Valmis siihen mitä toivoit, enkä varmaan ole koskaan
En vain ollut
34
361
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mitä tarkoitat noilla sanoilla, en ymmärrä?
- Anonyymi00002
Ei ole minun vika jos et ymmärrä
- Anonyymi00012
Minä en ole tämän ketjun aloittaja, olen kyllä valmis kunhan aika on sopiva. Vielä menee jonkin aikaa et nähdään.
- Anonyymi00017
Anonyymi00012 kirjoitti:
Minä en ole tämän ketjun aloittaja, olen kyllä valmis kunhan aika on sopiva. Vielä menee jonkin aikaa et nähdään.
Kai sitten otat häneen yhteyttä?
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Kai sitten otat häneen yhteyttä?
Kyllä otan, se on jo sovittu.
- Anonyymi00003
Mitä hän mielestäsi toivoi?
- Anonyymi00004
Free
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Free
Free vai freedom?
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Free vai freedom?
Dude you are in a bad health
- Anonyymi00006
Rakastan sinua siltikin. Olet elämäni SE.
- Anonyymi00007
Miksi rakastat
- Anonyymi00008
Minäkin sinua vaikka olet niin pahasti minua loukannut.
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Miksi rakastat
Ei tuollaiseen kyllä osaa vastata. Joko rakastaa tai sitten ei.
- Anonyymi00010
Jos olisit kyennyt keskustelemaan asiasta muutoin kuin sanomalla ei, oltaisi ehkä kyetty luomaan joku kompromissi.
- Anonyymi00028UUSI
Ööööööö mitä just luin?
- Anonyymi00011
Toivoin yhteyttä ja ystävää.
- Anonyymi00013
Mut mähän sain mitä toivoin ilman sua. Enkä vois enää toivoo enempää
- Anonyymi00014
Enköhän sen ole huomannut.
- Anonyymi00015
Jos kaksi ihmistä ihastuvat toisiinsa, silloin yleensä on valmis, jos siis molemmat vapaita ja normaaleja ihmsiä. Jos päättää toisn, sekin tietysti on sitten hyvä, vaikka aiheuttaakin surua toisessa. Kannattaisi kuitenkin jutella kaivatun kanssa, niin ei jäisi epäselväksi.
- Anonyymi00016
Taksikuskien hoito varmaan saa halunsa hoidettua.
- Anonyymi00027UUSI
You gotta do what you gotta do, man👍
- Anonyymi00018
Mistä tiedät mitä toivoin?
- Anonyymi00019
Luin vielä tämän kerran. Kun lähden pois, sanasi ei tavoita minua enää koskaan, sinä et tavoita minua enää koskaan. Sanasi kiertävät yhä heikkenevänä kuiskauksena avaruudessa maapallon ympäri. Katson olympialaisia ja sanasi tuskin aiheuttavat edes häiriötä lähetykseen. Pidän puhelimen mahdollisimman pimeänä ja oikeaan elämääni palaa valo, toivo ja energia ja rakkaus, olen vapaa ihminen loistamaan ken loisteen osaa ottaa vastaan.
- Anonyymi00020
Tämä oli mieheltä naiselle.
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Tämä oli mieheltä naiselle.
Aivan oikein, niin oli tämäkin.
- Anonyymi00026UUSI
No ny on aloittajaäijä dramaattista
- Anonyymi00022UUSI
Jos vastaus on ei ja siihen halutaan kompromissi ja vastakkain on mies ja nainen niin eikö se kompromissi tarkoita silloin, että miehen täytyy alistua vastaukselle kyllä? Onko se kompromissi?
- Anonyymi00023UUSI
niin koitin tuoda itseni esille että olen ihan ihminen enkä botti ja ihastunut mutta siitä tuli aivan kauhea sotku jonka takia heittäydyin lesboksi ja mitä muuta uskon että eksäni nauroi minulle ja halusi minun joutuvan kestämään myös sen Kaiken lieroilun kaiken jälkeen en tunne näitä miehiä kohtaan mitään mutta en ole katkera enään
- Anonyymi00024UUSI
enkä ole katkera***
- Anonyymi00025UUSI
Tällainen kiinnostava kurakurioaiteetti aloittajaäijältä suunnattu ehkä jo hiukan epävakaille hattarapäille. T naiselta
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Tällainen kiinnostava kurakurioaiteetti aloittajaäijältä suunnattu ehkä jo hiukan epävakaille hattarapäille. T naiselta
Tämä on ihmeellistä käytöstä naiselta kuka on jo saanut mitä halusi ja silti täällä vielä pyörii.
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Tämä on ihmeellistä käytöstä naiselta kuka on jo saanut mitä halusi ja silti täällä vielä pyörii.
Tulee varmaan sitten kovinkin yllätyksenä jos selviää että yksilöidyt T naiset ja kollektiivista harhaisuutta aiheuttavat naiset ei todellisuudessa halua yhtään mitään. Sivusta, en ikävä kyllä ole ihan noin sanavalmis intellektuelli kuin tämä eräs
- Anonyymi00030UUSI
Ei voi minkään si ei tarvi sunkaan miettiä sen enempää
- Anonyymi00034UUSI
joo no kyllä sen kerta kaikkiaan huomasi ja siksi rakkaus suhun lopahti ku lehmän häntä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521987
- 621912
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p121445- 611251
- 501219
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41845Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118707Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit88707Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit33678- 40643