Loukkaa ettet antanut minun muutoin vain olla jos kerta tunsit sitä toista kohtaan enemmän
Kyllä se vieläkin
9
126
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tunsitko?
- Anonyymi00002
Minulle tämä ei voi olla, koska en ole tuntenut ketään kohtaan kaipaamisen tunteita. Pelkkä ystävyys ikäiseni miehen kanssa on minun näköistä elämää.
- Anonyymi00003
Minähän annoin sinun olla. Mikset sinä anna minun ja hänen olla yhdessä?
- Anonyymi00004
Mitä teet palstalla 🤔?
- Anonyymi00005
Ethän sinä antanut kokonaan minun olla. Pidetään muutenkin koko ajan yhteyttä edelleen.
Miksi sitten jatkoit minun kanssa pelejäsi? - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ethän sinä antanut kokonaan minun olla. Pidetään muutenkin koko ajan yhteyttä edelleen.
Miksi sitten jatkoit minun kanssa pelejäsi?En ole jatkanut sinun kanssa mitään pelejä ja olen antanut sinun olla ihan keskenäsi. Olet kuvitellut jotain anonyympien rakkauslurituksia minun kirjoittamiksi, mutta eivät ole. Olen jo monta kertaa sanonut, että olen vuosikausia lukenut tätä palstaa viihteenomaisesti. En käy täällä sinun tai kenenkään miehen takia. Mikään rakkauskirjoitus täällä ei ole minulta sinulle. Jos haluaisin pitää sinuun yhteyttä, ottaisin yhteyttä irl. En ota, koska en halua eikä siihen ei ole mitään syytä.
- Anonyymi00007
Tunteet muuttuu...
- Anonyymi00008
Kene
- Anonyymi00009
Itkettää tämmöiset viestit 😢
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521987
- 621912
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p121445- 611251
- 501219
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41845Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118707Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit88707Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit33678- 40643