Kun katsoo Pyhäjärven työllisyyttä ja poismuuttoa niin eikö ota yhtään edes pattiin... puhtaalla omallatunnolla kehuvat omia saavutuksiaan ja tuulimyllyjä.
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
Ei Persut tiedä mitä on häpeäminen?? Suuret suut vain mölisee🍀🍀🍀🍀
- Anonyymi00004
Itsehän möliset taukoamatta,Et edes tiedä mitä häpeäminen on olet siis narsisti Narsisti kun laittaa oman huonon käyttäytymisen aina toisen tekemäksi.
- Anonyymi00005
Pyhäjärvellä on paljon kirjoilla ihmisiä jotka asuvat muualla ja suunnittelevat lopullisesti muuttoa pois
- Anonyymi00006
Kuinka paljon tämä emoji työllistää moderaattoria?
Tämäkin ketju ollut vähän aikaa niin paljon jo poistettu..
Toivottavasti työllistää rahalla paikallisia yrittäjiä yhtä paljon- Anonyymi00007
Toinen noista poistetuista oli minun kirjoitus.Annoin hieman palautetta Emojille.Se oli ilmeisesti liikaa moderaattorille.Emoji saa kaikessa rauhassa maalittaa nimillä vieläpä ihmisiä .Moderaattori EI poista lukuisista pyynnöistä huolimatta.
- Anonyymi00008
Aijaaaaa mä oon sitten kirjoittanut nyt tulevaisuudessa tämän aloituksen uudestaan.
- Anonyymi00009
Emoji kepukka yrittää selitellä Narsisti kun on..
- Anonyymi00010
Vain lukutaidoton idiootti kävelee hiihtoladulla.
- Anonyymi00011
Mitä eikö sankarisi Putin saa kannatusta?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1511289Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1201059Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset215808Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä31796En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58782- 64752
- 141724
- 46664
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57622Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss61581