Yli 5v perinnön jakamisen jälkeen, olin ainut perillinen.

Anonyymi-ap

Miten esim voi vaikuttaa yli 5 vuoden jälkeen perinnön jakoon, olin ainut perillinen ja mies jonka perin oli mun biologinen kasvattajaisä, olin ylempää keskiluokkaa, en ole köyhästä perheestä.

Nyt on ilmennyt ongelmia, kun olen rahaa käyttänyt, äitini on ollut mun "omaishoitaja" vuodesta 1986 ja hän saa siitä palkkaa ja syö sen tietysti ruokana, käyttää lakisääteisiä terveyspalveluita, auton huoltona sekä tankkaa bensiininä. En minä halua hänelle mitään pahaa

äitini on aika iäkäs, enkä halua häntä hakea oikeuden kautta eroon minusta, hänkin on joskus vanha ja tarvitsee minun apuani. Hän meni vanhalla iällä naimisiin erään rakennus miehen kanssa, joka palvoo maata hänen jalkojen alla.

Mua harmittaa ihan helvetisti, koska olen nyt rikas eläkeläinen, joku kompromissi asiaan tulisi tehdä, koska hänen entiset riidat, vihan ja rakkauden tunteensa isäni kanssa kostautuu nyt minulle ja yleensä papereiden perusteella "edunvalvonnasta" päätetään, näkemättä "potilasta", joku 20 euron viikkoraha.

Itse olin ennen isän kuolemaa sitämieltä, ettei heidän olisi tullut erota, meillä oli iso omakotitalo. Eihän äitini halunnut erota, koska isä maksoi asumisen, korjasi autot omin käsin, maksoi married autot, bensiinit, teki kahta työtä, että olin rikas opiskelija ja sain tankata hänen piikkiin, rällätä ja popittaa autoillani.

3

309

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Hanki itsellesi edunvalvoja, mutta hanki sellainen, joka ei ole vaan rahojesi perään vaan aidosti välittää. Elä ota heti ensimmäistä.

Toinen mahdollisuus olisi, että käyt juttelemassa perheneuvojan kanssa. Tuttua tuo, että äitisi vihantunteet isääsi kohtaan kostautuu sinulle. Sano selvään, että "eivät kuulu sinulle ja et halua tietää". Juttele jonkun kanssa. Hän osaa selittää asiasi fiksusti myös äidillesi. On kaunis ajatus, että huolehdit, että äitisi vois myös hyvin.

• Anonyymi00002

Enkä hae! Rahojen perään ne kuitenkin on, et kelpaa edes omaa pankkitiliäsi käyttämään tai käymään kaupassa, antavat sen 20 euroa/vko, koska "ihan vege" ja päättävät papereiden perusteella "koiravallakumouksessa". Joku tuota kuitenkin törkeästi hyödyntää?

• Anonyymi00003

osaat kirjoittaa varsin hyvin, joten miksi tarvitset edunvalvojaa tai omaishoitajaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      242
      3075
    2. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      17
      1728
    3. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      22
      1424
    4. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
      Ikävä
      129
      1241
    5. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
      Ikävä
      104
      1238
    6. Mikä tekee sen

Vetovoiman kaivatussasi?
      Ikävä
      75
      1147
    7. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
      Kaste
      153
      1052
    8. Oikea kaste on syntisten kaste

Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka
      Kaste
      58
      1045
    9. Upotuskaste on raamatullisin kaste

Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.
      Kaste
      717
      957
    10. Harmittaako joku

Harmittaako joku asia tai asiat, mitä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta?
      Ikävä
      135
      952
    Aihe