Runkkuseuraa Varkaus-Pieksämäki välillä Kolman parkkiin 9.2. puolen päivän aikaan.
Ukm50
Varkaus-Pieksämäki runkkuseuraa
6
309
Vastaukset
- Anonyymi00001
Maanantai 16.2. puolen päivän aikaan auto runkut. Haluaisin nähdä toisen miehen runkkaavan ja voisin runkata myös sun kullia.
Ukm50 - Anonyymi00002
Tänään n.klo 13 runkkukaveria autoon.
- Anonyymi00004
Hyvä paikka tuo Kolma. kerran runkkailin autossa ja siihen tuli farkku skoda mies katseli peilistä minua ja varmaan mietti millä asialla olin. Ei rohkeus riittänyt mulla näyttää runkkaustani hänelle .
- Anonyymi00005
Useamman kerran olen pysähtynyt. Varsinkin kesällä runkatessa moni auto on käynyt kääntymässä, ja useampi mies käynyt kusella ja ravistellut antaumuksella. Kävipä kerran myös pariskunta, mies kusi ja myös nainen pudotti housut, pyllisti ja pissasi
- Anonyymi00008
Sää mää ja bää koppikaverinsa tietää. Mikäs on eikö niuvanniemellä saa edes yö rauhaa. 03.33. Jäikö lääkkeet ottmatta.
- Anonyymi00009
On yö tai päivä speden jutut ei vaihdu. Hähähää mitä olet.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721147
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84793
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37561Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t216500Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45492- 49487