Mies, olenko minä ollut

Anonyymi-ap

Täysi mulikku sinua kohtaan? 😥

38

545

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00003

Et ole.. älä huoli. Pyyhi kyyneleesi, nainen. Jos et kykene, anna minun.

• Anonyymi00004

Et ole

• Anonyymi00005

Joo

• Anonyymi00023

Vähän olin juu.

• Anonyymi00006

Tykkään

• Anonyymi00007

olet enkä tiedä miksi.

• Anonyymi00008

Tuollaista ei tarvitse sanoa. Asiat näyttävät juuri siltä mitä on livessä saatu aikaan, ei ne sanomisilla muutu suuntaan eikä toiseen. Negatiiviset asiat ratkaistaan positiivisilla teoilla. Sanomisia ei tarvitse pyytää anteeksi kuten ei myöskään tekemättömiä tekoja.

• Anonyymi00010

Päteekö tekemättömiin tekoihin mikä sääntö?

• Anonyymi00014
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Sellainen sääntö; tekemättömiin tekoihin voi olla miljoona syytä vaikka aina ensimmäiseksi mietitään sitä pahinta: Hän ei välitä minusta. Puuttuva tieto korvataan helposti omalla, ”minusta tuntuu nyt tältä”.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Tietenkin lupausten pettäminen ja sitä kautta tekemättä jättäminen on tietenkin luottamuksen tuhoamista.

• Anonyymi00009

Saat miehen kyyneliin

• Anonyymi00011

Olet ollut välinpitämätön.

• Anonyymi00015

Mites oma välinpitämåttömyytesi?
        Sivusta

• Anonyymi00021
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Mites oma välinpitämåttömyytesi?
        Sivusta

Jos joka päivä on mielessä, vaikka ei edes nähdä niin tuskin voi välinpitämättömäksi kutsua.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Jos joka päivä on mielessä, vaikka ei edes nähdä niin tuskin voi välinpitämättömäksi kutsua.

Se, että on mielessä ei kerro tai näy toiselle mitenkään!

• Anonyymi00012

Muista mies, että minä en ole se joka on ollut sinulle muIkku täällä palstoilla. Olen vain ohikulkija nykyisin. Susta ajattelen aina pelkkää hyvää.
      -miehelle sivusta

• Anonyymi00016

Eihän nämä palstajutut ole tietenkään mitenkään olennaisia.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Eihän nämä palstajutut ole tietenkään mitenkään olennaisia.

Niin, näin näistä palstaäijän eli aloittajan typeristä monologeista voisi älykkäämpi ajatella

• Anonyymi00013

Mies miehelle

• Anonyymi00019

Ei hän ole ollut...

• Anonyymi00020

Miten te nais ihmiset oottekin noin tyhmiä ette tajua ette osaa ajatella edes mikä nyt meni väärin

• Anonyymi00024

Ja sinä et osaa kirjoittaa!

• Anonyymi00022

Juu sä olet ollu täysi pilkku aina välillä.

• Anonyymi00025

Hmmm?

• Anonyymi00033

Ootkohan vähän liian touhukas juveniaali näissä palstaäijän aloituksissa sinäkin?

• Anonyymi00026

Saat kaiken kyllä anteeksi, kun tavataan ja rakastellaan sydäntemme kyllyydestä.

• Anonyymi00027

no ensinnäkään en ole mies

• Anonyymi00028

et ole tehnyt mitään väärää rakas!

• Anonyymi00029

Joo buhuu voisitko olla armollisempi kun annan kaiken tietty anteeksi, en halua päätymään vieraan miehen nuljuja sun römpsästä, koska huomaan, olet ollut toisen kanssa ja todella ajattelen tekeväni niin, huomaan tulleeni sairaaksi, mutta sen täytyy loppua.

• Anonyymi00030
    • Anonyymi00034

Vissiinkin joo

• Anonyymi00036

Tiedät itse mikä olet, ei tuollaisia kukaan ikävöi, väärällä palstallakin olet.

• Anonyymi00037

Varmaan olet ollut jos edes kysyt tuollaisia ap.

• Anonyymi00039

Kuka ketä kohtaan mä osaan olla veemäisempi ei huolta opettelin jo kauan si kohteleen muita samoin kuin he kohtelevat mua ei hyödytä kohdella paremmin kuin mitä itse saa kohtelua miksi olettavat että huono käytös on luvallista aina vaan nyrkillä lyöminen ei ole järkevää pitää vähä kattoa sitäkin onko kyseessä sellainen ihminen joka on jo niin latvalaho ettei ymmärrä vaikka metrihalolla hakkais niitä löytyy yllättävän paljon moisiakin käytän vertauksia vai pystyykö joku muuta todistamaan mun vertaukset on yleensä se ääripää täsä käytetyt (toivoton tapaus) ei muuksi muutu vaikka voissa paistais

• Anonyymi00040

Mulikkuja on joka lähtöön.

• Anonyymi00041

wannbe psykiatrit on aina yhtä naurettavia ihmiset pulisevat palstalla kelläkään koulutusta ja hoitoon passittavat?miksi

• Anonyymi00042

et ollut, tunnuit hetken erityisen hyvältä.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa

Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p
      Maailman menoa
      114
      8153
    2. Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa

Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su
      Maailman menoa
      416
      7381
    3. Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"

Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite
      Maailman menoa
      80
      4634
    4. Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)

Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill
      Ikävä
      29
      4389
    5. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      7
      3969
    6. Mikä on suurin luonne- eroavuus sinussa

Ja kaivatussasi? Vaikuttaako se huonoon vai hyvään suuntaan siinä, että teistä voisi tulla jotain?
      Ikävä
      203
      2779
    7. Mitä haluaisit sanoa tänään hänelle?

Rakastamallesi ihmiselle.
      Ikävä
      115
      2607
    8. Kenen haluaisit voittavan Amazing Racen: Tuomas ja Esko, Millu ja Karoliina vai Maria ja Vilma?

Amazing Race Suomi huipentuu lauantaina finaaliin. Jäljellä on kolme paria ja tiedossa on tehtäviä, jotka järkyttävät os
      Tv-sarjat
      33
      2545
    9. Gallup: Katsotko Salkkareita tai oletko katsonut?

Salatut elämät on suomalaisten suosikkisarja vuosikymmenestä toiseen. Salkkareiden parissa viettää aikaa sukupolvet laps
      Tv-sarjat
      23
      2204
    10. Amazing Race Tomas rehellisenä Esko-appiukon, 63, tilasta: "Sairastelut ja..."

Tomas Grekov ja Esko Rotola-Pukkila ovat mukana Amazing Race Suomi -kisassa. Ja nyt vuorossa on finaali. Hankaluuksia m
      Tv-sarjat
      1
      2067
    Aihe