Hyvä SDP !

Anonyymi-ap

Joka neljäs äänestäisi SDP:tä. Vain joka kymmenes persuja :D

33

409

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Mutta ei ole rahaa sdp:lle eikä se tee muuta kun nostaa veroja. Haluaako porukka siis maksaa veroja lisää ja lisää? Missä teidän raja menee? sdp haluaa rellestää suomalaisten rahoilla.

      • Anonyymi00002

        No niinhän Kokoomuskin taustajoukkojensa käskystä nyt ja ennekin siirtää tulonsiirtoina suomalaisten rahoja omalle pienelle ryhmälleen. Onhan tuo nyt taaskin nähty vajaan viimeisen kolmen vuoden aikana. Olen satavarma että seuraavassa hallituksessa ei ole Kokoomusta kun jättää tuhojensa korjaamisen muille. Näin se on aina mennyt Suomen historiassa, mutta ilmeisesti on teitä jotka ei tätä ole ymmärtäneet vaikka ollut kaikkien nähtävissä ja todettavissa.


      • Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        No niinhän Kokoomuskin taustajoukkojensa käskystä nyt ja ennekin siirtää tulonsiirtoina suomalaisten rahoja omalle pienelle ryhmälleen. Onhan tuo nyt taaskin nähty vajaan viimeisen kolmen vuoden aikana. Olen satavarma että seuraavassa hallituksessa ei ole Kokoomusta kun jättää tuhojensa korjaamisen muille. Näin se on aina mennyt Suomen historiassa, mutta ilmeisesti on teitä jotka ei tätä ole ymmärtäneet vaikka ollut kaikkien nähtävissä ja todettavissa.

        KOKOOMUS LASKEE KOKO AJAN .

        LÄHENEE JO KYMMENTÄ PINNAA


      • Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        KOKOOMUS LASKEE KOKO AJAN .

        LÄHENEE JO KYMMENTÄ PINNAA

        KASVUA ON NÄKYVISSÄ, UHOAA PÄÄASIAINKOMISSAARI


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        KOKOOMUS LASKEE KOKO AJAN .

        LÄHENEE JO KYMMENTÄ PINNAA

        ORPO OUNASTELEE LASKUA


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        KOKOOMUS LASKEE KOKO AJAN .

        LÄHENEE JO KYMMENTÄ PINNAA

        TÄNÄÄN NÄIN


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        KOKOOMUS LASKEE KOKO AJAN .

        LÄHENEE JO KYMMENTÄ PINNAA

        se on petterin kipuraja


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        KASVUA ON NÄKYVISSÄ, UHOAA PÄÄASIAINKOMISSAARI

        KOKOOMUKSEN KANNATUS LÄHENEE JO 10 PROSENTTIA


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        KASVUA ON NÄKYVISSÄ, UHOAA PÄÄASIAINKOMISSAARI

        HÄN TARKOITTAA VELANOTON KASVUA


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        KOKOOMUS LASKEE KOKO AJAN .

        LÄHENEE JO KYMMENTÄ PINNAA

        UUSI NORMAALI


      • Anonyymi00034
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        KOKOOMUS LASKEE KOKO AJAN .

        LÄHENEE JO KYMMENTÄ PINNAA

        KOKMUSOPTIMI


      • Anonyymi00035
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        KOKOOMUS LASKEE KOKO AJAN .

        LÄHENEE JO KYMMENTÄ PINNAA

        rttä silleen


    • Anonyymi00005

      33244

    • Anonyymi00007

      PIAN JOKA KOLMAS ÄÄNESTÄÄ SDP :TTA

      • Anonyymi00008

        Mitä luulette demarien voivan/haluavan tehdä Suomen ja suomalaisten hyväksi, kun heidän mielestään maahanmuuttajapuolueena on vahingollista Suomi ensin-ajattelutapa. Ensin muulle maailmalle ja heille politiikoille ja puolueille ja vähemmistöille, EU.lle, jos sitten jotakin jää, niin sitten muruset enemmistö suomalaisille ja Suomelle,

        Tuo nähtiin Marinin vihreässä hallituksessa, joka tilasi pysviä maahanmuuttoon ja vihreään siirtymään liittyviä maksuja Suomelle tahallisesti EU.lta äänestäen aina Suomen ja suomalaisten etua vastaan EU:ssa.

        Koko vihervassaridemariRKP on yhtä ja samaa, puhuvat luonnonsuojelusta, mutta Suomessa toimillaan ruhjovat ja rikkovat Suomen peruskalliota itkettävät Äiti maata pakkomielteisillä rakennussuunnitelmillaan. Itse eivät käytä joukkoliikennettä, pilaavat toimillaan senkin, jotta yhä useampi alkaa käyttää yksityistä autoa. Toteuttavatr luonnon suojelua vain puheissaan, ei muuten.


    • Anonyymi00009
    • Anonyymi00010

      HYVIN KÄY

    • Anonyymi00011

      PIAN JOKA KOLMAS

    • Anonyymi00013

      kyl maar

    • Anonyymi00017

      Jos sinä ap olet nyt jo köyhä, niin köyhä sinä olet 5 vuoden päästäkin.

    • Anonyymi00018

      VIELÄ VOI PARANTAA

    • Anonyymi00020

      "Joka neljäs äänestäisi SDP:tä. Vain joka kymmenes persuja"

      Se linkki tais taasen UNOHTUA sinulta!!?? Viralliset tilastot kun kertoo jotain aivan muuta... SSDP:tä kannattaa nyt 1/5 ja Perussuomalaisia 1/6 JA ERO KAPENEEEEEEE

      • Anonyymi00023

        Myös SSDP:n sisarpuolue Hirveiden kannatus on kovassa laskusuunnassa. Muutaman vuodenhan SSDP, Hirveät ja äärivassut ovat olleet yksi ja sama puolue, jonka kokonaiskannatus on noin 30-35% ja keskinäinen osuus vaihtelee. Nyt on äärivasut ollut pienessä nousussa, emopuolue SSDP pysynyt 20% , niin Hirveiden kannatus laskenut.


    • Anonyymi00021

      HYVÄ SUUNTA

    • Anonyymi00024

      Ehkä äänestäisi, ehkä ei.

    • Anonyymi00025
    • Anonyymi00026

      Eli onko neljännes suomesta vajaa-älyisiä tukipellejä?

    • Anonyymi00027

      Onko työväen moskeijoissa jo pidetty vaali-iltamia?

    • Anonyymi00028

      PIAN JOKA KOLMAS

    • Anonyymi00029

      EROA ON

    • Anonyymi00030

      KOHTI 30 PINNAA SDP

    • Anonyymi00031

      TÄÄ HYVÄLTÄ NÄYTTÄÄ

    • Anonyymi00033

      KOHTI DEMOKRATIAA OLLAAN NYT PALAAMASSA

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1402
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      104
      1103
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      310
      845
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      624
    Aihe