Olin päälle parikymppinen ja asuin Porvoon Gammelbackassa.
Lähdin kävellen Tornikallioille ja muovikassissa oli penis pumppu.
Tornikalliolla riisuuduin ja jätin pelkät pikku pöksyt ylleni. Kaluni paisui kovaksi jo pelkästä ajatuksesta että kohta kokeilen penispumppua.
Aurinko paistoa ja oli lämmintä. Kalliollilla näkyi muutakin liikennettä. Laskeuduin alemmas suojaisempaan paikkaan. Siellä otin penispumpun ja asetin puoli kovan kakun sisälle pumppuun, pumppasin painetta ja kalu paisui alipaineessa suureksi. Terska oli kuin iso luumu.
Ei ollut orkku kaukana. Olin jo tovin leikkinyt penispumpun kanssa kun tunsin että aivan kuten joku tuijottaisin minua ja kun katsoin ylöspäin niin siellä olikin vanhempi mies käsi verkkareissa mutta harmikseni mies säikähti ja katosi. Tilanne kiihotti minua niin paljon että otin pumpun pois ja tein muutaman runkkausliikkeen ja laukesin kalliolle. Sormilla pyyhin terskasta spermat suuhuni, vedin housut jalkaan ja poistuin kallioilta penispumppua muovikassissa.
Kerro omia runkkausreissuja
5
388
Vastaukset
- Anonyymi00001
Olin erään ulkoilualueen parkkiksella runkaamasa sinne tuli joku autolla parkiin oli jonkun aikaa ja siirtyi autoni taakse poikittain ja jäi siihen ,mä olin ottanut housut kokonaan pois jalasta ja kalu seisokissa säikähdin jos se tulee katsomaan pelotti ja kiihotti yhtä aikaa. Toisaalta toivoin jos oli samoissa puuhissa olis tullut ,mut se lähti .Mä laukesin saman tien oli huippu orkku, jännitys varmaan vaikutti.
- Anonyymi00002
Minä olin Jyväskylässä Kirrin uimarannan parkkipaikalla, oli jo syksyä eikä enää ollut uimareita. Auton peruutin isojen kuusten luo. Avasin kuskin oven raolleen ja laskin housut nilkkoihin ja aloin hyväilemään kalua.
Meni varmaan 20-25minuuttia kun tuli auto joka myös parkkeerasi. Autosta nousi mies ja lähti hiljalleen kävelemään parkkipaikan takareunaa autoni taakse. Olin lähes sata varma että mies halusi nähdä mitä touhuan autossa. Siinä vaiheessa jo jouduin pidättelemään lujasti ettei orkku tule, kirkas pisara oli jo terskan päässä. Kuulin askeleet aivan autoni takana, mies käveli ohi autossani ja pysähtyi paikkaan,vautininsivulke takaviistoon, käännyin katsomaan, hänellä oli College housujen vyötäröä laskettu alas päin ja kädessä näkyi kovana seisova ylöspäin käyrä kalu, paljon isompi kuin mulla, tämän kun näin niin en voinut enää pidätellä. Käänsin itseäni etupenkillä ulospäin ja annoin sperman lentää ulos.
Orkun jälkeen putsailin terskaa paperilla ja kuulin kun mies lähti autolleen. Mies jäi istumaan autoonsa kun lähdin pois.
Useasti käynyt sama juttu että orgasmi tulee heti kun näiäen että joku näkee minun runkkaavan. - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Minä olin Jyväskylässä Kirrin uimarannan parkkipaikalla, oli jo syksyä eikä enää ollut uimareita. Auton peruutin isojen kuusten luo. Avasin kuskin oven raolleen ja laskin housut nilkkoihin ja aloin hyväilemään kalua.
Meni varmaan 20-25minuuttia kun tuli auto joka myös parkkeerasi. Autosta nousi mies ja lähti hiljalleen kävelemään parkkipaikan takareunaa autoni taakse. Olin lähes sata varma että mies halusi nähdä mitä touhuan autossa. Siinä vaiheessa jo jouduin pidättelemään lujasti ettei orkku tule, kirkas pisara oli jo terskan päässä. Kuulin askeleet aivan autoni takana, mies käveli ohi autossani ja pysähtyi paikkaan,vautininsivulke takaviistoon, käännyin katsomaan, hänellä oli College housujen vyötäröä laskettu alas päin ja kädessä näkyi kovana seisova ylöspäin käyrä kalu, paljon isompi kuin mulla, tämän kun näin niin en voinut enää pidätellä. Käänsin itseäni etupenkillä ulospäin ja annoin sperman lentää ulos.
Orkun jälkeen putsailin terskaa paperilla ja kuulin kun mies lähti autolleen. Mies jäi istumaan autoonsa kun lähdin pois.
Useasti käynyt sama juttu että orgasmi tulee heti kun näiäen että joku näkee minun runkkaavan.Se kiinni jäämisen ja paljastumisen pelko vaikka toivoo että joku tulis. Mä olen toivonut että joku tulis ja voitas yhdessä runkata.
- Anonyymi00004
Olen käynyt vuosia Alppilan kallioilla ottamassa alasti aurinkoa ja runkkailemassa. Lämpiminä kesäpäivinä siellä on muitakin samoissa puuhissa. On valtavan kiihottavaa, kun joku katselee ja niin vaikuttaa olevan toisistakin. Minusta on ikävää, kun tällaisilla palstoilla jotkut arvostelevat ja pilkkaavat ikään kuin se olisi joku nuorten komeiden isokaluisten adonisten yksinoikeus. Itse olen ihan tavallisen näköinen ja pippelikin on hyvin vaatimaton, mutta kiihottaa aivan valtavasti jos joku katselee sitä. Aina kun olen nähnyt toisen runkkarin olen kaivanut omani esille ja alkanut myös runkata, vaikka tiedän, että monet varmasti haluaisivat mieluummin naisen tai parin katselijaksi.
Erikoinen kokemus oli kerran ottaessani aurinkoa, nuori miellyttävän näköinen mies tuli katselemaan ja rupesi kehumaan paljasta pyllyäni. Ujo, ei kehdannut riisua edes housujaan. Itselläni pippeli tuli märäksi välittömästi ja runkkasin loput ulos. Se ei tehnyt häneen vaikutusta, hänellä oli vain se pyllyfetissi. Kello oli sen verran paljon, että kiitin seurasta ja lähdin pois, vaikka olisi tehnyt mieli keskustella pyllyistä enemmänkin.- Anonyymi00005
Siitä on jo hyvin kauan (30v) kun menin Alppilan kallioille. Otin nakuna aurinkoa. Siihen tuli nuorehko mies jolla pullotti housuissa, näki jo päälle päin että on iso kalu. Tuli kaksi muutakin miestä.
Menun tämän nuorehkon miehen kanssa tasaiselle kalliolle hieman alemmas ja mies riisuutui ihan alasti. Menimme 69 asentoon ja imettiin ja runkattiin kaluja. Miehellä oli valtavat iso, suurin mitä olin koskaan kädessäni pitänyt. Näin että kaksi muuta miestä katselee. Toinen oli kolmen metrin päässä katajan takana ja runkkasi ja vanhin mies oli kallion korkeimmalla kohdalla vajaan kymmenen metrin päässä. Näin kuinka tämän vanhan miehen viereen tuli kolme teinityttöä, arvioin että ikä oli neljä-viistoista. Olin jo niin lähellä orgasmia että päätin antaa van mennä vaikka yleiseksi tuli nuoret tytöt. 69 asennossa runkattiin toisiamme ja sain ekana orkun ja pian lensi kaverinkin isosta kakusta spermat. Tuskin olisin alkanut samaan jos tytöt olisi olleet jo katsomassa mutta kun tulivat silloin kun olin saamansa orgasmin niin ei voinut enää perääntyä, orkun jälkeen nopeasti vaatteet päälle ja hieman häpeillen poistuin kallioilta tyttöjen katseen tunsin selässä.
Nykyään olisi varmaan joutunut tyttöjen kuvaamille videoille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2333961Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1222291Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1401439
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927- 77919
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37900Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8787J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61746