Muistaako kukaan tummaa kaunista xl Eevaa Lahdesta 2000 luvun alkupuolelta? Oli todella kiimainen nainen ja otti mielellään useampaakin miestä himoonsa.
Xl Eeva Lahdesta
18
977
Vastaukset
- Anonyymi00001
Nykyisin yhden yritysjohtajan eukko.
- Anonyymi00002
Muutti Lahest pois 20v sitten. Muuta en tiedä.
- Anonyymi00003
Eevalla ihana ruiskiva karvapillu. Sai oikeita sarjaorkkuja kun nuolin häntä.
- Anonyymi00009
No se on sun ongelmas. Siihenhän sun tyytyminen.
- Anonyymi00004
Hän kertoi nauttineensa paljon kun sai takaa kyrpää ja toinen mies nuoli alta hänen klitoristaan. Kaksi miestä odotti vuoroaan. Pillu oli ollut arka sen viikonlopun jäljiltä.
- Anonyymi00010
Hä hä hää Mitäs olet mee vitun sika röhkii karsinaas.
- Anonyymi00005
Minun kokemuksesi Eevan kanssa nolo. Pääsin kerran saatille ja riisuin housuni. Nähtyään pienen munani, Eeva käski pistää housut takas jalkaan ja poistua.
- Anonyymi00011
Näin kertoi itse Heinolan rane buaahaa. Mitäs olet.
- Anonyymi00012
Eeva kävi tenkussa ja nissessä.
- Anonyymi00013
En ole koskaan tavannut yhtä kiimaista naista kuin hän. Sekoitti miesten päät.
- Anonyymi00014
Tykkää isosta kyrvästä ihan hullusti.
- Anonyymi00015
Muistan kyllä. Eronnut kiiminen lhaa nainen. tuuheat mustat arvat a isot rinnat. Upea Lady.
- Anonyymi00016
Että ihaa 😅🤣siis aasi näköjään...
- Anonyymi00017
Se nainen tosiaan osaa nauttia! Pääsin muutaman kerran kokemaan sen. Tansseissa tapasin.
- Anonyymi00018
Pasut pillun huulet oli 😛
- Anonyymi00021
Anonyymi00018 kirjoitti:
Pasut pillun huulet oli 😛
ja musta tuuhea karvoitus.
- Anonyymi00019
Eeva pissasi myös mielellään. Kertoi monen miehen sitä pyytäneen.
- Anonyymi00020
Anti kusen ruiskuta kun sai orkkuja. Aaaaaah!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724294Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1003740Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363429- 513010
- 402498
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182429Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222202- 231836
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami141625Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?331612