Keräsin kaikkea arvokasta kuten mm koruja, timantteja ja kultaa muovipusseihin ja laukkuihin kunnes ikäänkuin olisit kommunikoinut telepaattisesti minulle jolloin päässäni väreili viestittäen että sinulla on paha olla jolloin heitin kaiken keräämäni pois ja yhtäkkiä se kaikki olikin arvotonta ja sitten teleporttasin viereesi ja tajusin että olit arvokkaampaa kuin kaikki se rihkama ja vieressäsi oli niin hyvä olla. Sinä loistit. Unen opetus taisi olla se että kadotin joskus kauan sitten jotain arvokasta jota pidin itsestäänselvyytenä ja se kaikkein arvokkain olit sinä ja rakkaus sinua kohtaan.
Nainen näin sinusta mieltä herättävän unen pitkästä aikaa
10
221
Vastaukset
- Anonyymi00001
Siinäpä sitä ajattelun aihetta menneistä mahdollisuuksista.
- Anonyymi00002
Alitajunnalleni en voi mitään enkä voi valita uniani. Ikävä kyllä.
- Anonyymi00003UUSI
Niin siinä taisi käydä, mutta jos pyytäisin anteeksi, antaisin anteeksi. Minä haluan vain sinut ❤️.
Mn tumma- Anonyymi00008UUSI
Ei ollut valitettavasti Mnaiselle eikä siitä sen enempää kelle oli tämä, se oli hyvä uni mutta vertauskuvallisesti opettavainen.
- Anonyymi00004UUSI
Taidat rakastaa häntä vieläkin
- Anonyymi00005UUSI
Tavarat, jotka otit, eivät koskaan tuo minua takaisin. Ne ovat täynnä muistoja ja niiden tehtävä on saada sinut muistamaan kallein timanttisi, joka sinulla on ollut käsissäsi koskaan. Niin kauan kun et palauta tavaroitani, elät muistojen verkossa, etkä pääse elämässäsi eteenpäin. En voi muuta kun sääliä sinua ihmisenä.
- Anonyymi00006UUSI
Tästä lähtien kutsu mua mun omalla nimellä eiks niin? Puhun sulle vain totuuksia.
- Anonyymi00007UUSI
Kerää kippoja ja kato että luovut ajoissa myös
- Anonyymi00009UUSI
Ajattelispa joku tollein musta, ja tulis luokse.
- Anonyymi00010UUSI
Tulee mieleen tosta muuta biisi, mut ei niillä tai muullakaan enää ole merkitystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 751191
- 741184
- 481064
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s1041018- 51985
- 34747
- 49714
- 54646
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?39642Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118577