Tuoreita kokemuksia Aada Ramsusta. Toivon asiallista keskustelua. Ei näsäilyä joidenkin taholta.
Itse olen soittanut hänelle jonkin verran. Tilanteesta saa kiinni ja tarkasti alkaa kertoilemaan. Kuitenkin asiat muuttuneet. Jossain vaiheessa erään miehen kanssa piti tulla suhde ja nyt juttelee ettei etene. Oli aikaisemmin hyvin varma asiasta, kun kertoili. Ajan saatossa puhunut toisin. Muille kuinka onnistunut?
Aada Ramsu
19
191
Vastaukset
- Anonyymi00001
Olen huomannut, että Aadan ennustamiseen vaikuttavat katsottavan tuntemukset ja mielialat. On pelannut niihin, en sano, että aina, mutta tälläisen havainnon olen tehnyt. Jos olen ollut innostunut jostain henkilöstä on nähnyt orastavaa suhdetta, jos taas on mielenkiintoni lopahtanut on nähnyt, että asiat eivät etene. Ennen pidin häntä hyvin varmana näkijänä, enää entiedä onko näin.
- Anonyymi00003
Esittää asiat hyvin varman oloisesti, mutta toisella kertaa tulkinta onkin ihan toinen, kun ei ole toteutunutkaan miten sanoi.
Olen huomannut että on taitava selittelemään asioita, mutta en luota häneen enää näkijänä. Liian monta kertaa asiat on menneet ihan toisin kuin mitä on sanonut.
En koe hänessä olevan aitoa näkemisen lahjaa, on vain taitava puhumaan ja kääntelemään puheitaan.
Tuon numerologian avulla koettaa ehkä peitellä sitä, ettei ole näkijä vaan vain numerologi.
- Anonyymi00002
Minulle on nähnyt oikein. On sanonut, että mies tapailee toista ja on ihastunut häneen kuten oli. Näki, että se suhde meni poikki, kuten meni hänen ilmoittamanaan aikana.
Näki ex-ihastuksen tarkasti. Näki enemmän kuin kertoi eli ehkä jokin ”kaupallinen kikka”, ei sano päin näköä.
On nähnyt erittäin tarkasti henkilön luonteen kun antaa syntymäajan. Kertookin olevansa numerologi.
Ei nähnyt sitä, että tulevalla miehelläni oli 3-vuotias lapsi, mikä hämmästytti häntä ja minuakin. Hän joskus on sanonut, että ”ehkei hänelle ole näytetty” kun olen ihmetellyt miten joku muu (en koskaan sano muiden näkijöiden nimiä) ei nähnyt minulle yhtään.- Anonyymi00004
”ehkei hänelle ole näytetty” koskee hyvin Aadaa itseään. Kysyin häneltä miten suhde etenee mieheen, johon olin ihastunut, jonka tapasin työreissulla.
Näki kaiken etenevän hyvin ja aikataulullisesti hyvin nopeasti. sanoi että mies ottaa minuun pian yhteyttä. Mitään ei kuulunut, ja kävikin ilmi, että mies oli tahollaan onnellisesti naimisissa ja heille oli tulossa jo aiemman lapsen lisäksi perheenlisäystä.
Sen asian minulle näki selvänäkijä, jolle nykyisin soitan, tuo tieto kun osoittautui oikeaksi. Luotto Aadaan meni kertanapsauksella, koetti selittää parhain päin, kun kysyin, miksei ollut nähnyt. - Anonyymi00010
Anonyymi00004 kirjoitti:
”ehkei hänelle ole näytetty” koskee hyvin Aadaa itseään. Kysyin häneltä miten suhde etenee mieheen, johon olin ihastunut, jonka tapasin työreissulla.
Näki kaiken etenevän hyvin ja aikataulullisesti hyvin nopeasti. sanoi että mies ottaa minuun pian yhteyttä. Mitään ei kuulunut, ja kävikin ilmi, että mies oli tahollaan onnellisesti naimisissa ja heille oli tulossa jo aiemman lapsen lisäksi perheenlisäystä.
Sen asian minulle näki selvänäkijä, jolle nykyisin soitan, tuo tieto kun osoittautui oikeaksi. Luotto Aadaan meni kertanapsauksella, koetti selittää parhain päin, kun kysyin, miksei ollut nähnyt.Soitin Aadalle myös kun nimensä on ollut paljon esillä, mutta petyin suuresti. Esiintyi kyllä varman oloisesti, mutta seuraavalla kerralla oli asiat kääntyneet päälaelleen, sellainen ei oikein vakuuta.
Soittanut sittemmin myös toiselle näkijälle, aivan huippu, mutta en laita nimeään, hänen lahjakkuutensa tuntuu närästävän monia enkä halua nostattaa mitään paskamyrskyä.
- Anonyymi00005
No Aada ei kyllä peittele ja vääntele nunerologialla mitään. Välillä on kysynyt syntymäajan eikä sitäkään aina. Ei tee mitään laskelmia numeroiden avulla. Ilmeisesti saa ihmisen energiasta kiinni, kun kysyy syntymäajan. Yksi hämmästyttävistä näkijöistä siten, että alkaa tilanteen kertomaan tuista noin kuin vettä hyvin tarkasti, tähän ei moni näkijä pysty. Osassa asioissa on nähnyt hyvin tarkasti asioita. Mutta tämä mieskuvio nyt ihmetyttää, kun on kääntynyt. Sinä, joka väitit, että vetoaa numerologiaan, ehkä et ole Aadalle oikeasti soittanutkaan...-Ap
- Anonyymi00009
Minultakin kysyi syntymäajan ja tuli myös tunne että koko tulkinta eteni jonkun numerologian pohjalta. Olin hämmentynyt koska mielestäni nuo on ihan eri asiaa, selvänäkeminen ja numerologia.
- Anonyymi00006
Lisään vielä, että Aada näkee todella pikkutarkasti kysytyn ihmisen luonteen.
-Ap - Anonyymi00007
Pyydän asiallista keskustelua, en veetuilua tai on turha keskustella koko aiheesta.
- Anonyymi00008
Missä joku on veetuillut?
- Anonyymi00011
Joku on veetuillut aikaisemmissa keskusteluketjuissa.
- Anonyymi00014
Vai kuinkakohan...? luin monia keskusteluja ennustajista ja pääsin ihan toisenlaiseen käsitykseen. Ei tee mieli soittaa kyseiselle "ennustajalle".
- Anonyymi00012
Täällä kyllä huomaa, että ihmiset eivät ole soittaneet Aadalle oikeasti. Ei puljaa numerologian kanssa vaikka sivustolla lukee riimut ja nunerologia. Harmi ettei voi keskustella mistään aiheesta täällä asiallisesti.
- Anonyymi00013
Taitaa olla nyt Aada itse äänessä?
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Samaa mietin. Jossain 0700 -huvilinjoilla mainostaa;--- "empaattisen keskusteluhetken, jossa kuuntelen sinua aidosti ja keskityn vain sinuun. Intuitio on tärkein työvälineeni, jota tukevat riimut ja numerot. Tarvittaessa hyödynnän syntymäaikaasi tulkinnan syventämiseksi."
Mun mielestä tuossa sanotaan ihan selvästi että kyse on empaattisesta jutustelusta riimut sun muut ja nimen omaan numerologia. Mielestäni selvänäös on kyse muusta kun empaattisesta juttustelusta ja riimuista ja ihan pelkkä intuitiokaan ei taida riittää.. - Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Nin taitaa! Heti kun joku kirjoittaa jotain negatiivista, tai miten asiat on, niin heti alkaa vedellä sitä toista näkijää ja syytellä hänen kirjoituksiksi, aika alhaista. Kertoo kyllä kaiken tarvittavan, en ikinään soita!
- Anonyymi00016
Olisikohan se taas eräs, joka roikkuu ja hakkuu muita näkijöitä. Sä niin tympäset meitä kaikkia NM.
- Anonyymi00017UUSI
Lähtikö Aadalla taas kierroksille???? Sattumoisin en ole mikään NM.!!
- Anonyymi00019UUSI
Niinhän sä väität.🤥🤥
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa3689780Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita
Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat916161Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur3765801SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"
Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden1464221Sara Sieppi umpirehellisenä Amazing Race -kulissien takaisesta elämästä
Sara Sieppi oli mukana Amazing Race Suomi -realityssä. Somevaikuttajalla oli takana raskasta aikaa ja isoja suruja, eikä33542Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut
samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien803126Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?
Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal783070Herkkua vai hötöä? Kaksi Beck-leffaa tällä vkolla tv:stä
Beck-elokuvat tuntuvat olevan suomalaisten makuun. Tällä viikolla televisiosta tulee kaksi ruotsalaista taidonnäytettä,62856Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!
Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr72788- 1142768