Mutta samalla teet hänen elämästä vaikeampaa. Käyttäydyt epämääräisesti, välillä haluat välillä vetäydyt.
Haluatko pehmeän ja empaattisen naisen?
23
245
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Ylikiltti sallii kaiken käytöksen. Ei ole hyve naiselle. Se kostautuu suhteissa.
- Anonyymi00002UUSI
Kuka puhui aloituksessa ylikiltistä? Tottakai naisella pitää olla rajat. Kaiken voi tehdä pehmeydestä käsin.
- Anonyymi00003UUSI
Taas fokus vietiin miehen käytöksestä pois. Tyypillistä.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kuka puhui aloituksessa ylikiltistä? Tottakai naisella pitää olla rajat. Kaiken voi tehdä pehmeydestä käsin.
No ei kyllä aina voi palstaäijä ja
- Anonyymi00022UUSI
Ehkä nainen ei ole ylikiltti, eikä salli kaikkea vaik noin luulet. Ja kyllä se aika hyve on että mitä tahansa käykin niin nainen pysyy miehensä vierellä.
- Anonyymi00004UUSI
Miehen pitäisi tehdä naisen elämästä helpompaa silloin nainen 💐🌸🌹🌼🌻🌺
- Anonyymi00021UUSI
Heh,sun nainen on rupsahtanut 2- vuoden aikana.Katos semmosta tekee jatkuva valvominen ja kiinni jäämisen tuottama stressihormoni.
Ei se sinua hidasta olet jo luvannut botoxit ja liftit sille. - Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Heh,sun nainen on rupsahtanut 2- vuoden aikana.Katos semmosta tekee jatkuva valvominen ja kiinni jäämisen tuottama stressihormoni.
Ei se sinua hidasta olet jo luvannut botoxit ja liftit sille.Sinä se jaksat sotkea ja maalailla.
- Anonyymi00005UUSI
Ei minulle, mutta haluan minua ymmärtävän, lempeän ja ihanan naisen. Olen vähän arka ja hankala, mutta osaan kotitöitä ja olla kiltisti.
- Anonyymi00012UUSI
Tämä mies hyväksi käyttää naista kirjoituksen perusteella. Kannattaa varoa tämän tyyppistä miestä. Lisäksi mies ei arvosta kilttiä oikeasti naista, vaan käyttäytyy kuin sika häntä kohtaan, pettää, tartuttaa sukupuolitauteja jne.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Tämä mies hyväksi käyttää naista kirjoituksen perusteella. Kannattaa varoa tämän tyyppistä miestä. Lisäksi mies ei arvosta kilttiä oikeasti naista, vaan käyttäytyy kuin sika häntä kohtaan, pettää, tartuttaa sukupuolitauteja jne.
Tämä vastaaja on ilkeä js paha ihminen. Syyttää ihmisiä ilman mitään todisteita. Mustamaalaa, haukkuu, pilkkaa ja lausuu vääriä todistuksia ihmisistä jatkuvasti.
- Anonyymi00017UUSI
Lisäys ”syyttää ihmisiä ilman mitään todisteita” mm, tässä intteessä saattaa olla ihan vaan pieni paradoksi. -TT
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Tämä vastaaja on ilkeä js paha ihminen. Syyttää ihmisiä ilman mitään todisteita. Mustamaalaa, haukkuu, pilkkaa ja lausuu vääriä todistuksia ihmisistä jatkuvasti.
Eikö tämä sinun hysteerinen juontaminen näitä palstaäijän kieroutuneita itsekehuja sormella osoitellen ole vähän pöyröötä? Poistata vaan kommentteja kun et kestä kuulla totuutta siitä, ettei pääsi ole kovin hyvässä kunnossa
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kukaan ei ole pettänyt ketään eikä tautejakaan tartuteltu minnekään.
- Anonyymi00006UUSI
miehen pitää olla isi
- Anonyymi00008UUSI
This yoke getting old
- Anonyymi00010UUSI
Oispa aloittajaäijä isäs vetäytynyt aikoinaan
- Anonyymi00013UUSI
Mitä kuuluu, miten voit?
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Mitä kuuluu, miten voit?
Tyyny oli hyvin nukuin hyvin kiitos kysymästä
- Anonyymi00011UUSI
Yllättävää kyllä, joskus yhteinen vihollinen on äärimmäisen hyvä asia.... Sivusta huutelen
- Anonyymi00025UUSI
Sivummalta samaa mieltä, bro.
- Anonyymi00019UUSI
Mimmonen on pehmeä ja empaattinen mun ymmärryksen mukaan lastaan rakastava äiti mä en ainakaan edes lapsiani rakastavana isänä ole pehmeä ja empaattinen enkä mä usko ettäkö mun kanssa pärjäisi pehmeä ja empaattinen nainen si taas on kuulemma sen verran paljon luonnevikaa miksi luonteeni koetaan ongelmaksi en ole käskytettävissä käskyttäessä mua pitää löytyä joko palkanmaksaja tai vastuun ottaja miksi näin palkan maksaja on aina viime kädessä vastuussa
- Anonyymi00020UUSI
Ei ollut kysymys lapsi-vanhempi asetelmasta mitenkään vaan parisuhteesta
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73883
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104748- 43631
- 36623
- 47613
- 30601
- 40595
- 50560
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34557- 37496