Sen ymmärsin että koit kai pettymyksen. Jokaisella on vastuu omista tunteistaan, eikä niitä kuulu siirtää toisen kannettavaksi, koitit ulkoistaa oman pahan mielesi minulle, miksi? Omasta mielestäni viestini oli asiallinen. Kyseenalaistit minun kokemukseni, miksi? Ylitit rajan yhdessä kohtaa.
En ymmärtänyt viestiäsi
20
227
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Milloin tämä tapahtui?
- Anonyymi00002UUSI
Ei tarvii miettiä kun en ole viestiä vastaanottanut..
- Anonyymi00003UUSI
Haikeus?
- Anonyymi00004UUSI
Ja teit hänestä ilmoituksen?
- Anonyymi00008UUSI
Tein koko palstasta huoli-ilmoituksen, sillä olen teistä huolissani jotka palstaäijän huuhaa-aloituksia souvaatte
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Tein koko palstasta huoli-ilmoituksen, sillä olen teistä huolissani jotka palstaäijän huuhaa-aloituksia souvaatte
Kohta lähtee muuten M1:stä niin että oksat pois, on ehkä vttuilua narsististen tapausten haavemaailmasta
- Anonyymi00005UUSI
Mitään tuollaista ei tapahtunut. Älä laita vastuuta omista kokemuksistasi minulle.
- Anonyymi00009UUSI
Huomaatko palstaäijän provoihin vastailija, että vintiltäsi saattaa puuttua eriste tai pari?
- Anonyymi00006UUSI
Jos kirjaimia käytettäisiin kaikelta tältä välttyis.
- Anonyymi00010UUSI
Joopå, eiköhän tämä huuhaaäijä eli aapee ole sotkenut piip- ihmisten päitä näillä kirjainrallatuksilla tarpeeksi
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Joopå, eiköhän tämä huuhaaäijä eli aapee ole sotkenut piip- ihmisten päitä näillä kirjainrallatuksilla tarpeeksi
Se on ihan sama minkä kirjaimen tai sukupuolen ilmoittaa, joku nämä kuitenkin aina omii, vaikkei ole yhtään kenelle.
- Anonyymi00007UUSI
Onko aloitus naiselle vai miehelle?
- Anonyymi00019UUSI
Miehelle
- Anonyymi00012UUSI
Paitsi jos sinä olet se joka hänen tunteillaan leikki niin silloin hän ei ole vastuussa omista tunteistaan koska olet antanut toisen ymmärtää tarkoituksellisesti väärin omat tunteesi hyötyäksesi toisesta jotenkin
- Anonyymi00016UUSI
Taas koitetaan tässä kääntää jotain toisen syyksi. Se että joku kokee että hänen tunteillaan olisi leikitty, pitäisi sitten varmaan sanoa se niin? Itse en ole leikkinyt koska olen aikuinen ja vastuullinen ihminen. En muutenkaan ymmärrä sitä että koitetaan omat tuntemukset kääntää jonkun syyksi. Koska itsehän ihminen niitä tunteita kokee.
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Taas koitetaan tässä kääntää jotain toisen syyksi. Se että joku kokee että hänen tunteillaan olisi leikitty, pitäisi sitten varmaan sanoa se niin? Itse en ole leikkinyt koska olen aikuinen ja vastuullinen ihminen. En muutenkaan ymmärrä sitä että koitetaan omat tuntemukset kääntää jonkun syyksi. Koska itsehän ihminen niitä tunteita kokee.
Tämäkin osio aloittajaäijän monologia siis koski sielun perukoita? Aloita toipuminen siitä, että skippaat alkuun yhden huuhaa-aloituksen ja siitä se lähtee
- Anonyymi00013UUSI
Sanot, että et ymmärtänyt viestiä. Ja lopun aloitusta sitten luettelet asioita, joita luit siihen viestiin, jota et siis ymmärtänyt.
Katso peiliin.- Anonyymi00014UUSI
Onko tämä nyt sinun viimeinen sekava sanasi tähän aloittajaäijän sekavaan eli hyvin epäselvään provokaatioon? Spämmäät yhtä aloitusta sitä enemmän mitä ajatteluasi kyseenalaistaa
- Anonyymi00015UUSI
Joo olisi varmaan pitänyt kirjoittaa että en ymmärtänyt viestin tarkoitusta tai miksi ylipäätään laittaa minulle sellainen viesti. Kun en irl halua vastata päädyin tänne kirjoittamaan.
- Anonyymi00020UUSI
Ihan perus kauppalista se oli mut oliko se noin vaikea selkoinen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73883
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104748- 43631
- 36623
- 47613
- 30601
- 40595
- 50560
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34557- 37496