Miksi mies jätit vastaamatta niihin

Anonyymi-ap

viesteihin? Hiljaisuus on vastaus. Et halunnut oletan vahvasti.

Miksi otit yhteyttä irl jos et kerran aikaisemmin halunnut?

28

224

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tapahtuiko hiljattain??

• Anonyymi00003

On siitä jo aikaa. Mutta aloittajalla on mennyt hermo.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00003 kirjoitti:

On siitä jo aikaa. Mutta aloittajalla on mennyt hermo.

Pari kuukautta sitten tapahtui ainakin mun case

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Pari kuukautta sitten tapahtui ainakin mun case

Oletko aloittaja?

• Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Oletko aloittaja?

Kyllä olen ap

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Oletko aloittaja?

Tottakai tämä monologeja ja eri figuureita tuottava aloittajaäijä on aloittajaäijä, surrealististen pistokysymysten esittäjä

• Anonyymi00002

Mies ei halunnu!!

• Anonyymi00015
        UUSI

Niin, tällaisen miälen miljöön tästä aloittajaäijän tökeröstä provosta voisi napata, no life- tapaus

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Niin, tällaisen miälen miljöön tästä aloittajaäijän tökeröstä provosta voisi napata, no life- tapaus

Kauheen loukkaavaa tekstiä- mitähän suomen poliisi sanoisi tähän - voi ei? Lisäys

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Kauheen loukkaavaa tekstiä- mitähän suomen poliisi sanoisi tähän - voi ei? Lisäys

Toistaiseksi eivät ole vielä perustaneet sanain- tai ilmaisunvapauden vatulaatioyksikköä, ehkä ensi kaudella sitten jos

• Anonyymi00004

Sori sä et ollut prioriteetti kundille

• Anonyymi00017
        UUSI

Oliko äitisi sitten prioriteetti sinulle kundille, aloittajaäijä? Nuarekasta textiä muute

• Anonyymi00008

Sillä oli toinen daami jonka kans meni poikki

• Anonyymi00018
        UUSI

So basically ääpee-män no woman no cry what so ever? Surprise

• Anonyymi00010

Mies joka kykenee käyttäytyy noin sinulle hän ei arvosta sinua.

• Anonyymi00019
        UUSI

Peukutitko taas itse tätä manipulatiivista ”viisauttasi” palstaäijän aloituksessa? Kyllä.

• Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Peukutitko taas itse tätä manipulatiivista ”viisauttasi” palstaäijän aloituksessa? Kyllä.

Epätoivoinen aikuislissu äänesti myös koska päivystää täällä kuten aina

• Anonyymi00011
      UUSI

Oletko varma, että meni perille viestit. Ei aina välttämättä mene. Voimia! (sivusta.)

• Anonyymi00012
        UUSI

Olen varma kun sain lukukuittauksen

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Olen varma kun sain lukukuittauksen

Onpa jånnittävä kertomus, apäijä ei tullut edes peukkua, vai? Ilo pilata matalamielisten misogyynien ilo taas. T kiusaaja🥱

• Anonyymi00013
      UUSI

Mies vaikuttaa epävakaalta naiselle 😳

• Anonyymi00021
        UUSI

Joo, etköhän sinä aloittajaäijä ole sellainen näiden tusinateatteriesi perusteella

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Joo, etköhän sinä aloittajaäijä ole sellainen näiden tusinateatteriesi perusteella

Hän on herännyt taas mukaan keskusteluun😆

• Anonyymi00023
      UUSI

TähänKIN löytyy muuten melko spesifi diagnoosinväkänen, että miksi tämä äijä tykkää käydä näitä emotionaalisia ns torjuntoja ja draamoja täällä naisina esiintyen. Ikävä kyllä tämän runqun ollessa kyseessä narsismi ei ole se noosi, vaan jotain paljon vakavampaa. Eikä tämä studiossaan muiden elämää laittomasti seuraava tonttu tuskin käytännössä saa tyydytystä mistään, vaikka kuinka yrittää heilua netissä naisia alisteisesti esittäen..

Kenes vika se on että tämä sekopåå on edelleen vapaalla jalalla, voitte kysyä itseltänne "miehet”. Pthyi.

• Anonyymi00027
        UUSI

Ööööööö

"TähänKIN löytyy muuten melko spesifi diagnoosinväkänen, että miksi tämä äijä tykkää käydä näitä emotionaalisia ns torjuntoja ja draamoja täällä naisina esiintyen. Ikävä kyllä tämän runqun ollessa kyseessä narsismi ei ole se noosi, vaan jotain paljon vakavampaa. Eikä tämä studiossaan muiden elämää laittomasti seuraava tonttu tuskin käytännössä saa tyydytystä mistään, vaikka kuinka yrittää heilua netissä naisia alisteisesti esittäen..

Kenes vika se on että tämä sekopåå on edelleen vapaalla jalalla, voitte kysyä itseltänne "miehet”. Pthyi."

Tähänkin vastaukseen löytyy varmasti joku noosi 🤭

• Anonyymi00030
        UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Ööööööö

"TähänKIN löytyy muuten melko spesifi diagnoosinväkänen, että miksi tämä äijä tykkää käydä näitä emotionaalisia ns torjuntoja ja draamoja täällä naisina esiintyen. Ikävä kyllä tämän runqun ollessa kyseessä narsismi ei ole se noosi, vaan jotain paljon vakavampaa. Eikä tämä studiossaan muiden elämää laittomasti seuraava tonttu tuskin käytännössä saa tyydytystä mistään, vaikka kuinka yrittää heilua netissä naisia alisteisesti esittäen..

Kenes vika se on että tämä sekopåå on edelleen vapaalla jalalla, voitte kysyä itseltänne "miehet”. Pthyi."

Tähänkin vastaukseen löytyy varmasti joku noosi 🤭

Siihen että kuvittelet faktojen kertomiseen löytyvän noosi, löytyy noosi. Eikä vähiten se että yritetään rämpiä suosta keinolla millä hyvänsä peläten omien kasvojen menettämistä. Vai mitä uliulipulipuli..

• Anonyymi00026
      UUSI

Useimmiten hiljaisuus on kielteinen vastaus vastaus jätetään kohteliaisuudesta sanomatta ettei toista loukkaa joillakin kun jo pelkkä loukkaus vaikuttaa itsetuntoon jos tarvii aikaa miettiä vastaustaan jos kysymys tuli yllätyksenä on helpompaa sanoa että passaaks jos mietin asiaa ennen kuin vastaan jos toinen alkaa hoputtaan tai painostaan vastausta parempi todeta et eiköhän tämä ollu täsä

• Anonyymi00028
        UUSI

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      52
      1987
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      1912
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      12
      1445
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      61
      1251
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      50
      1219
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      845
    7. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      707
    8. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      88
      707
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      33
      678
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      40
      643
    Aihe