Sinä mies

Anonyymi-ap

Toivottavasti löydät sen mitä etsit sieltä mistä etsit. Näytät käyvän siellä niin usein. Itse löysin sen mitä kaipasin ihan vahingossa ja etsimättä.

10

184

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ainoastaan se muuttuu, teen asioita edelleen laajasti mutta oikeasti.

• Anonyymi00002

Mitä ap mahdat tarkoittaa?

• Anonyymi00004

No mitä tämä äijä nyt yleensä tykkää itsestään jodlata naisena esiintyen. Naiselta Tämä menkää eteenpäin elämässä

• Anonyymi00006

Itse ajattelen samoin apn kanssa. Siksi käyn siellä usein ajatellen, et vahingossa ja etsimättä se olisi parasta. m-n.

• Anonyymi00003

Joskus on hankalaa kun joka kaupassa on tuotteet eri paikassa mutta löysin banaanit ja liukuvoiteen kiitos.

• Anonyymi00005

Ihme että sulla ei pää ole tuon enempää mennyt sekaisin palstakuukkeli. Kaikki käy siellä täällä ja kuka rakastaa ketä, ketkä panee yms.

Tai siis, onhan teitä seuraajia enemmänkin. Ottaako joku selvää tästä kaikesta? Sitähän minäkin 😉

• Anonyymi00007

Ikävä kyllä jotkut töttörööt on ehdollistuneet palstaäijän orientaatioon jossain määrin kuka tekee mitä tekee- akseleilla🙄

• Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Ikävä kyllä jotkut töttörööt on ehdollistuneet palstaäijän orientaatioon jossain määrin kuka tekee mitä tekee- akseleilla🙄

No tuota, jos ei tässä sanotaan nyt 3 vuoden aikana ole pari mutteria irronnut vähän siellä sun täällä niin jo on ihme. Onhan tota draaaamaaaa riittänyt ja varsinkin kaikki on saanut paitsi tämä naista esittävä hakkerirunqqu.

Prööt vaan teille. Ja palstasepille vtusti astraalitason rakastelua alfojen kanssa 😂

• Anonyymi00008

Etsivä löytää perille tai seuraavan pettymyksen nuo on ne ääripäät etsiessä yleensä

• Anonyymi00010

En ole saavuttanut etsimääni ja tähän ei liity toista mutta edelleen toivotan aidosti teille hyvää jatkoa, kuin hänelle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      73
      893
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      768
    3. 51
      707
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      39
      664
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      634
    6. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      44
      630
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      31
      629
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      577
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      560
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      37