😉🏨🐶 piti toivottaa ensimmäiseksi hyvää yötä siltä varalta, että sivut taas jumiutuvat.
Talviolympialaisissa suomalaiset kisaajat ovat valloittaneet kokonaisen hotellin. Mitähän siellä oikein tapahtuu kun norokin vaivaa kokonaisia joukkueita. Luulisi nyt yhden huoltoihmisen kykenevän valvomaan keittiössä ruoan valmistusta. Muutenkin saisivat yöpyä olympiakylässä ja jos joku haluaa hotellissa asua niin maksakoon sen omasta pussistaan. Eihän se mikään turistimatka ole, vaikka tuloksista voisi niin päätellä.
Suomen valtio on muistanut itärajan villieläimiä tiputtelemalla 180 000 kalapakettia lentokoneesta. Melkoinen määrä, mutta onhan tuota rajaakin aika pitkälti 1 343,6 kilometriä. Toivottavasti rokotetta sisältävät kalapaketit riittävät pitämään rabieksen pois Suomesta. Sehän tarttuu ihmisiinkin.
Hyvää Yötä!
16
239
Vastaukset
- Anonyymi00001
Öitä! ☺️🐱
- Anonyymi00002
Oot sä kyllä ihan sekaisin, kun toivottelet hyvät yöt klo 14, etkä edelleenkään ymmärrä spämmääväsi IKÄVÄ-aiheiselle palstalle tänne kuulumatonta liibalaabaa 🤪🤡
- Anonyymi00003
Eiköhän tuo Kummelihahmo liene joku 💩 botti, joka ei osaa tuottaa otsikonmukaista sisältöä? 🤔 Ei kai kukaan vähänkään järjissään oleva tehtaile tuollaista sontaa tuhansien viestien verran, kuten tämä "ystävämme"? 🤔
Anonyymi00003 kirjoitti:
Eiköhän tuo Kummelihahmo liene joku 💩 botti, joka ei osaa tuottaa otsikonmukaista sisältöä? 🤔 Ei kai kukaan vähänkään järjissään oleva tehtaile tuollaista sontaa tuhansien viestien verran, kuten tämä "ystävämme"? 🤔
Hyvä, kun kirjoitit tuon ystävän lainausmerkkien sisään. En näet tunne ketään ihmistä, joka kuljeksii tällaisilla palstoilla haukkumassa kirjoittajia. Ehkä et ole sisäistänyt sitä, että tänne voi ihmiset kirjoittaa ikävissään aloituksia haluamastaan asiasta. Aloitusten alla keskustellaan aloituksen aiheesta eikä aloittajan ominaisuuksista.
- Anonyymi00004
Noro- virusta ei tarvitse olla kuin pienen pieni pisara vaikka esim ovenkahvassa, valokatkaisijassa, kaukosäätimessä, hissin nappuloissa ja tauti on sinun ellet pese käsiäsi saippualla ja kuivaa niitä huolellisesti. Käsidesi ei sitä virusta tapa.
Tulin just kaupasta. Pesinkädet vedellä ja saippualla. Kuivasin puhtaaseen pyyhkeeseen ja laitoin käsidesiä. Täällä ihmisvilinässä liikkuu kaikenlaisia viiruksia tähän aikaan.
- Anonyymi00010
lounas.ajatus kirjoitti:
Tulin just kaupasta. Pesinkädet vedellä ja saippualla. Kuivasin puhtaaseen pyyhkeeseen ja laitoin käsidesiä. Täällä ihmisvilinässä liikkuu kaikenlaisia viiruksia tähän aikaan.
Vittuukos tunget sinne ihmisvilinään? Pysy vaan siellä korvessa pelkäämässä niitä viiruksias 5 naamavaippaa päällekkäin, niin ei tartte ulista 🤣🤣
Anonyymi00010 kirjoitti:
Vittuukos tunget sinne ihmisvilinään? Pysy vaan siellä korvessa pelkäämässä niitä viiruksias 5 naamavaippaa päällekkäin, niin ei tartte ulista 🤣🤣
Vai että tuollaisia satuja keksitty tällä kertaa. Suosittelen laajentamaan maailmankatsomusta edes hiukan enemmän. Asun Espoon isossa lähiössä kerrostalossa. Täältä ei pääse kauppoihin ilman joutumista ihmisvilinään. Jos ei halua sairastua eksoottisiin tauteihin joita täällä liikkuu, niin se on eri asia kuin pelkääminen.
- Anonyymi00005
Hyvää yötä 😉🐶
- Anonyymi00006
Suklaavanukkaat syöty niin on hyvä pistää nukkuu.
Mulla on meneillään kirjolohipihvi rapukastikkeessa olo-eines. Kala maistuu yhtä mutaiselta kuin edelinenkin kirjolohi.
- Anonyymi00007
lounas.ajatus kirjoitti:
Mulla on meneillään kirjolohipihvi rapukastikkeessa olo-eines. Kala maistuu yhtä mutaiselta kuin edelinenkin kirjolohi.
Muta kuin muta.
Anonyymi00007 kirjoitti:
Muta kuin muta.
Taitavat kalat uida pohjamudassa näin talvella kun siellä on lämpöisempää.
- Anonyymi00008
Sinä kerroit silloin kerran siivoilevasi poikasi kämpillä jotain topsipuikkoja lattia kaivosta ja sanoit hänen olevan autokorjaaja.Oliko sinulla enemmän poikia?
Niin. Hän on valtiovarainministerimme takia autonkorjaaja saadakseen ruokarahaa opiskeluunsa. Helsingissä asuminen ei ole ilmaista. Ei ole muita lapsia.
- Anonyymi00009
lounas.ajatus kirjoitti:
Niin. Hän on valtiovarainministerimme takia autonkorjaaja saadakseen ruokarahaa opiskeluunsa. Helsingissä asuminen ei ole ilmaista. Ei ole muita lapsia.
Ymmärrän.Hesa on kallis mesta.Asuminen ainakin kallista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75640
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368
