Haluatko pehmeän ja empaattisen naisen?

Anonyymi-ap

Mutta samalla teet hänen elämästä vaikeampaa. Käyttäydyt epämääräisesti, välillä haluat välillä vetäydyt.

23

245

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Ylikiltti sallii kaiken käytöksen. Ei ole hyve naiselle. Se kostautuu suhteissa.

• Anonyymi00002
        UUSI

Kuka puhui aloituksessa ylikiltistä? Tottakai naisella pitää olla rajat. Kaiken voi tehdä pehmeydestä käsin.

• Anonyymi00003
        UUSI

Taas fokus vietiin miehen käytöksestä pois. Tyypillistä.

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Kuka puhui aloituksessa ylikiltistä? Tottakai naisella pitää olla rajat. Kaiken voi tehdä pehmeydestä käsin.

No ei kyllä aina voi palstaäijä ja

• Anonyymi00022
        UUSI

Ehkä nainen ei ole ylikiltti, eikä salli kaikkea vaik noin luulet. Ja kyllä se aika hyve on että mitä tahansa käykin niin nainen pysyy miehensä vierellä.

• Anonyymi00004
      UUSI

Miehen pitäisi tehdä naisen elämästä helpompaa silloin nainen 💐🌸🌹🌼🌻🌺

• Anonyymi00021
        UUSI

Heh,sun nainen on rupsahtanut 2- vuoden aikana.Katos semmosta tekee jatkuva valvominen ja kiinni jäämisen tuottama stressihormoni.
        Ei se sinua hidasta olet jo luvannut botoxit ja liftit sille.

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Heh,sun nainen on rupsahtanut 2- vuoden aikana.Katos semmosta tekee jatkuva valvominen ja kiinni jäämisen tuottama stressihormoni.
        Ei se sinua hidasta olet jo luvannut botoxit ja liftit sille.

Sinä se jaksat sotkea ja maalailla.

• Anonyymi00005
      UUSI

Ei minulle, mutta haluan minua ymmärtävän, lempeän ja ihanan naisen. Olen vähän arka ja hankala, mutta osaan kotitöitä ja olla kiltisti.

• Anonyymi00012
        UUSI

Tämä mies hyväksi käyttää naista kirjoituksen perusteella. Kannattaa varoa tämän tyyppistä miestä. Lisäksi mies ei arvosta kilttiä oikeasti naista, vaan käyttäytyy kuin sika häntä kohtaan, pettää, tartuttaa sukupuolitauteja jne.

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Tämä mies hyväksi käyttää naista kirjoituksen perusteella. Kannattaa varoa tämän tyyppistä miestä. Lisäksi mies ei arvosta kilttiä oikeasti naista, vaan käyttäytyy kuin sika häntä kohtaan, pettää, tartuttaa sukupuolitauteja jne.

Tämä vastaaja on ilkeä js paha ihminen. Syyttää ihmisiä ilman mitään todisteita. Mustamaalaa, haukkuu, pilkkaa ja lausuu vääriä todistuksia ihmisistä jatkuvasti.

• Anonyymi00017
        UUSI

Lisäys ”syyttää ihmisiä ilman mitään todisteita” mm, tässä intteessä saattaa olla ihan vaan pieni paradoksi. -TT

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Tämä vastaaja on ilkeä js paha ihminen. Syyttää ihmisiä ilman mitään todisteita. Mustamaalaa, haukkuu, pilkkaa ja lausuu vääriä todistuksia ihmisistä jatkuvasti.

Eikö tämä sinun hysteerinen juontaminen näitä palstaäijän kieroutuneita itsekehuja sormella osoitellen ole vähän pöyröötä? Poistata vaan kommentteja kun et kestä kuulla totuutta siitä, ettei pääsi ole kovin hyvässä kunnossa

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Kukaan ei ole pettänyt ketään eikä tautejakaan tartuteltu minnekään.

• Anonyymi00006
      UUSI

miehen pitää olla isi

• Anonyymi00008
        UUSI

This yoke getting old

• Anonyymi00010
      UUSI

Oispa aloittajaäijä isäs vetäytynyt aikoinaan

• Anonyymi00013
        UUSI

Mitä kuuluu, miten voit?

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Mitä kuuluu, miten voit?

Tyyny oli hyvin nukuin hyvin kiitos kysymästä

• Anonyymi00011
      UUSI

Yllättävää kyllä, joskus yhteinen vihollinen on äärimmäisen hyvä asia.... Sivusta huutelen

• Anonyymi00025
        UUSI

Sivummalta samaa mieltä, bro.

• Anonyymi00019
      UUSI

Mimmonen on pehmeä ja empaattinen mun ymmärryksen mukaan lastaan rakastava äiti mä en ainakaan edes lapsiani rakastavana isänä ole pehmeä ja empaattinen enkä mä usko ettäkö mun kanssa pärjäisi pehmeä ja empaattinen nainen si taas on kuulemma sen verran paljon luonnevikaa miksi luonteeni koetaan ongelmaksi en ole käskytettävissä käskyttäessä mua pitää löytyä joko palkanmaksaja tai vastuun ottaja miksi näin palkan maksaja on aina viime kädessä vastuussa

• Anonyymi00020
        UUSI

Ei ollut kysymys lapsi-vanhempi asetelmasta mitenkään vaan parisuhteesta

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      73
      883
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      748
    3. 43
      631
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      36
      623
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      47
      613
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      30
      601
    7. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      40
      595
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      560
    9. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      557
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      37
      496
    Aihe