Muoti ja naisenvartalo

Anonyymi-ap

Pitääkö naisen muuttua muodin mukaan. Pitkäänjatkunut kehopositiivisuus on muuttamassa suuntaa ja taas muodissa ovat hoikat/normaalit naiset. Aika rankkaa naisilla, kun pitää muuttaa vartaloaan muodin mukaan. Juuri kun olet saanut lihotettua itsesi muodokkaammaksi, niin nyt taas pitäisi laihtua. Miehet seuraa muotia naista valitessa, ja se tuntuu armottomalta, mikäli on sinkku. Palstalla on haukuttu naisia pulskaksi, mikä tuntuu alentavalta. Miksi mies, usein mahakas on arvostelemaan naista ulkonäöllisesti? Onko kääntynyt niin, että miehillä on valta valita nainen ja naiset hihittelevät miesten inhottaville kommentoinnille, vaan saadakseen jonkun. Ei hemmetti dildo on edelleen hyvä valinta, ja toimii..

18

129

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Yleisellä tasolla ei kannata liiemmin uskoa, mitä anonyymipalstoilla miesoletetut kirjoittavat. Tosielämässä niillä ei ole niin erityisesti vaikutusta. Toki on miehiä, jotka haluavat tosi hoikan naisen, mutta sitten on myöskin miehiä, jotka haluavat, että "on jotain, mistä ottaa kiinni". Sitten on miehiä ja naisia, joiden yksi keskustelunaiheesta on aina paino tyyliin "kuinka joku on lihonut taasen" tai "kuinka olen laihtunut". On myös miehiä, jotka alentavat naisia painokeskustelulla. Itsestään riippuu, lähteekö siihen mukaan vai ei.

• Anonyymi00002

Hyvää argumentaatiota. Joskus vaikuttaa siltä, että naiset ovat tosiaan ottaneet vallan. He metsästävät ja miehet juoksevat pakoon tai antautuvat vastahakoiseksi saaliiksi. Joskus ehkä toisin päin. Vain ulkonäöllä on merkitystä, jos ei halua mitään vakavampaa. Toisen älyllä ja arvoilla ei ole väliä, eikä niihin tarvitse tutustua, jos vain tilapäinen toimenpide haussa.
      Miksi olisit alunperin lihottanut itsesi muodokkaaksi miellyttääksesi miestä? Eikö silloin ole täysin loogista, että nyt pitää laihduttaa. Jos miesten miellyttäminen tuo sisältöä elämään, miksi lopettaa nyt.

• Anonyymi00015
        UUSI

Olen täysin samaa mieltä kanssasi. Onkohan ulkomailla asia edelleen toisinpäin, nainen saa olla nainen ja mies piirittää naista. Viimekesänä olin euroopassa ja siellä miehet yrittivät lähestyä minua, lähettäen drinkkejä. Mutta niinhän on suomessakin. Jos menet ulkomaille, niin tutkaileppa tilannetta, voisiko olla niin, että esim Baltianmaista olevat naiset käyttäytyvät aktiivisemmin lähestyen miestä ja taas esim Italialaiset naiset noudattavat perinteistä kaavaa. Harmi, ettei minulla ollut tätä näkökulmaa viimekesänä euroopassa. Olin sielä selviytymiskursilla, miten matkustaa yksin paikasta toiseen, siirtyen bussilla tai junalla. Oli mielenkiintoinen matka.
        En ole lihottanut itseäni, vaan olen ollut suurinpiirtein koko ikäni tämän painoinen. Mikäli en hoikka/normaalipainoisena kelpaa, niin antaa olla 😊

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Olen täysin samaa mieltä kanssasi. Onkohan ulkomailla asia edelleen toisinpäin, nainen saa olla nainen ja mies piirittää naista. Viimekesänä olin euroopassa ja siellä miehet yrittivät lähestyä minua, lähettäen drinkkejä. Mutta niinhän on suomessakin. Jos menet ulkomaille, niin tutkaileppa tilannetta, voisiko olla niin, että esim Baltianmaista olevat naiset käyttäytyvät aktiivisemmin lähestyen miestä ja taas esim Italialaiset naiset noudattavat perinteistä kaavaa. Harmi, ettei minulla ollut tätä näkökulmaa viimekesänä euroopassa. Olin sielä selviytymiskursilla, miten matkustaa yksin paikasta toiseen, siirtyen bussilla tai junalla. Oli mielenkiintoinen matka.
        En ole lihottanut itseäni, vaan olen ollut suurinpiirtein koko ikäni tämän painoinen. Mikäli en hoikka/normaalipainoisena kelpaa, niin antaa olla 😊

Olen täysin samaa mieltä kanssasi tuosta viimeisestä lauseesta.

• Anonyymi00003

Mua on irl 2 kertaa joku mies haukkunut. Toinen oli joku nisti ihan sekaisin sekä toinen joku valtava äijä ympäripäissää katuojasta revityn näköisenä. Eli sellasia on miehiä.

• Anonyymi00004

Ei kai kukaan järkevä ja itseään arvostava ihminen muokkaa vartaloon muodin mukaan.

• Anonyymi00017
        UUSI

Ei ainakaan pitäisi tehdä niin!

• Anonyymi00005

Ei se oo muoti. Vaan se on terveys fakta. Ei hyvinvointivaltiossa ole ENÄÄ VARAA hoitaa itseaiaheutettuja sairauksia.
      Ylipaino aiheuttaa niitä. Vai kuka väittää vastaan? Jos väitätte niin näyttäkää todisteet.

Kehopositiviisuus oli vaihe jolla haluttiin että kaikilla ois kivaa. Mutta ei se käy kansan kukkarolle!

• Anonyymi00009
        UUSI

Juuri tuota tarkoitin, oli hyväksyttävää olla ylipainoinen. Minusta kehopositiivisuus ei ollut hyvä asia, mutta se oli myös muotisuuntaus. Nyt taas laihdutetaan, kun hoikat palaavat takaisin muotiin ja miehet haluavat taas hoikkia 😊 ihan kun muoti määrittelisi miesten mielen..

• Anonyymi00012
        UUSI

Ellei tarkoituksena ollut että hengästymisestä tulee muotia.

• Anonyymi00018
        UUSI

Riippuu siitä miten paljon on ylipainoa.

• Anonyymi00006

Ylipaino ja lihavuus on vain omaa laiskuutta.
      *hoikka nainen*

• Anonyymi00007
        UUSI

Itsekin olen hoikka nainen, mutta lihominen voi johtua muistakin tekijöistä, kun vaan laiskuudesta. Joillakin hormoonit lihottavat tai esim sairaus. Aina asiat eivät ole itsestä kiinni.

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Itsekin olen hoikka nainen, mutta lihominen voi johtua muistakin tekijöistä, kun vaan laiskuudesta. Joillakin hormoonit lihottavat tai esim sairaus. Aina asiat eivät ole itsestä kiinni.

Edellinen taisi olla oikeasti miehen provo.

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

myös lääkkeet lihottaa :) näkee omastakin naamasta sen sivusta

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Kyllä se on täysin oma vika.

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Kyllä se on täysin oma vika.

Näin ihmisenä, joka on henkilökohtaisesti kokenut sekä sen, että terveellisen painon ylläpitäminen on saatanallisen vaikeaa, että sen kun se on äärimmäisen helppoa, sano ette se todellakaan ole vain oma vika. Todellisuutta ei tajua, ellei sitä itse koe, kuinka helposti ylimääräinen paino yks kaks katoaa, kun kroppa toimii kuten kuuluisi olla aina toiminut.

• Anonyymi00013
      UUSI

Eipä ole koskaan kiinnostanut muoti, edes siinä määrin, että vaihtaisin vaatetustani sen mukaan. Vielä vähemmän siis alkaisin muokkaamaan kroppaani jonkun noin tyhjänpäiväisen asian mukaan. Tehköön sellaiset, joita kiinnostaa, jos jotakuta muka oikeasti kiinnostaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      73
      893
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      768
    3. 51
      707
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      39
      664
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      634
    6. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      44
      630
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      31
      629
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      577
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      560
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      37