Hei,
Olenko ymmärtänyt oikein että pörssisähkön hinta muodostuu aina kalleimmalla tuotantotavalla tuotetun sähkön hinnasta kun kulutus "ylittää" tuuli / vesi / ydinvoimalla tuotetun sähkön ja näin ollen tuulivoiman sekä ydinvoiman tuottajat hyötyvät näistä sähkön kulutushuipuista ?
Hinnan muodostus
Anonyymi-ap
2
221
Vastaukset 2
- Anonyymi00001
Kuten suunnilleen minkä tahansa tuotteen kohdalla, niin pörssisähkön hinta muodostuu kysynnän ja tarjonnan mukaan. Silloin kun tuotantoa on vähän ja/tai sähkön käyttöä on odotettavissa paljon, niin hinta tietysti nousee, ja päinvastoin. Totta kai myyjät aina hyötyvät eli voivat veloittaa enemmän kun tarjontaa on vähemmän.
- Anonyymi00002
Mitä näin jännää seuraavaksi ??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921702
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4601256- 861150
- 721088
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t1861053Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.37915- 93907
- 65685
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta172671Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60662