Joka neljäs äänestäisi SDP:tä. Vain joka kymmenes persuja :D
Hyvä SDP !
10
115
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mutta ei ole rahaa sdp:lle eikä se tee muuta kun nostaa veroja. Haluaako porukka siis maksaa veroja lisää ja lisää? Missä teidän raja menee? sdp haluaa rellestää suomalaisten rahoilla.
- Anonyymi00002
No niinhän Kokoomuskin taustajoukkojensa käskystä nyt ja ennekin siirtää tulonsiirtoina suomalaisten rahoja omalle pienelle ryhmälleen. Onhan tuo nyt taaskin nähty vajaan viimeisen kolmen vuoden aikana. Olen satavarma että seuraavassa hallituksessa ei ole Kokoomusta kun jättää tuhojensa korjaamisen muille. Näin se on aina mennyt Suomen historiassa, mutta ilmeisesti on teitä jotka ei tätä ole ymmärtäneet vaikka ollut kaikkien nähtävissä ja todettavissa.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
No niinhän Kokoomuskin taustajoukkojensa käskystä nyt ja ennekin siirtää tulonsiirtoina suomalaisten rahoja omalle pienelle ryhmälleen. Onhan tuo nyt taaskin nähty vajaan viimeisen kolmen vuoden aikana. Olen satavarma että seuraavassa hallituksessa ei ole Kokoomusta kun jättää tuhojensa korjaamisen muille. Näin se on aina mennyt Suomen historiassa, mutta ilmeisesti on teitä jotka ei tätä ole ymmärtäneet vaikka ollut kaikkien nähtävissä ja todettavissa.
KOKOOMUS LASKEE KOKO AJAN .
LÄHENEE JO KYMMENTÄ PINNAA - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
LÄHENEE JO KYMMENTÄ PINNAAKASVUA ON NÄKYVISSÄ, UHOAA PÄÄASIAINKOMISSAARI
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
LÄHENEE JO KYMMENTÄ PINNAAORPO OUNASTELEE LASKUA
- Anonyymi00005
33244
- Anonyymi00007UUSI
PIAN JOKA KOLMAS ÄÄNESTÄÄ SDP :TTA
- Anonyymi00008UUSI
Mitä luulette demarien voivan/haluavan tehdä Suomen ja suomalaisten hyväksi, kun heidän mielestään maahanmuuttajapuolueena on vahingollista Suomi ensin-ajattelutapa. Ensin muulle maailmalle ja heille politiikoille ja puolueille ja vähemmistöille, EU.lle, jos sitten jotakin jää, niin sitten muruset enemmistö suomalaisille ja Suomelle,
Tuo nähtiin Marinin vihreässä hallituksessa, joka tilasi pysviä maahanmuuttoon ja vihreään siirtymään liittyviä maksuja Suomelle tahallisesti EU.lta äänestäen aina Suomen ja suomalaisten etua vastaan EU:ssa.
Koko vihervassaridemariRKP on yhtä ja samaa, puhuvat luonnonsuojelusta, mutta Suomessa toimillaan ruhjovat ja rikkovat Suomen peruskalliota itkettävät Äiti maata pakkomielteisillä rakennussuunnitelmillaan. Itse eivät käytä joukkoliikennettä, pilaavat toimillaan senkin, jotta yhä useampi alkaa käyttää yksityistä autoa. Toteuttavatr luonnon suojelua vain puheissaan, ei muuten.
- Anonyymi00009UUSI
He eivät tiedä mitä tekevät. Demareiden arvot huksssa:
https://www.iltalehti.fi/palat/52680aa9-a89c-41ef-82dd-a40e8ed4e08c - Anonyymi00010UUSI
HYVIN KÄY
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan03790- 433392
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv563117Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv342978- 162958
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452770- 442410
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h392321- 422175
- 451949