan taakse niin en osallistu. Kokekoot itse miltä tuntuu kärsiä kriisissä.
- Anonyymi00006
Ihan hyvin voisi valtio vaikkapa takavarikoida jokaiselta suomalaiselta yhden kuukauden palkan ja laittaa puolustukseen!
Näinä vaarallisina aikoina ei koskaan tiedä alkaako sota jo huomenna. Valmiina pitää olla!- Anonyymi00007
Valtio voisi ihan hyvin lakata jakamasta rahaa ja aseita Ukrainaan, sen kuluerän kun tukkii, niin ei tarvitsisi pohtia puolustusveroa.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Valtio voisi ihan hyvin lakata jakamasta rahaa ja aseita Ukrainaan, sen kuluerän kun tukkii, niin ei tarvitsisi pohtia puolustusveroa.
Turhaa tekohengitystä, potilas kuoli jo.
- Anonyymi00009
Luovuta vaan oma palkkasi. Älä lupaile toisten lompakkojen yli.
- Anonyymi00016
Anonyymi00009 kirjoitti:
Luovuta vaan oma palkkasi. Älä lupaile toisten lompakkojen yli.
Mene sinä ituhippuhinuri lipittämään soijalatteasi!
Tosi isänmaallinen tekee mitä vain maansa puolesta! Onneksi meillä on isänmaallinen Kokoomus hallituksessa joka ajaa puolustusveron läpi kommarien vastustuksesta huolimatta! - Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Mene sinä ituhippuhinuri lipittämään soijalatteasi!
Tosi isänmaallinen tekee mitä vain maansa puolesta! Onneksi meillä on isänmaallinen Kokoomus hallituksessa joka ajaa puolustusveron läpi kommarien vastustuksesta huolimatta!Minä voin antaa tilinumeron jonne voit siirtää rahasi, kerta niin kovasti haluat niistä eroon! 😁
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Minä voin antaa tilinumeron jonne voit siirtää rahasi, kerta niin kovasti haluat niistä eroon! 😁
Haista sinä hikinen ja sillinhajuinen svittu!
Sinulaiset pistetään ensimmäisenä verolle! - Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Haista sinä hikinen ja sillinhajuinen svittu!
Sinulaiset pistetään ensimmäisenä verolle!Tosimies on puhunut! 😁
Varmaan persu tai kokoomuslainen kuuden kupin kumarassa? 🥴 🍾 🍺
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maahanmuuttajien vaikutus Suomen valtiontalouteen positiivinen
Maahanmuuttajat maksavat enemmän tuloveroja kuin saavat tulonsiirtoja. Eroavat persuista tässä suhteessa. Persuista o3404672Olen Päivi Räsäsen puolella
En oe uskovainen enkä kristillisdemograattikaan mutta onhan tuo naurettavaa laittaa Päivi syylliseksi omasta mielipit3992794Ukrainan tiedustelun huippupotti - Iski ensin yhteen satamaan, sitten toiseen
Ukrainan tiedustelupalvelu SBU kertoo johtaneensa operaatiota, jossa on isketty drooneilla Venäjän tärkeimpiin satamiin1302549Ulkomaalaistaustaiset tulevat kalliiksi yhteiskunnalle.
Selvitys: Ulkomaalaistaustaiset saivat selvästi enemmän työttömyysetuuksia ja toimeentulotukea kuin suomalaistaustaiset.1792464Nuhteettomia edustajia
Korkein oikeus tuomitsi Päivi Räsäsen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan Kansanedustaja Päivi Räsästä (kd.) vastaan no2202426"Mieheksi ja naiseksi hän heidät loi."
Räsäsen tuomio on iso harppaus woke-valtioksi. – Tässä maassa on nyt selvästi kiellettyjä sanoja ja ajatusrikoksia. –421534Päivi Räsänen tuomittiin rikoksesta...
...kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Tuskin tajuaa silti vieläkään, että raamattu ei ole lakikirja. https://yle.fi/a5681428Korkein oikeus antaa Räsäselle vastauksen klo 9. Varmaan vapautus
Miten veikkaat että Päiville käypi? Päivi pitää lehdistökonferenssin klo 9.30. Koko media on läsnä. 7 v taistelu on ohii4461278Huumeliika mellastaa Suomussalmella
Varastanut S-marketissa, jopa kolme kertaa päivässä. Päätekijä pitänyt kuumeorjanaan naistaan useita vuosia. Mies potki121201Ihana sinä (m)
Oispa kiva nähdä sua. Uskomatonta, miten paljon sä pyörit mun ajatuksissa. Oonkohan mä sun mielessä? Haluaisitko nähdä v39992