En ymmärtänyt viestiäsi

Anonyymi-ap

Sen ymmärsin että koit kai pettymyksen. Jokaisella on vastuu omista tunteistaan, eikä niitä kuulu siirtää toisen kannettavaksi, koitit ulkoistaa oman pahan mielesi minulle, miksi? Omasta mielestäni viestini oli asiallinen. Kyseenalaistit minun kokemukseni, miksi? Ylitit rajan yhdessä kohtaa.

20

227

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Milloin tämä tapahtui?

• Anonyymi00002
      UUSI

Ei tarvii miettiä kun en ole viestiä vastaanottanut..

• Anonyymi00003
      UUSI

Haikeus?

• Anonyymi00004
      UUSI

Ja teit hänestä ilmoituksen?

• Anonyymi00008
        UUSI

Tein koko palstasta huoli-ilmoituksen, sillä olen teistä huolissani jotka palstaäijän huuhaa-aloituksia souvaatte

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Tein koko palstasta huoli-ilmoituksen, sillä olen teistä huolissani jotka palstaäijän huuhaa-aloituksia souvaatte

Kohta lähtee muuten M1:stä niin että oksat pois, on ehkä vttuilua narsististen tapausten haavemaailmasta

• Anonyymi00005
      UUSI

Mitään tuollaista ei tapahtunut. Älä laita vastuuta omista kokemuksistasi minulle.

• Anonyymi00009
        UUSI

Huomaatko palstaäijän provoihin vastailija, että vintiltäsi saattaa puuttua eriste tai pari?

• Anonyymi00006
      UUSI

Jos kirjaimia käytettäisiin kaikelta tältä välttyis.

• Anonyymi00010
        UUSI

Joopå, eiköhän tämä huuhaaäijä eli aapee ole sotkenut piip- ihmisten päitä näillä kirjainrallatuksilla tarpeeksi

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Joopå, eiköhän tämä huuhaaäijä eli aapee ole sotkenut piip- ihmisten päitä näillä kirjainrallatuksilla tarpeeksi

Se on ihan sama minkä kirjaimen tai sukupuolen ilmoittaa, joku nämä kuitenkin aina omii, vaikkei ole yhtään kenelle.

• Anonyymi00007
      UUSI

Onko aloitus naiselle vai miehelle?

• Anonyymi00019
        UUSI

Miehelle

• Anonyymi00012
      UUSI

Paitsi jos sinä olet se joka hänen tunteillaan leikki niin silloin hän ei ole vastuussa omista tunteistaan koska olet antanut toisen ymmärtää tarkoituksellisesti väärin omat tunteesi hyötyäksesi toisesta jotenkin

• Anonyymi00016
        UUSI

Taas koitetaan tässä kääntää jotain toisen syyksi. Se että joku kokee että hänen tunteillaan olisi leikitty, pitäisi sitten varmaan sanoa se niin? Itse en ole leikkinyt koska olen aikuinen ja vastuullinen ihminen. En muutenkaan ymmärrä sitä että koitetaan omat tuntemukset kääntää jonkun syyksi. Koska itsehän ihminen niitä tunteita kokee.

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Taas koitetaan tässä kääntää jotain toisen syyksi. Se että joku kokee että hänen tunteillaan olisi leikitty, pitäisi sitten varmaan sanoa se niin? Itse en ole leikkinyt koska olen aikuinen ja vastuullinen ihminen. En muutenkaan ymmärrä sitä että koitetaan omat tuntemukset kääntää jonkun syyksi. Koska itsehän ihminen niitä tunteita kokee.

Tämäkin osio aloittajaäijän monologia siis koski sielun perukoita? Aloita toipuminen siitä, että skippaat alkuun yhden huuhaa-aloituksen ja siitä se lähtee

• Anonyymi00013
      UUSI

Sanot, että et ymmärtänyt viestiä. Ja lopun aloitusta sitten luettelet asioita, joita luit siihen viestiin, jota et siis ymmärtänyt.

Katso peiliin.

• Anonyymi00014
        UUSI

Onko tämä nyt sinun viimeinen sekava sanasi tähän aloittajaäijän sekavaan eli hyvin epäselvään provokaatioon? Spämmäät yhtä aloitusta sitä enemmän mitä ajatteluasi kyseenalaistaa

• Anonyymi00015
        UUSI

Joo olisi varmaan pitänyt kirjoittaa että en ymmärtänyt viestin tarkoitusta tai miksi ylipäätään laittaa minulle sellainen viesti. Kun en irl halua vastata päädyin tänne kirjoittamaan.

• Anonyymi00020
      UUSI

Ihan perus kauppalista se oli mut oliko se noin vaikea selkoinen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      73
      883
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      748
    3. 43
      631
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      36
      623
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      47
      613
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      30
      601
    7. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      40
      595
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      560
    9. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      557
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      37
      496
    Aihe