Puolustusvero

Anonyymi-ap

Jotain puolsutusveroa ovat sunnitelleet.
En takuulla maksa mitään puolustusveroa, johan ne nosti reservi ikää 65 vuoteen, joten olen sen veron maksanut omalla hengellä.

18

523

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Rikkaat kenties mielellään maksavat, että heidän omaisuuttaan puolustetaan. Näin voisi ainakin kuvitella.

    • Anonyymi00002

      Se nyt tältä maalta enää puuttuikaan!

      Yksi vero lisää!

      Tällä me saadaan maa nousuun! (ja ostovoima entistäkin alemmaksi)

      • Anonyymi00010

        Natopipot kato hommas meille uuden rahareijän ja rauhan olot maahan, se on tätä. Puolueettomus olis voinu tulla halvemmaks ja ehk työttömyys ei olis mitä on kun olis liikesuhteet kunnossa.


      • Anonyymi00012

        Reserviläisiltä ei kyseistä veroa voida ottaa, hehän joutuvat oman henkensä uhraamaan ja siinä on veroa tarpeeksi.
        Älkää vaan menkö sitä maksamaan, jos sellainen postiluukusta tipahtaa.


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Reserviläisiltä ei kyseistä veroa voida ottaa, hehän joutuvat oman henkensä uhraamaan ja siinä on veroa tarpeeksi.
        Älkää vaan menkö sitä maksamaan, jos sellainen postiluukusta tipahtaa.

        Kaiken maailman epäisänmaalliset hinurit, ituhipit ja sivarit laitettava maksamaan se!


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Kaiken maailman epäisänmaalliset hinurit, ituhipit ja sivarit laitettava maksamaan se!

        Mikäs siinä jos rahalla voi ostaa itsensä vapaaksi maanpuolustuksesta. Parempi sekin kuin tapattaa itsensä turhan takia.


    • Anonyymi00003

      Suomi on sotahulluuden vallassa.

    • Anonyymi00004

      Mistä tässä enää mitään veroja maksat kun rahat ei riitä edes kohtuulliseen elämiseenkään. Varusteitakin nyt pitäisi kuulemma hankkia omaa kypärää ja liiviä. Taitaa olla persaukinen tämä "miljoonan miehen" Häkkäsen reservi.

    • Anonyymi00005

      Jos tietäisin varmasti panokseni menevän todelliseen, maanpuolustusta vahvistavaan tarpeeseen, niin voisin vuosittain luopua yhden kuukauden eläkkeestäni.
      Todellisessa tarpeessa useammankin kuukauden.
      Asenteeni todelliseen uhkaan. P-kele! Tehkööt vaikka kilon paloja niin hanttiin panen!

      • Anonyymi00011

        Minulta tämä valtio leikkasi tuloja 40% prosenttia vain siitä syystä, koska olen terveyssyistä vajaakuntoisuuden takia työtön enkä kelpaa työnantajille, ja tämä on hallituksen ja sen kannattajien mielestä moitittavaa. Niillä leikkauksilla kuulemma piti tulla säästöjä. Mihin rahat on siis menneet. Joten en tasan anna tälle valtiolle enää yhtään mitään jos kiitos aiemmasta työurasta Suomen valtion hyväksi oli tässä. Enkä osallistu enää puolustukseen enkä puolusta niitä jotka potkivat päähän heikompia. Viekööt vaikka saunan taakse niin en osallistu. Kokekoot itse miltä tuntuu kärsiä kriisissä.


    • Anonyymi00006

      Ihan hyvin voisi valtio vaikkapa takavarikoida jokaiselta suomalaiselta yhden kuukauden palkan ja laittaa puolustukseen!

      Näinä vaarallisina aikoina ei koskaan tiedä alkaako sota jo huomenna. Valmiina pitää olla!

      • Anonyymi00007

        Valtio voisi ihan hyvin lakata jakamasta rahaa ja aseita Ukrainaan, sen kuluerän kun tukkii, niin ei tarvitsisi pohtia puolustusveroa.


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Valtio voisi ihan hyvin lakata jakamasta rahaa ja aseita Ukrainaan, sen kuluerän kun tukkii, niin ei tarvitsisi pohtia puolustusveroa.

        Turhaa tekohengitystä, potilas kuoli jo.


      • Anonyymi00009

        Luovuta vaan oma palkkasi. Älä lupaile toisten lompakkojen yli.


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Luovuta vaan oma palkkasi. Älä lupaile toisten lompakkojen yli.

        Mene sinä ituhippuhinuri lipittämään soijalatteasi!

        Tosi isänmaallinen tekee mitä vain maansa puolesta! Onneksi meillä on isänmaallinen Kokoomus hallituksessa joka ajaa puolustusveron läpi kommarien vastustuksesta huolimatta!


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Mene sinä ituhippuhinuri lipittämään soijalatteasi!

        Tosi isänmaallinen tekee mitä vain maansa puolesta! Onneksi meillä on isänmaallinen Kokoomus hallituksessa joka ajaa puolustusveron läpi kommarien vastustuksesta huolimatta!

        Minä voin antaa tilinumeron jonne voit siirtää rahasi, kerta niin kovasti haluat niistä eroon! 😁


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Minä voin antaa tilinumeron jonne voit siirtää rahasi, kerta niin kovasti haluat niistä eroon! 😁

        Haista sinä hikinen ja sillinhajuinen svittu!

        Sinulaiset pistetään ensimmäisenä verolle!


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Haista sinä hikinen ja sillinhajuinen svittu!

        Sinulaiset pistetään ensimmäisenä verolle!

        Tosimies on puhunut! 😁

        Varmaan persu tai kokoomuslainen kuuden kupin kumarassa? 🥴 🍾 🍺


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1199
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1034
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      292
      739
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      80
      661
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe