Joka neljäs äänestäisi SDP:tä. Vain joka kymmenes persuja :D
Hyvä SDP !
33
409
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mutta ei ole rahaa sdp:lle eikä se tee muuta kun nostaa veroja. Haluaako porukka siis maksaa veroja lisää ja lisää? Missä teidän raja menee? sdp haluaa rellestää suomalaisten rahoilla.
- Anonyymi00002
No niinhän Kokoomuskin taustajoukkojensa käskystä nyt ja ennekin siirtää tulonsiirtoina suomalaisten rahoja omalle pienelle ryhmälleen. Onhan tuo nyt taaskin nähty vajaan viimeisen kolmen vuoden aikana. Olen satavarma että seuraavassa hallituksessa ei ole Kokoomusta kun jättää tuhojensa korjaamisen muille. Näin se on aina mennyt Suomen historiassa, mutta ilmeisesti on teitä jotka ei tätä ole ymmärtäneet vaikka ollut kaikkien nähtävissä ja todettavissa.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
No niinhän Kokoomuskin taustajoukkojensa käskystä nyt ja ennekin siirtää tulonsiirtoina suomalaisten rahoja omalle pienelle ryhmälleen. Onhan tuo nyt taaskin nähty vajaan viimeisen kolmen vuoden aikana. Olen satavarma että seuraavassa hallituksessa ei ole Kokoomusta kun jättää tuhojensa korjaamisen muille. Näin se on aina mennyt Suomen historiassa, mutta ilmeisesti on teitä jotka ei tätä ole ymmärtäneet vaikka ollut kaikkien nähtävissä ja todettavissa.
KOKOOMUS LASKEE KOKO AJAN .
LÄHENEE JO KYMMENTÄ PINNAA - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
KOKOOMUS LASKEE KOKO AJAN .
LÄHENEE JO KYMMENTÄ PINNAAKASVUA ON NÄKYVISSÄ, UHOAA PÄÄASIAINKOMISSAARI
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
KOKOOMUS LASKEE KOKO AJAN .
LÄHENEE JO KYMMENTÄ PINNAAORPO OUNASTELEE LASKUA
- Anonyymi00014
Anonyymi00003 kirjoitti:
KOKOOMUS LASKEE KOKO AJAN .
LÄHENEE JO KYMMENTÄ PINNAATÄNÄÄN NÄIN
- Anonyymi00015
Anonyymi00003 kirjoitti:
KOKOOMUS LASKEE KOKO AJAN .
LÄHENEE JO KYMMENTÄ PINNAAse on petterin kipuraja
- Anonyymi00016
Anonyymi00004 kirjoitti:
KASVUA ON NÄKYVISSÄ, UHOAA PÄÄASIAINKOMISSAARI
KOKOOMUKSEN KANNATUS LÄHENEE JO 10 PROSENTTIA
- Anonyymi00019
Anonyymi00004 kirjoitti:
KASVUA ON NÄKYVISSÄ, UHOAA PÄÄASIAINKOMISSAARI
HÄN TARKOITTAA VELANOTON KASVUA
- Anonyymi00022
Anonyymi00003 kirjoitti:
KOKOOMUS LASKEE KOKO AJAN .
LÄHENEE JO KYMMENTÄ PINNAAUUSI NORMAALI
- Anonyymi00034
Anonyymi00003 kirjoitti:
KOKOOMUS LASKEE KOKO AJAN .
LÄHENEE JO KYMMENTÄ PINNAAKOKMUSOPTIMI
- Anonyymi00035
Anonyymi00003 kirjoitti:
KOKOOMUS LASKEE KOKO AJAN .
LÄHENEE JO KYMMENTÄ PINNAArttä silleen
- Anonyymi00005
33244
- Anonyymi00007
PIAN JOKA KOLMAS ÄÄNESTÄÄ SDP :TTA
- Anonyymi00008
Mitä luulette demarien voivan/haluavan tehdä Suomen ja suomalaisten hyväksi, kun heidän mielestään maahanmuuttajapuolueena on vahingollista Suomi ensin-ajattelutapa. Ensin muulle maailmalle ja heille politiikoille ja puolueille ja vähemmistöille, EU.lle, jos sitten jotakin jää, niin sitten muruset enemmistö suomalaisille ja Suomelle,
Tuo nähtiin Marinin vihreässä hallituksessa, joka tilasi pysviä maahanmuuttoon ja vihreään siirtymään liittyviä maksuja Suomelle tahallisesti EU.lta äänestäen aina Suomen ja suomalaisten etua vastaan EU:ssa.
Koko vihervassaridemariRKP on yhtä ja samaa, puhuvat luonnonsuojelusta, mutta Suomessa toimillaan ruhjovat ja rikkovat Suomen peruskalliota itkettävät Äiti maata pakkomielteisillä rakennussuunnitelmillaan. Itse eivät käytä joukkoliikennettä, pilaavat toimillaan senkin, jotta yhä useampi alkaa käyttää yksityistä autoa. Toteuttavatr luonnon suojelua vain puheissaan, ei muuten.
- Anonyymi00009
He eivät tiedä mitä tekevät. Demareiden arvot huksssa:
https://www.iltalehti.fi/palat/52680aa9-a89c-41ef-82dd-a40e8ed4e08c - Anonyymi00010
HYVIN KÄY
- Anonyymi00011
PIAN JOKA KOLMAS
- Anonyymi00013
kyl maar
- Anonyymi00017
Jos sinä ap olet nyt jo köyhä, niin köyhä sinä olet 5 vuoden päästäkin.
- Anonyymi00018
VIELÄ VOI PARANTAA
- Anonyymi00020
"Joka neljäs äänestäisi SDP:tä. Vain joka kymmenes persuja"
Se linkki tais taasen UNOHTUA sinulta!!?? Viralliset tilastot kun kertoo jotain aivan muuta... SSDP:tä kannattaa nyt 1/5 ja Perussuomalaisia 1/6 JA ERO KAPENEEEEEEE- Anonyymi00023
Myös SSDP:n sisarpuolue Hirveiden kannatus on kovassa laskusuunnassa. Muutaman vuodenhan SSDP, Hirveät ja äärivassut ovat olleet yksi ja sama puolue, jonka kokonaiskannatus on noin 30-35% ja keskinäinen osuus vaihtelee. Nyt on äärivasut ollut pienessä nousussa, emopuolue SSDP pysynyt 20% , niin Hirveiden kannatus laskenut.
- Anonyymi00021
HYVÄ SUUNTA
- Anonyymi00024
Ehkä äänestäisi, ehkä ei.
- Anonyymi00025
Nämä mepit äänestivät EU-parlamentissa turvapaikkaturismin kiristämistä vastaan
https://www.suomenuutiset.fi/nama-mepit-aanestivat-eu-parlamentissa-turvapaikkaturismin-kiristamista-vastaan/
Valitettavasti..... - Anonyymi00026
Eli onko neljännes suomesta vajaa-älyisiä tukipellejä?
- Anonyymi00027
Onko työväen moskeijoissa jo pidetty vaali-iltamia?
- Anonyymi00028
PIAN JOKA KOLMAS
- Anonyymi00029
EROA ON
- Anonyymi00030
KOHTI 30 PINNAA SDP
- Anonyymi00031
TÄÄ HYVÄLTÄ NÄYTTÄÄ
- Anonyymi00033
KOHTI DEMOKRATIAA OLLAAN NYT PALAAMASSA
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351402
- 1041103
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat310845- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144624