Tarkistetaan oletko ihminen?🧐
Mikä se on tulee viesti että
15
1394
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ihan varulta vain, osa tälle palstalle kirjoittelijoista on apinoita.
- Anonyymi00002
On siatkin päässeet läpi!
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
On siatkin päässeet läpi!
Persut
- Anonyymi00009
Anonyymi00003 kirjoitti:
Persut
Kommarit ja kepulit on epäilyttävimpiä.
- Anonyymi00004
Sitä minäkin olen ihmetellyt?
- Anonyymi00005
Hävinnyt uusimpia viestiketjuja. Näkyy parin vuoden takaisia juttuja enimmäkseen
- Anonyymi00006
Nämä sivut on ihan sekaisin, lienee sitä kepulointia, kun on nykyinen paikallinen poitiikka on ollut heille kovin vahingollista?
- Anonyymi00007
Olisiko jopa persuilua ?
- Anonyymi00011
Anonyymi00007 kirjoitti:
Olisiko jopa persuilua ?
Housut alas!
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Housut alas!
Hame ylös!
- Anonyymi00010
Pilalle männy...
- Anonyymi00013
Siivousrobotit saattaa myös kirjoitella.
- Anonyymi00014
...ja paskanlevityskärryt...
- Anonyymi00015
Mulla tuli kans tuo mokoma ilimotus, että tarkistettaan ootko nää ihiminen. Minä heti teippasin tuon jukulauta vie ton veppikameran ja jyrähin, että et todellakkaan kato mittään. En sitte hetkeen kirjotellu vakavia kirjotuksia tänne. Mutta että nettiautosaki sama ilimotus. Kato, ku pittäis ostaa uusi talapotti, ni mokoma nettiauto alako herjaa, että katotaampa ensiksi olekko nää ihiminen. Siinäpä yrittää kahtoa, ku teippi on edelleen veppikameran päällä. Jäi talapotit kahtomata. Ehkä pittää täsä ottaa saappi alle ja lähtä kiertellee ylivieskan autokauppoja, josko siellä olisi hyvvää talapottia tarjona. Harmi vain, että talapotteja saa nykyjään ihan liian harvasta paikasta. Ite tykästyi Talapot Horisonttiin. Mutta kyllä tää Saappikin minua vielä kulettaa paikasta ö paikkaan z. Ajolleen soiva peli vielä ja osia saa.
- Anonyymi00016
Sulla on varmaan näköpuhelin ja se luulee sinua kepuliksi?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.922127Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n332070Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501835Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751360- 861251
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191141Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311060Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men561003- 67936
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.282895