Selvänäkijä auttamassa

Anonyymi-ap

Autan näkemään ratkaisuja. Lohdutan. En tee mitään ratkaisuja puolestasi mutta autan eteen päin.

Käytän 7. chakraa eli olen selvätietoinen.

Mihin kaipaisit apua tai uutta näkökulmaa? Kirjoita muutama lause, jotta saan kiinni energiastasi. 😊

24

175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Olen ollut liekkimatkalla jo vuosia. Ollaan kohdattu kahdesti. Meillä telepatiaa keskenämme. Jokohan kohta olisi aika yhdistyä lopullisesti?

• Anonyymi00004
        UUSI

Kiitos, mielenkiintoinen kysymys. Näen aika runsasta energian vaihtoa välillänne jo nyt, ja ilmeisesti tunnet sen itsekin. Millaista yhdistymistä tarkoitat? Kaikkien liekkiparien ei ole tarkoitus olla yhteydessä fyysisessä maailmassa. Näen sinusta, että fyysisen maailman kanssakäyminen liekkiparisi kanssa on jotain, mitä taidat odottaa kovasti.

Sinulla on lähelläsi iso mutta melko huokoinen ja helposti poistettava energiablokki, jolla suojaat itseäsi joltakin. Pariliekkisi yksi tarkoitus on auttaa sinua pääsemään irti tuosta energiasta/ajattelumallista. Näen lähelläsi ikään kuin monen metrin kokoisen, pehmeän, harmaan ja hieman kuution näköisen energiamöykyn, jota pidät edessäsi tai ympärilläsi, mutta siitä irti päästäminen tulee kuitenkin olemaan sinulle helppoa ja miellyttävää. Tuo energia on siis syntynyt joistain ajatuksista, joilla suojelet itseäsi. Et oikein ole ymmärtänyt, että tuo ajattelutapa jotenkin "eristää" sinua muista. Tuosta energiasta päästäminen auttaa sinua muutenkin elämässäsi eli liekkiparisi kanssa lähestyminen ei ole ainoa syy sille, että tuon energian kannattaa antaa mennä.

En näe muuta tai en saa nähdä muuta. Osaatko itse sanoa, millaiseen energiaan tai ajatteluun tuo energiamöykky voisi viitata? Se on siis jotain, josta sinun on nyt helppo luopua, ja se auttaa sinua suuresti elämässäsi.

• Anonyymi00002
      UUSI

Harmi etten voi mitenkään täällä julkisesti kirjoittaa kyseisistä asioista mitään.
      Eipä kyllä mikään muutenkaan enää taida olla mahdollista näiden asioiden suhteen.
      Eikä ihmisten suhteen.
      Enkä tarvitse mitään näkökulmia, vaan ihan muuta olisin tarvinnut.

• Anonyymi00005
        UUSI

Näen että et ole vielä menettänyt toivoisi mutta mietit kovasti, mitä sitten tapahtuu kun menetät sen lopullisesti.

Pyydän että ajattelisit jäljellä olevaa toivoasi pienenä, lepattavana liekkinä sisälläsi. Välillä se suurenee ja välillä pienenee. Katso ympärillesi joka päivä ja pysähdy kaikkien sellaisten asioiden äärelle, jotka saavat toivon liekkisi lepattamaan voimakkaammin.

Näen myös että pidät jostain aktiviteetista, josta ajattelet, ettei se "sovi" sinulle. Et halua myöntää edes itsellesi että pidät siitä, ja tiedät että lähelläsi olevat ihmiset nauraisivat sinulle, jos tekisit tuota asiaa. 😄 Mutta juuri sitä sinun pitäisi alkaa tehdä, koska sydämesi pyytää sitä.

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Näen että et ole vielä menettänyt toivoisi mutta mietit kovasti, mitä sitten tapahtuu kun menetät sen lopullisesti.

Pyydän että ajattelisit jäljellä olevaa toivoasi pienenä, lepattavana liekkinä sisälläsi. Välillä se suurenee ja välillä pienenee. Katso ympärillesi joka päivä ja pysähdy kaikkien sellaisten asioiden äärelle, jotka saavat toivon liekkisi lepattamaan voimakkaammin.

Näen myös että pidät jostain aktiviteetista, josta ajattelet, ettei se "sovi" sinulle. Et halua myöntää edes itsellesi että pidät siitä, ja tiedät että lähelläsi olevat ihmiset nauraisivat sinulle, jos tekisit tuota asiaa. 😄 Mutta juuri sitä sinun pitäisi alkaa tehdä, koska sydämesi pyytää sitä.

Näät kyllä täysin väärin, lähellä ei ole yhtään ketään, eikä aktiviteettejä, jos oliskin niin ei kiinnostaisi millään tapaa mitä muut ois mieltä tai nauraisi.
        Eikä mitään toivon liekkejä olemassa, viimeinen kipinäkin jo sammuu.

• Anonyymi00003
      UUSI

Millä pääsen eroon elämänteemasta, jossa monille yritetään tuoda muiden kokemuksia niin kuin ne olisivat omiani? Esimerkiksi vanhusten kokemaaikääntymiseen liittyvää luopumista tai toisaalta teinien ja vähemmistöjen kokemuksia jne.

• Anonyymi00006
        UUSI

Tarkennatko vielä, pitikö sanan "monille" tilalla olla "minulle"? Jos piti, minulla on sinulle vastaus. 😊

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Tarkennatko vielä, pitikö sanan "monille" tilalla olla "minulle"? Jos piti, minulla on sinulle vastaus. 😊

Minulle oli tarkoitus kirjoittaa, mutta autocorrect..

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Minulle oli tarkoitus kirjoittaa, mutta autocorrect..

Kiitos tarkennuksesta. Näen että olet kauan, kauan sitten menneisyydessä (monta elämää taakse päin) tehnyt lupauksen, ettet enää koskaan olisi itsekäs. Olet mahdollisesti ennen sitä joskus tehnyt vähän vahinkoa itsekkyydelläsi.

Nyt olet oppinut pois itsekkyydestä mutta pelkäät päästää irti tuosta lupauksesta, jonka teit itsellesi. Otit lupauksesi tosi vakavasti ja päätit, että mietit joka tilanteessa aina kaikkia osapuolia.

Voit nyt alkaa tehdä selvempää eroa oman energiasi ja muiden energioiden välille. Kuvittele vaikka valkoinen, lämmin, suojaava ja rengasmainen valo vatsasi tai vyötärösi ympärille aina, kun olet muiden kanssa tekemisissä, myös puhelimessa tai netissä. Kuvittelemasi valo, joka on ihan "oikeaa" energiaa, parantaa sinua eikä estä minkään hyödyllisen energian virtausta, mutta se erottaa oman energiasi muista.

Samalla voit olla iloinen siitä, että olet oppinut myötätuntoiseksi ja muut huomioon ottavaksi. ☺️ Sellainen olet aina tästä lähtienkin, mutta älä anna sen vahingoittaa itseäsi.

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Kiitos tarkennuksesta. Näen että olet kauan, kauan sitten menneisyydessä (monta elämää taakse päin) tehnyt lupauksen, ettet enää koskaan olisi itsekäs. Olet mahdollisesti ennen sitä joskus tehnyt vähän vahinkoa itsekkyydelläsi.

Nyt olet oppinut pois itsekkyydestä mutta pelkäät päästää irti tuosta lupauksesta, jonka teit itsellesi. Otit lupauksesi tosi vakavasti ja päätit, että mietit joka tilanteessa aina kaikkia osapuolia.

Voit nyt alkaa tehdä selvempää eroa oman energiasi ja muiden energioiden välille. Kuvittele vaikka valkoinen, lämmin, suojaava ja rengasmainen valo vatsasi tai vyötärösi ympärille aina, kun olet muiden kanssa tekemisissä, myös puhelimessa tai netissä. Kuvittelemasi valo, joka on ihan "oikeaa" energiaa, parantaa sinua eikä estä minkään hyödyllisen energian virtausta, mutta se erottaa oman energiasi muista.

Samalla voit olla iloinen siitä, että olet oppinut myötätuntoiseksi ja muut huomioon ottavaksi. ☺️ Sellainen olet aina tästä lähtienkin, mutta älä anna sen vahingoittaa itseäsi.

Kiitos, mutta nyt ei resonoinut ollenkaan.

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Kiitos, mutta nyt ei resonoinut ollenkaan.

Kiitos tiedosta. Voit vapaasti jättää huomiotta kaiken, mikä ei resonoi. 😊

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Kiitos tiedosta. Voit vapaasti jättää huomiotta kaiken, mikä ei resonoi. 😊

Jos jotakin niin minun tulisi olla itsekkäämpi ja jättää huomioimatta kaikki millä ei ole itselleni merkitystä.

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Jos jotakin niin minun tulisi olla itsekkäämpi ja jättää huomioimatta kaikki millä ei ole itselleni merkitystä.

Sitä juuri yritin sinulle sanoa, mutta kiteytit sen itse paljon paremmin ja ytimekkäämmin. 😊

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Sitä juuri yritin sinulle sanoa, mutta kiteytit sen itse paljon paremmin ja ytimekkäämmin. 😊

No jos, jotain näistä kokemuksista on seurannut,niin inho vanhuksia kohtaan. Lieneekö ollut kaiken arvoista?

• Anonyymi00007
      UUSI

Minulla on sukkikset usein umpisolmussa. Liittykö se minun negatiiviseen energiaan kun koen näitä lähes ylitse pääsemättömiä vastuksia.

jormahannele

• Anonyymi00008
        UUSI

Huumori tekee hyvää keholle ja mielelle. 😄 Kiitos. ☺️

• Anonyymi00009
      UUSI

Tahtoisin uutta näkökulmaa siihen mistä voisin etsiä kadonnutta tavaraani, sillä tuntuu että kaikki paikat on etsitty moneen kertaan. Tunne on voimistunut kylläkin ettei se ole sittenkään kotonani. Olisi kovin tärkeää löytää se.

• Anonyymi00013
        UUSI

Olen pahoillani mutta ensimmäinen tuntemukseni on, ettei tuon tavaran löytyminen sittenkään olisi kovin tärkeää. Näen mielessäni että hankit tilalle uuden, ja hankkimisen prosessi tuo paljon iloa elämääsi. Onko tämä mitenkään mahdollista?

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Olen pahoillani mutta ensimmäinen tuntemukseni on, ettei tuon tavaran löytyminen sittenkään olisi kovin tärkeää. Näen mielessäni että hankit tilalle uuden, ja hankkimisen prosessi tuo paljon iloa elämääsi. Onko tämä mitenkään mahdollista?

Nyt meni pahasti ohitse.

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Nyt meni pahasti ohitse.

Ikävää jos tuotin pettymyksen. Kerron vain mitä näen, ja sinä saat itse päättää, mitä sillä tiedolla teet. 😊

• Anonyymi00011
      UUSI

Voihan v.... . Saitko kiinni energiastani? Ai et vielä, no voihan p...... ! Nyt varmaan tämän hetkinen energiani välittyi...

• Anonyymi00014
        UUSI

Kiitos mutta en tarvitse sinulta energiaasi "huvin vuoksi". 😄 Luen sitä sinusta, jos kaipaat apua.

• Anonyymi00017
      UUSI

Onkos meidän tarkoitus tavata ja yhdistyä?

• Anonyymi00020
        UUSI

Kerro hieman lisää tilanteestasi. Sain jo mielikuvan sinusta, mutta tarvitsen lisää energiaasi, jotta saan katsottua tilannetta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      73
      883
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      748
    3. 43
      631
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      36
      623
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      47
      613
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      30
      601
    7. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      40
      595
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      560
    9. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      557
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      37
      496
    Aihe