Minä ensin.
Mikäs sen mukavampaa kun kotona valvoessa 3 vrk putkeen korva kiinni seinässä millon naapurin mummo käy rykäseen.
Onhan minulla aito ja kesä/talvi mökki mutta ei ne vedä vertoja viikon seinillä pörrätessä.Välillä aukaista ikkunaa ja haistella feromoneja ja lyödä toisten saman ikäisten kanssa vetoa mihin aikaan mummo käy 2:Sella.
Miten vietät lomasi?
5
82
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Mulla onkin s naapurina ukko, jolla kuuntelulaite ja korva kiinni patterissa. Heti kun teen jotain muuta kuin makaan apaattisena liikkumatta sängyllä niin ukko alkaa koputtelemaan ja hakkaamaan patteria sekä vetämään verhoja edes takaisin ja taas edes takaisin. Edellinen naapuri oli samanlainen.Hakkasi yöllä patteria. Vissiin samaa porukkaa.
- Anonyymi00002UUSI
Jospa sillä kuolla oli seksileikit ja joka yö kiinnitettiin patteriin kettingeillä.Patteri on jämäkästi kiinni seinässä ja ei ihan heti irtoa vaikka kuinka riuhtois.
- Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Jospa sillä kuolla oli seksileikit ja joka yö kiinnitettiin patteriin kettingeillä.Patteri on jämäkästi kiinni seinässä ja ei ihan heti irtoa vaikka kuinka riuhtois.
*ukolla
- Anonyymi00004UUSI
Taitaa ukolla ainut työtehtävä olla patterien hakkaaminen ja verhojen vetäminen edes takaisin. Rahaa on!
- Anonyymi00005UUSI
Sitten se tekee sitä työkseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73883
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104748- 43631
- 36623
- 47613
- 30601
- 40595
- 50560
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34557- 37496