Katsoin tuota velkaantuneet ohjelmaa ja ajattelin voi hyvää päivää!
Et kai sinä nainen ole velkaantunut?
26
290
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Puoli milliä on velekoo miulla.
- Anonyymi00002UUSI
500 tonttua velkoo.
- Anonyymi00003UUSI
En. En ole ainuttakaan maksumuistutusta ees saanut elämässäni.
- Anonyymi00004UUSI
1,5 e velkaa. Untakaan en saa kun korvia myöten veloissa.
- Anonyymi00005UUSI
Tykkään
- Anonyymi00007UUSI
Velasta tykkäät?
- Anonyymi00006UUSI
Tilanteen aiheuttaneet tietävät kyllä, tietävät myös sen että heidät poistetaan kuin velat.
- Anonyymi00008UUSI
Ei tämmöisiin missään palstoilla kukaan vastaa. Jää nyt arvoitukseksi sulle.
- Anonyymi00009UUSI
Ei ole velkaa. Olen aina ollut hyvä raha-asioissa. Ja tarkka. Raha ikäänkuin ui luokseni ja viihtyy siellä. Harmi että sinä mies et tehnyt samoin.
- Anonyymi00010UUSI
Ajatteletko että rahan määrä on jotenkin vakio. Jos et itse kykene hankkimaan rahaa perustuloa enempää, niin se ei tarkoita ettei joku muu siihen kykene. Lisäksi sellaisen rehellisen ei tarvitse käyttää muita hyväkseen saavuttaakseen asioita.
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ajatteletko että rahan määrä on jotenkin vakio. Jos et itse kykene hankkimaan rahaa perustuloa enempää, niin se ei tarkoita ettei joku muu siihen kykene. Lisäksi sellaisen rehellisen ei tarvitse käyttää muita hyväkseen saavuttaakseen asioita.
Huono kommentti 👎
- Anonyymi00011UUSI
En ole velkaantunut, mistä niin päättelit.. Saatan elää köyhän näköisesti, esim. mulle on aivan sama millainen auto mulla on, kunhan sillä pystyn hyvin ajamaan ja mun työssä mitään kalliimpaa autoa ei ole järkevää hankkiakaan. Mulla on kuitenkin sievoinen summa säästössä ja mitään velkaa ei ole. Asunto yms on maksettu.
- Anonyymi00015UUSI
Hienosti rakas asiat hoidettu.
- Anonyymi00012UUSI
Velkaa hurjasti onh. Mennäänkö naimisiin? Tulisitko puolisokseni? Vastaa äkkiäx.
- Anonyymi00013UUSI
Mennään vaan. Jaetaan molempien velat yhdessä.
- Anonyymi00014UUSI
Minäkin olen velkaa. Sähkö laskutetaan aina kuukauden viivellä ei koskaan pääse velasta niille.
- Anonyymi00016UUSI
Rakkaudenvelkani on ääretön.
- Anonyymi00017UUSI
Mun velkani on mun omiani. Ei kuulu tai vaikuta muihin on tai ei.
- Anonyymi00018UUSI
Velkakello juoksee kokoajan joten tuo ohjelma on TÄYTTÄ VALETTA, koska EI HEKÄÄN NIITÄ VELKOJA OLE SAANEET MAKSETTUA!
Vähemmän minulla on velkaa mitä SUOMEN VALTIOLLA vaikka minä olen tehnyt 3 kertaisen konkurssin aikoinaan.
Henkilökohtaisen, toiminimen ja OY:n konkurssit.
Minä otin vastuun ja ilmoitin, että : Ei muuta, kuin TUKKA POIS JA VANKILAAN, koska minä toimin TÖRKEÄSTI.
Vedin pää kaljuksi, mutta EN PÄÄSSYT VANKILAAN ENKÄ SAANUT EDES EHDONVALVOJAA JOLLE OLIS PITÄNY KÄYDÄ ILMOTTAUTUMASSA.
Oli tukka kasvanut ja minusta oli tietenkin tullut kauniimpi joten SYYTTÄJÄ ALKO SYRJIMÄÄN MINUA.
Sano, että : SINUN EI TARVI SINNE EHDONALAISVALVOJAN LUO MENNÄ, KOSKA SINUA VAHDITAAN MUUTENKIN KOKOAJAN!
TUO OLI KYLLÄ TÖRKEÄ KUNNIAN LOUKKAUS SEKÄ SYRJINTÄÄ MINUA KOHTAAN, koska minä olin sitä mieltä että VASTUU KUULUU OTTAA VAIKKA MINÄ EN OLLUT SYYLLINEN VAAN HÄN JOKA VETOSI LUKIHÄIRIÖÖN JA SAI KAIKKI ANTEEKSI.- Anonyymi00023UUSI
” Oli tukka kasvanut ja minusta oli tietenkin tullut kauniimpi joten SYYTTÄJÄ ALKO SYRJIMÄÄN MINUA.” Kuinkas usein tämä syyttäjä on sinua katsoaksesi syrjinyt, palstasetä? Kokeile olla entistä nätimpi ensi kerralla josko se siitä
- Anonyymi00019UUSI
Kun kuolee niin velat eivät periydy.
- Anonyymi00025UUSI
Periytyy ne pankeille tai yhteiskunnalle.
- Anonyymi00021UUSI
Huolestunut narsisti kyselee? 😂😂😂
- Anonyymi00022UUSI
Olen velkaantunut .
Yritä kuitenkin korjata asiaa vielä
Ennen kun tulee terveyden menetyksen vuoksi niin isot laskut eten niistä ikinä selviä
Naiselta...- Anonyymi00024UUSI
Ja koska tämä terveys sitten naisia esittävä keke menee ja millä tavalla käytännössä?
- Anonyymi00026UUSI
Kalan muruakaan ei jäänyt hampaan koloon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931494
- 741344
- 501267
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s1041168- 511145
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p9945- 36807
- 60751
- 49744
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41715