Ja ihmiset on täällä kärttysiä kuin ampiaiset. 🤣🤣🤣
Palsta ollut vähän aikaa tiltissä
8
83
Vastaukset
- Anonyymi00001
Väärin. Tulin tänne pitkästä aikaa ja tulin heti pahalle tuulelle. Toisten tunteilla leikkiminen ei ole tervettä. Koukutatte ihmisiä tänne läheisriippuvuuksissanne. Se pistää vihaksi tänään.
- Anonyymi00002
Jokainen on vastuussa omasta koukuttumisestaan. Ei siitä voi muita syyttää. 😇
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Mene nyt pulmunen nukkumaan!
- Anonyymi00006
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ei ole yksin vastuussa. Täällä on khitysvmmaisia ja pahasti mieIenterveysongelmaisia. Kun sinä kirjoitat heille kuin vain hänelle koko ajan, se on epärehellistä- Saat jotain sairasta tyydytystä kun ihmiset koukuttuu tänne. Lapsenasteelle jääneet tai pahasti sairaat ihmiset luulee että puhut juuri heille. Häpeä!
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ei ole yksin vastuussa. Täällä on khitysvmmaisia ja pahasti mieIenterveysongelmaisia. Kun sinä kirjoitat heille kuin vain hänelle koko ajan, se on epärehellistä- Saat jotain sairasta tyydytystä kun ihmiset koukuttuu tänne. Lapsenasteelle jääneet tai pahasti sairaat ihmiset luulee että puhut juuri heille. Häpeä!
Minä olen itse pahasti mt ongelmainen, enkä kyllä syytä muita omasta palstakoukusta?! 😇
- Anonyymi00003
Edelleen tiltissä. Vanhoja ketjuja nousee koko ajan, uusia häviää. Joku päässyt kopeloimaan ja laittanut palstan sekaisin.
- Anonyymi00005
👅
🐝 - Anonyymi00008
Vähemmästäkin 😠🤬
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73883
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104738- 36613
- 47603
- 36597
- 30591
- 40585
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34557- 50550
- 36483