Prinsessa Mette-Maaritilla täytyy olla nyt huomattavan kovat henkiset paineet ja lisäksi hänellä on erittäin vakava fyysinen sairaus. Ensin tuli ilmi hänen oman poikansa Mariuksen tekemät erittäin vakavat rikokset, esim. raiskaukset ja pahoinpitelyt. Marius on täysi-ikäinen ja aikuinen ja hän on täysin itse vastuussa omista tekemistään rikoksista. On täysin oikein että hän joutuu oikeuteen ja tulee saamaan jonkun Norjan oikeuden langettaman tuomion ja hän joutuu vankilaan. Toivottavasti hän ottaa opikseen ja haluaa aloittaa uuden paremman elämän. Toivottavasti Marius ei tuota enää pettymystä omalle äidilleen Mette-Maaritille, että tämän henkinen kuorma vähenisi.
Tämä amerikkalainen liikemies, Jeffrey Epstein on ehkä maailman suurin seksuaalirikollinen. Hän ollut varmaan taitava manipuloija, kun hän on luikerrellut monien valtaa pitävien mahti miesten ja naisten joukkoon. Hän sai houkuteltua omaan seuraansa tunnettuja julkkiksia, kuninkaallisia, politiikkoja ja muuten arvostettuja ihmisiä. Epstein oli varmaan hyvä imartelemaan kun hän sai näitä ihmisiä menemään niihin kyseenalaisiin seksijuhliin tai esiintymään julkisuudessa hänen kanssaan.
Mutta sitä en ymmärrä, että jos joku näistä ihmisistä on tiennyt Epsteinin olevan jo tuomittu seksuaalirikollinen, että he jatkoivat vielä yhteyden pitoa tämän Epsteinin kanssa. Epstein yritti varmaan Mette-Maaritin kautta päästä käsiksi Norjan kuninkaalliseen perheeseen ja jotenkin hyötymään heistä.
Jokainen ihminen on imartelulle altis ja erehtyy virhearviointeihin ja jokainen ihminen tekee joskus jotain virheitä, sillä kukaan ihminen ei ole täysin virheetön.
Toivottavasti Prinssi Haakon jaksaa tukea nyt omaa vaimoansa, Mette-Maaritia ja heidän suhteensa pysyisi edelleen hyvänä ja lujana. Myös Haakonin omat vanhemmat eli kuningas Harald ja kuningatar Sonja ovat nyt kovilla, minä toivon heille hyvää henkistä jaksamista.
Norjan kuninkaallinen perhe tarvitsi olla nyt edes vähän aikaa täysin rauhassa oman perheen kesken ja poissa julkisuudesta. ja saada henkistä lepoa.
Mette-Maaritin tilanne
1
65
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jokainen valitsee itse oman tiensä mitä kulkee.
Tämä Meten tarina on irvikuva kuninkaallisesta joka sotkee itsensä rikolliseen. Vastatkoon itse omista teoistaan ja siitä mihinkä on Norjan hovin saattanut. Valheita on ladellut ja pitää ilmeisesti itseään parempana että näin voi tehdä. En ihmettele yhtään että poika on sekaisin ja rikollisen tiellä. Ketään ei raiskata eikä pahoinpidellä, siitä vastaa tämä kaveri itse.
Vähän miehisyyttä Haakoniin ja vaimolle kaapin paikan näyttö on tarpeen. Tuo lällytys ja suojeleminen on naiivia jopa tulevalta kuninkaaltakin. Liian kiltti ei pidä olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1875085Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,254472Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993137Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2593039Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1452941- 522541
- 271939
- 561873
- 771824
- 221787