Naisen pitää olla hoikka ja urheilullinen?
Kerro nyt miksi
63
499
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kerro ihmeessä miksi.
- Anonyymi00002
Onhan se totta, että löytyy parempia seksiasentoja, jos olisi hoikka. Mitä nyt asiaa pullukkana miettii.
- Anonyymi00003
Arvasin tuon, että seksin takia juuri. Haetko salimuijaa vai mavemuijaa?
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Arvasin tuon, että seksin takia juuri. Haetko salimuijaa vai mavemuijaa?
Siis vastasin naisena.
- Anonyymi00004
Jaksaa kantaa kaljaa kaupasta ja helpompi heittää seinään.
- Anonyymi00011
Oletko koskaan miettiny lobotomiaa sukkapuikolla? Kumma jos sinun vastenmielinen kommentti saa jäädä ja minun lähtee ku jollakin ulkopuolisella saattaa tulla vaikka sympatiakipua kiviin tms
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Oletko koskaan miettiny lobotomiaa sukkapuikolla? Kumma jos sinun vastenmielinen kommentti saa jäädä ja minun lähtee ku jollakin ulkopuolisella saattaa tulla vaikka sympatiakipua kiviin tms
Kyllä joo. Saat olla koekaniini. Ai niin olit jo.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kyllä joo. Saat olla koekaniini. Ai niin olit jo.
Meni siis ihon alle? Hyvä
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Meni siis ihon alle? Hyvä
Hyvä hyvä. Ethän sä muuta haluan kuin että olen onneton.
- Anonyymi00006
Biologiaa.
Se on SEKSIKÄSTÄ.
Se kertoo naisen tahdon voimasta ja viriiliydestä.
Se kertoo kyvystä kantaa terveitä, elinvoimaisia lapsia ja kasvattaa niistä myös vastaavia.
Se kertoo luonteesta ja kehosta.- Anonyymi00030UUSI
Viriiliys on mieskuntoisuutta. Tuollaiset kirjoitukset kertoo kirjoittajasta jotain kun ei mitään tiedä mutta suu on auki
- Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Viriiliys on mieskuntoisuutta. Tuollaiset kirjoitukset kertoo kirjoittajasta jotain kun ei mitään tiedä mutta suu on auki
Hehheh, nyt tuo biologiamies luulee jo että viriiliyskin on naisen ongelma. Öö, ton saatte ihan itse pitää. Liian viriili nainen niin alkaa parta rehottaa ja painiotteet kiinnostaa tosissaan😆
- Anonyymi00044UUSI
Ei sen osmon vanhemmat mun mielestä näytä mitenkään lihavilta, ihan urheilullisia ja terveen näköisiä. Mutta ei ollut tae terveistä lapsista...luulet vaan läskiä kaiken syyksi. Luulotauti vaivaa sua. Se on sairaus.
- Anonyymi00007
Makunsa kullakin!
- Anonyymi00008
Ei ole. Suurin osa miehistä tykkää hoikista ja urheilullisista.
Aivan kuten suurin osa naisista tykkää lihaksikkaista ja urheilullisista. - Anonyymi00015
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ei ole. Suurin osa miehistä tykkää hoikista ja urheilullisista.
Aivan kuten suurin osa naisista tykkää lihaksikkaista ja urheilullisista.Minä hoikkana naisena pidän hoikista, en lihaksikkaista miehistä🤔 Miehet pilaa usein itsensä salilla. Tukeva iso mieskin on seksikkäämpi kuin lihaskimppu.
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Minä hoikkana naisena pidän hoikista, en lihaksikkaista miehistä🤔 Miehet pilaa usein itsensä salilla. Tukeva iso mieskin on seksikkäämpi kuin lihaskimppu.
Ooks palstaäijä ns kuivan kesän orava? Päättelisin näin
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Siitä en tiedä, onko hän kuinka "palstaäijä". Mutta usein jos jotakuta kutsutaan kuivan kesän oravaksi, tiedän että tyyppi miellyttää mun silmään.
Hoikka nainen - Anonyymi00058UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Läskit on lepposia
- Anonyymi00059UUSI
Anonyymi00058 kirjoitti:
Läskit on lepposia
Ei ole. Mitä läskimpi sitä pahatuulisempi ja helposti loukkaantuvampi.
- Anonyymi00009
kayso huvuksi hyppäys, mäkihyppäysdkilpailuja olympics
- Anonyymi00013
Onko palstaäijä pakko kirjoitella silloinkin kun joku määrittelemätön substanssi nousee?
- Anonyymi00010
Mielummin sitä kattelis sellasia, jotka pystyy vähän ponnistamaan ilmaan eikä ole liikeluokkaa säkkituoli.
- Anonyymi00017UUSI
Säkkituolissakin voi olla reikä
- Anonyymi00014
Voi olla sellanen sopivasti pehmeeki.
- Anonyymi00016UUSI
Nainen saa olla hoikka, sopusuhtainen tai urheilullinen. Läski ei saa olla.
- Anonyymi00036UUSI
Hassua kun vaikuttaa siltä että kirjoittajalla omasta mielestään on jokin taika jolla pääsee päättämään millainen joku toinen saa olla🤭 Miksi ketään toista kiinnostaisi pätkän vertaa minkä lämpöisenä hän maitonsa haluaa...jää varmaan väittelemään lasin kanssa jos ei miellytä. Sen sijaan että etsisi itselleen sopivaa.
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Hassua kun vaikuttaa siltä että kirjoittajalla omasta mielestään on jokin taika jolla pääsee päättämään millainen joku toinen saa olla🤭 Miksi ketään toista kiinnostaisi pätkän vertaa minkä lämpöisenä hän maitonsa haluaa...jää varmaan väittelemään lasin kanssa jos ei miellytä. Sen sijaan että etsisi itselleen sopivaa.
Koska läskeys on kuin syöpä.
Yleistyy jatkuvasti.
Tahdon puute siis lisääntyy = laiskuus - Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
Koska läskeys on kuin syöpä.
Yleistyy jatkuvasti.
Tahdon puute siis lisääntyy = laiskuusMites se syöpä sun kulkusis kutkuttaa? Elä tunge ittees niihin läskeihin jos et tykkää.
Enemmän olen nähnyt kyllä ihan täysin ponnettomia normipainoisia. Alarajoilla olevat ei jaksa enää tehdä yhtään mitään, vinkuvat lähinnä kun ei vaan energia riitä mihinkään. Itse ylipainoisena kyllästyin vetämään niitä perässä. Mieluummin kivireki kuin laihaläski. Yleensä jäävät käännyn kans sohvan nurkkaan peiton alle kuin lähtevät tekemään jotain. Palelevat kokoajan. - Anonyymi00046UUSI
Anonyymi00041 kirjoitti:
Mites se syöpä sun kulkusis kutkuttaa? Elä tunge ittees niihin läskeihin jos et tykkää.
Enemmän olen nähnyt kyllä ihan täysin ponnettomia normipainoisia. Alarajoilla olevat ei jaksa enää tehdä yhtään mitään, vinkuvat lähinnä kun ei vaan energia riitä mihinkään. Itse ylipainoisena kyllästyin vetämään niitä perässä. Mieluummin kivireki kuin laihaläski. Yleensä jäävät käännyn kans sohvan nurkkaan peiton alle kuin lähtevät tekemään jotain. Palelevat kokoajan.Sinä et vedä kyllä ketään perässäsi läskinä
- Anonyymi00049UUSI
Anonyymi00046 kirjoitti:
Sinä et vedä kyllä ketään perässäsi läskinä
Vedän vaikka rekkaa perässäni tarvittaessa😂
T. Läski💪
- Anonyymi00022UUSI
Entä jos hän vaikka sairastuu ja keho muuttuu? Akka pihalle vai?
- Anonyymi00023UUSI
Tekee miehet tuotakin. Tunsin naisen joka sairastui munasarjasyöpään. Mies otti ja lähti. Parin kuukauden päästä se nainen kuoli. Kirjoitti vielä silloin ku sairastui onneks hänellä on mies tukena. Sitten joutui vielä sydänsuruja käymään läpi tuollaisessa tilanteessa.
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Tekee miehet tuotakin. Tunsin naisen joka sairastui munasarjasyöpään. Mies otti ja lähti. Parin kuukauden päästä se nainen kuoli. Kirjoitti vielä silloin ku sairastui onneks hänellä on mies tukena. Sitten joutui vielä sydänsuruja käymään läpi tuollaisessa tilanteessa.
Mä oon lukenut tän jutun ainakin 30 kertaa. Iltislegendaa.
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Mä oon lukenut tän jutun ainakin 30 kertaa. Iltislegendaa.
Vissiin sosiaalitoimistossa käyty enemmänkin?
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
"Tunsit naisen". Paskat tunsit joku juorojuttu varmaan suoli24 vuodelta 2007.
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Vissiin sosiaalitoimistossa käyty enemmänkin?
Nyt kaikille asiakkaille tiedoksi kun tarinoitte kirjoittakaahan vuosimääreitä niihin tarinoihin malliin"n. x vuotta sitten, n. xx vuotta sitten,.n. xxx vuotta sitten jotta välttyisimme skitsofrenialta ja mielenterveyden ongelmklta - onhan oltava kiintopisteitä. Iihminen kuolee vain kerran ei koko ajan vaikka tv toista väittääkin.
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Nyt kaikille asiakkaille tiedoksi kun tarinoitte kirjoittakaahan vuosimääreitä niihin tarinoihin malliin"n. x vuotta sitten, n. xx vuotta sitten,.n. xxx vuotta sitten jotta välttyisimme skitsofrenialta ja mielenterveyden ongelmklta - onhan oltava kiintopisteitä. Iihminen kuolee vain kerran ei koko ajan vaikka tv toista väittääkin.
Automaattinen tekstinsyöttö parantaa voidaan
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Automaattinen tekstinsyöttö parantaa voidaan
Voittako suorituspelkoa väärinpäin tai näe projektipäällikköä enää koko loppuelämänne ajan.
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Voittako suorituspelkoa väärinpäin tai näe projektipäällikköä enää koko loppuelämänne ajan.
Vasen tukee kun oikea paukuttaa ja sitä rataa.
- Anonyymi00035UUSI
Kyllä. Heti pihalle.
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
"Tunsit naisen". Paskat tunsit joku juorojuttu varmaan suoli24 vuodelta 2007.
Tämä kuolema tapahtui viime vuonna. En 2007 tuolloin edes koko sivuston olemassa oloa tiennnyt. Mikä tarve teillä on epäiölä aina kaikkea. Luoja.
- Anonyymi00032UUSI
Se on nykyisin se nais ihanne mitä useimmat hakee kannattiko (urheilija ei tervettä päivää nää) aina on jotain vaivaa sattuu sinne koskee tänne kolottaa tuota miksi oletetusti keho käy ylikierroksilla kuluttaa enemmän kuin mitä suuhunsa laittavat ruokaa
- Anonyymi00034UUSI
Opettele kirjoittamaan suomea. Ei pisteitä, ei pilkkuja, ei yhtään yhdyssanaa.
Lisäksi ei ylipainoinenkaan näe terveitä päiviä.
Mene takaisin kouluun aivoton - Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Opettele kirjoittamaan suomea. Ei pisteitä, ei pilkkuja, ei yhtään yhdyssanaa.
Lisäksi ei ylipainoinenkaan näe terveitä päiviä.
Mene takaisin kouluun aivotonYlipainoisena ainoa sairaus mihin olen koskaan törmännyt yli 40v elämäni aikana on tuo sullakin kukkiva luulotauti. Se tuntuu tulevan joka nurkan takaa, mulle siitä yleensä oireina pahaa mieltä ja alakuloa. Vaatekaupat on ehkä pahimpia. Muuten terveyttä on piisannut, en ole julkista rasittanut paria flunssaa enemmällä. Tuo luulotauti on vakavaa lajia, otatin rokotusta niin sain ohjeeksi laihduttaa. Jaa, mitenkä se siihen rokotteeseen auttaa? Kuulossa oli jo iän tuomaa alenemaa niin sain työterveyshuollosta laihdutus ohjeet mukaan. Kuuleeko sitten laihempana paremmin vielä viiskymppisenä? Ylipaino on halpa ja helppo konsti yhteiskunnassa selittää kaikki sairaudet ja vaivat, ihan kuin niitä ei normipainoisilla olisi. Täyttä silmänlumetta ja tollot nyökyttelee. Helppo syntipukki niin ei tarvitse paljastaa laiskan ja saamattoman koneiston pohjattomaan kirstun ylläpitämistä. Normipainoiset ei edes tajua miten niitä ryöstetään kaikessa hiljaisuudessa. Kehumalla normipainoisuudesta ja "terveistä" elintavoista.
- Anonyymi00033UUSI
Normaalipainoinen nainen on hyvä. Ylipainoinen ei. Ei ole pakko olla mikään fitnesnainen , ne on usein itseään täynnä ja siksi pidän rumina. 165-170cm pitkä ja paino n.60-70 kg hyvä.
- Anonyymi00039UUSI
Miten ois arjalainen rotunainen? Ihan vaan sua varten jalostettu. Hyvin olet puppusi niellyt, mallioppilas. To llo.
- Anonyymi00040UUSI
Liityppäs nyt sitten kiltisti muiden lasittuneiden katseiden riviin sinne j*nkkyä tollottamaan ja odottamaan että joku sulle tuo se luvatun ihan oikean elävän otuksen puristeltavaksi. Niinhän sulle on luvattu? Tilasit muistaakseni 165-170cm, 60-70kg.
- Anonyymi00045UUSI
hoikka on kaunista mutta tavallaan onhan muodotkin. en ota sen enempää kantaa
- Anonyymi00048UUSI
Olen myös toisinaan täysin mykistynyt tulitikun linjakkaasta muodosta. Se on kyllä nopeasti potettu loppuun, ei kestä kauaa. Kunnon tervaskanto...kaikkine railoineen ja oksineen, muhkurat ja kääpä vielä ots...siis oksan alla. Vaikea saada syttymään mutta palaa sitten kans pitkään eikä meinaa sammua millään.
- Anonyymi00050UUSI
Jos naiselta kysyttäisi, oletko mielummin normaalipainoinen vai ylipainoinen, niin luultavasti kaikki haluaisi olla normaalipainoisia.
Tuleeko se itsestään? Ei tule.
-nainen- Anonyymi00052UUSI
Sehän se tässä ärsyttääkin että miehenäkin voi joutua tekemään töitä että pysyy normaalipainoisena, ei siinä itkut auta jos ei mene salille niin pitää lenkkeillä ja kuntoilla yms. sekä katsoa syömisiään.
Sitten täällä on joitakin jotka elävät kuin röhkivät siat liikuntana enintään joku koiran kusettaminen ja kertovat että miehet pitäisi olla myös heistä kiinnostuneita tai jos heillä on mielipide edes näistä naisista tai heidän liikakiloista niin se on jotain ihmeellistä naisvihaa.
On se niin omituista se oman vastuun pakoilu oman kehon huollosta ja omista elämäntavoista sekä sen kaataminen toisen osapuolen vastuulle. Henkistä laiskuutta joka on kaikkinensa oksettavaa.
- Anonyymi00051UUSI
Penis sanoo EI Läski-Liisoille
- Anonyymi00053UUSI
Kun katsotaan miesten keskimääräistä kuntoa ja ulkonäköä, miksi naisten pitäisi olla selvästi hoikempia ja urheilullisempia. Se olisi suorastaan epäreilua.
- Anonyymi00061UUSI
Olen kyllä nyt pahoillani, mutta kun katson tuntemiani pareja ja myös kaupungilla muita niin helposti voi nähdä että miehet ovat liikunnalisempia ja hoikempia kuin keskimäärin naiset.
Monissa tv ohjelmissakin tämä tulee esiin kun miehet tavoittelevat naisia tai kyse on jostain parin valinta ohjelmsta. Naiset yleensä lihavia pullukoita ja miehet aika peruskuosissa.
joten lopeta höpöttäminen läski-liisa
- Anonyymi00054UUSI
Ei kaikkien tarvitse olla
Makuja erilaisia - Anonyymi00055UUSI
No susta en tiedä mut tästä yhdestä letkun kantajan toihuist olisin erityisen huolissani
- Anonyymi00056UUSI
Jostain syystä sellainen on aina kainaloon löytänyt.
- Anonyymi00057UUSI
Ei pidä. Luut on koirille!
- Anonyymi00062UUSI
Ketjun simppi simpukka löytyi!
- Anonyymi00063UUSI
Miehet luulee että nainen pysyy laihana urheilemalla ja käymällä salilla kuten he itse. Unohtavat vain että miehen fysiikka ei ole naisen fysiikkaa. Mies polttaa ylimääräisen energian lihaksilla helposti. Sama kuin määrättäisiin naisille sinistä pilleriä haluttomuuteen. Sama vaiva, sama lääke, eikö? To llot.
- Anonyymi00064UUSI
Ei mies pysy laihana tuolla tavoin vaan ruokailemalla oikein.
Aivan kuten nainenkin.
". Mies polttaa ylimääräisen energian lihaksilla helposti. Sama kuin määrättäisiin naisille sinistä pilleriä haluttomuuteen. Sama vaiva, sama lääke, eikö? To llot."
Joo kaikki on naisille vaikeaa, pillu kramppaa ja kaikkea. Seuraavaksi pyydät rahaa yhteiskunnalta kun pillua pakottaa ja neekeriä tekisi mieli.
- Anonyymi00065UUSI
Luen vaan näitä et eihän tää ole mikään deittialusta. Jossa voi esittää toiveita ja kriteerejä toisesta. Vaan ikäväpalsta. Jos ikävöimäsi ihminen ei vastaa mieltymyksiäsi älä ikävöi. Niin yksinkertaista.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa1324349SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p763615Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.682240SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk2221694Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit1181587Venäläiset varkaudessa
Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee2471136Lupajaoston esityslista
Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo49795- 62746
Jorma Uotinen UMK-juontajaksi! Mitä ajatuksia UMK-pesti herättää?
Professori, laulaja, koreografi ja TTK-tuomari Jorma Uotinen, 75, on yksi tämän vuoden UMK-juontajista. Uotisen rinnall20736Unelmoitko asumisesta ja elämisestä tai lomasta Lapissa?
Unelmoitko Lapista, ja ehkä voisit asua ja elääkin siellä? Lappi kiehtoo niin suomalaisia kuin ulkomaalaisiakin: lumi,6725