😣😣😣😣😣😣😣😣
Eilinen ilta oli kauhea
8
162
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Millä tavalla tai miksi?
- Anonyymi00004UUSI
Varmaan palstatilan mielestä tämä eilinen uudistus oli hirveä ja kun paista junnasi ainakin puoli päivää niin millä sitä mies tyhjiön täyttää jos ei saa trollata hevon kukkua hetkeen
- Anonyymi00002UUSI
Eikö natsannut kenenkään kanssa siellä?
- Anonyymi00003UUSI
Meinaakko että palstaäijä on käyny jossain bilettämässä vai? Niin no miten ne reissut nyt yleensä poikamiehillä menee, tuurin piikkiin kai jos
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Meinaakko että palstaäijä on käyny jossain bilettämässä vai? Niin no miten ne reissut nyt yleensä poikamiehillä menee, tuurin piikkiin kai jos
Sulla on kyl suuria ongelmia itsesi kanssa? Traumat paranee hyvän hoidon kautta. Noilla monolokeillasi pahennat vain traumasi tilaa entisestään. Samaa toistamalla alat itsekin uskoa muunneltuun totuutesi ja se on vain sinun itsesi aiheuttama ongelma itsellesi.
Sen kun ymmärrät peiliin katsomalla, voit todeta itsellesi siinä hetkessä, että pahin on varmaan takana päin ja tästä on vain yksi suunta paremmaksi minuksi? Se pitää vain tajuta itse. Tuskin olet ylpeä näistä tekosistasi täällä. Ilmapiirin myrkyttäjän rooli ei ole kehuttava.
Pahantahtoisuutesi jättää jäljen aina sisimpääsi. Se täytyy vain tajuta itse ja on siksi vain sinusta itsestäsi kiinni, miten sen klaaraat? Vai vellotko jatkossakin siinä luomassasi kurjuudessa? Mahdollisuuksia on, jos vain itse tajuat sen, kukaan ei sua tule siihen pakottamaan. Itse olet itsesi luonut siksi mitä oot. - Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Sulla on kyl suuria ongelmia itsesi kanssa? Traumat paranee hyvän hoidon kautta. Noilla monolokeillasi pahennat vain traumasi tilaa entisestään. Samaa toistamalla alat itsekin uskoa muunneltuun totuutesi ja se on vain sinun itsesi aiheuttama ongelma itsellesi.
Sen kun ymmärrät peiliin katsomalla, voit todeta itsellesi siinä hetkessä, että pahin on varmaan takana päin ja tästä on vain yksi suunta paremmaksi minuksi? Se pitää vain tajuta itse. Tuskin olet ylpeä näistä tekosistasi täällä. Ilmapiirin myrkyttäjän rooli ei ole kehuttava.
Pahantahtoisuutesi jättää jäljen aina sisimpääsi. Se täytyy vain tajuta itse ja on siksi vain sinusta itsestäsi kiinni, miten sen klaaraat? Vai vellotko jatkossakin siinä luomassasi kurjuudessa? Mahdollisuuksia on, jos vain itse tajuat sen, kukaan ei sua tule siihen pakottamaan. Itse olet itsesi luonut siksi mitä oot.Kauheen pitkä ja sapekas tilitys aapeeäijä. Taisi mennä ainakin sinun ihon alle🤔
- Anonyymi00006UUSI
Varmasti, kun en ollut kanssasi. Yksin vain ikävöit. Miten saatoitkaan?
- Anonyymi00008UUSI
ei varmaan tarvii muistuttaa saavat sitä itse mitä ovat esim minulle tehneet, vuosia. täysin syyttömälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73893
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104768- 51707
- 39664
- 49634
- 44630
- 31629
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34577- 50560
- 37506