Miten esim voi vaikuttaa yli 5 vuoden jälkeen perinnön jakoon, olin ainut perillinen ja mies jonka perin oli mun biologinen kasvattajaisä, olin ylempää keskiluokkaa, en ole köyhästä perheestä.
Nyt on ilmennyt ongelmia, kun olen rahaa käyttänyt, äitini on ollut mun "omaishoitaja" vuodesta 1986 ja hän saa siitä palkkaa ja syö sen tietysti ruokana, käyttää lakisääteisiä terveyspalveluita, auton huoltona sekä tankkaa bensiininä. En minä halua hänelle mitään pahaa
äitini on aika iäkäs, enkä halua häntä hakea oikeuden kautta eroon minusta, hänkin on joskus vanha ja tarvitsee minun apuani. Hän meni vanhalla iällä naimisiin erään rakennus miehen kanssa, joka palvoo maata hänen jalkojen alla.
Mua harmittaa ihan helvetisti, koska olen nyt rikas eläkeläinen, joku kompromissi asiaan tulisi tehdä, koska hänen entiset riidat, vihan ja rakkauden tunteensa isäni kanssa kostautuu nyt minulle ja yleensä papereiden perusteella "edunvalvonnasta" päätetään, näkemättä "potilasta", joku 20 euron viikkoraha.
Itse olin ennen isän kuolemaa sitämieltä, ettei heidän olisi tullut erota, meillä oli iso omakotitalo. Eihän äitini halunnut erota, koska isä maksoi asumisen, korjasi autot omin käsin, maksoi married autot, bensiinit, teki kahta työtä, että olin rikas opiskelija ja sain tankata hänen piikkiin, rällätä ja popittaa autoillani.
Yli 5v perinnön jakamisen jälkeen, olin ainut perillinen.
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Hanki itsellesi edunvalvoja, mutta hanki sellainen, joka ei ole vaan rahojesi perään vaan aidosti välittää. Elä ota heti ensimmäistä.
Toinen mahdollisuus olisi, että käyt juttelemassa perheneuvojan kanssa. Tuttua tuo, että äitisi vihantunteet isääsi kohtaan kostautuu sinulle. Sano selvään, että "eivät kuulu sinulle ja et halua tietää". Juttele jonkun kanssa. Hän osaa selittää asiasi fiksusti myös äidillesi. On kaunis ajatus, että huolehdit, että äitisi vois myös hyvin.- Anonyymi00002UUSI
Enkä hae! Rahojen perään ne kuitenkin on, et kelpaa edes omaa pankkitiliäsi käyttämään tai käymään kaupassa, antavat sen 20 euroa/vko, koska "ihan vege" ja päättävät papereiden perusteella "koiravallakumouksessa". Joku tuota kuitenkin törkeästi hyödyntää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 741124
- 751121
- 481014
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104968- 51935
- 33717
- 49704
- 52617
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34607Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118557